După ce a anunţat că micul Adam va beneficia de primul membru al noii generaţii de propulsoare mici supraalimentate, Opel pregăteşte încă o motorizare nouă, de această dată pentru Cascada. Ca şi în cazul motorului de un litru anunţat pentru Adam, şi noul motor al Cascadei va fi prezentat în premieră mondială la Salonul de la Frankfurt.
Decapotabila germanilor va primi un motor pe benzină de nouă generaţie, 1.6 turbo SIDI, capabil să livreze 200 de cai putere şi un cuplu motor de 300 Nm.
După cum o sugerează şi indicativul SIDI, noul motor face parte din noua familie Spark Ignition Direct Injection şi se alătură celeilalte versiuni de putere a motorului de 1.6 litri, cea de 170 de cai, introdusă odată cu lansarea lui Cascada. Gama ofertelor pe benzină este completată de o unitate 1.4 turbo, regăsită şi pe Astra.Comparativ cu versiunea de 170 de cai putere pe care o cunoaştem deja, noul motor disponibil pe Cascada oferă cu 11% mai multă putere şi cu 30% mai mult cuplu. Resursele îi garantează decapotabilei o viteză maximă de 235 km/h, suficient pentru senzaţii tari fără acoperiş.
Unitatea de 200 de cai face parte din programul Opel de reînnoire a gamei de motorizări. Până în 2016, germanii vor să introducă trei familii de motoare, care includ un total de 13 propulsoare. Odată cu introducerea lor în gama actuală, aproximativ 80% din gamă va fi reînnoită. Cât priveşte lista de modele, în următorii cinci ani Opel ne promite un total de 23 de modele noi.
Ce relevanta ar avea faptul ca acum ceva timp cineva ar fi "dat-o in bara" cu niste motorizari cand acum nu mai exista?
De unde stii tu ca si-au "canalizat" experienta?
Pe ce date ti-ai bazat afirmatiile?
Nu de-alta dar "la drept vorbind" n-ai spus nimic si totodata numai aberatii.
Somn usor/
Si BMW atotstiutorule!
Eu fata de astia ca tine care se declara cu disperare fani ai unei marci nu pot manifesta decat un singur sentiment si anume....MILA. Ei nu vor stii niciodata ce inseamna diversitatea si vor trai tot timpul cu ideea ca au facut cea mai buna alegere.
Si eu am o masina de 170 000 de km la care n-am schimbat nici macar radiatoru si nu e Opel! Ce inseamna asta, ca e cea mai fiabila masina?
Si apoi asta cu "n-am schimbat nimic" e o poveste extrem de relativa. N-am eu bani in buzunar pentru fiecare masina la care proprietarul se lauda ca n-a schimbat nimic pe care am condus-o, dar de fapt trebuia sa schimbe demult foarte multe lucruri, insa el zicea ca e perfecta!