Opel Cascada ar putea fi comercializat şi pe piaţa din SUA

de Sebastian Toma
Luni, 22.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dan Akerson,CEO-ul General Motors, este interesat de comercializarea lui Opel Cascada pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Modelul ar putea fi comercializat sub sigla Buick.

Esential 17 secunde îi sunt necesare lui Opel Cascada pentru a ridica plafonul soft-top.
Opel Cascada, noua decapotabilă a mărcii din Russelsheim, a atras atenţia lui Dan Akerson, CEO-ul General Motors. Potrivit surselor citate de Autoweek, Dan Akerson discută cu membrii consiliului de administraţie al GM posibilitatea introducerii modelului Cascada pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Surse familiare cu aceste discuţii susţin că Akerson este impresionat de noul model al mărcii Opel şi că acesta doreşte comercializarea decapotabilei pe piaţa americană.

Opel Cascada va debuta pe piaţa din Europa la începutul anului 2013. Modelul este cu 71 milimetri mai lung decât un Audi A5 Cabriolet, pe când lăţimea lui Cascada este cu 14 milimetri mai mică decât cea a modelului de mai sus. Decapotarea lui Opel Cascada este electrică şi este realizată în doar 17 secunde, la viteze de până la 50 km/h.

Cei de la Opel promit să mărească gama de propulsoare ulterior, oferta iniţială incluzând trei motorizări, două unităţi otto supraalimentate şi un diesel de 165 CP.

Potrivit unor surse, modelul Cascada a primit deja aprobarea consiliului director al General Motors pentru comercializarea pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Cascada ar putea oferit ulterior şi în versiune coupe, anunţă aceleaşi surse. În cazul unui eventual debut pe piaţa americană, General Motors va comercializa modelul Cascada sub sigla Buick, cum a fost cazul pentru modelul Insignia, comercializat în SUA sub numele de Buick Regal.

Via Autoweek

Comentarii (6)

  • Alex Radoi
    N-as vrea sa ma laud, dar asta am scris acum cateva zile, cand au aparut primele detalii despre Opel Cascada:

    "E frumoasa, INSA mi se pare ca Opel (GM) a abordat in stil american problema. Masina destul de lunga (loc mult pt. pasagerii din spate), acoperis textil, full-electric (de la rabatatul scaunelor si pana la centura de siguranta), sanse destul de mari ca masina sa fi devenit cam greoaie si implicit mai putin manevrabila (asteptam drive-testul). Seamana mult cu Sebring Cabrio, de exemplu (nu ca design, ci ca si concept)."
    7 1
  • Giga Motors
    Pe zi ce trece devin mai convins ca nici echipa lui Akerson nu este mai breaza intelectual decat precedenta......Acum si-au propus sa batjocoreasca si mai mult Buick, nu era suficient ca Regal geme sub identitatea Insigniei si tocmai de-aia nu rupe gura targului nici macar in US, sperantele comerciale agatandu-se tot de China, unde se vand cam de trei ori mai multe Regal-uri......Masina are particularitatile ei (cum ar fi e-sistemul MyLink, convertit de Buick in IntelliLink), arata superb interior-exterior, este dotata si cu un motor turbo puternic, dar alura de Insignia nu poate fi mascata......Pentru carnatii de chinezi nu conteaza aspectele "colaterale", nefiind realmente iubitori auto, unii cazand in limba dupa produse GM doar fiindca marcile locale sunt eminamente jalnice din toate punctele de vedere, inclusiv in materie de siguranta.

    Este just, marcile americane de sub pulpana GM au facut facut mereu schimb intre ele de motorizari, dar s-au ferit sa adopte stiinta europeana a lui Opel de a construi masini, ci mai degraba Opel a adoptat body-style GM-US pentru fostele sale creatii premium (Diplomat, Senator). Nu stiu ce va rezulta din aceasta bizara concentrare operationala pe Opel rebranduit in US si din Chevrolet low-cost made in Korea si distribuit in Europa in dauna lui......Opel (d.p.d.v. estetic, Chewoolet pare mai galant decat "fratele" german). Este neindoielnic insa pentru oricine ca politica GM este eronata si de aceea incep sa ma tem ca asa-zisul plan de redresare a marcii germane pana in 2022 va avea efectul scontat; mai degraba estimez un colaps de-adevaratelea al lui.......GM pana in 2025-2030 (nu-l numesc "faliment", care s-a petrecut deja in 2009 :D). S-ar putea ca pe ageamiii si ingamfatii din fruntea GM sa-i ajunga blestemele saabistilor, desi vina corporatiei din Detroit n-a fost chiar atat de grava pe cat cred acestia din urma.......
    3 6
  • laur @ Giga Motors
    eu cred ca esti prea dramatic....atata timp cat vw si-a permis sa batjocoreasca seat "rebranduind" un a 4 vechi si depasit vizual in noul sedan de la seat , nu vad nimic rau in a da ocazia fanilor din usa sa puna mana pe un model european ....fani care oricum s-au plans ca astra j opc nu e vanduta si in usa...asa ca prevad un viitor frumos pentru g.m....au niste produse excelente cu mici exceptii ...
    6 1
  • Giga Motors
    @laur, sa stii ca nu sunt absurd in idei. Pentru mine, cultura auto nu se reduce la net sau TV. Am parcurs multe almanahe :D si reviste de specialitate din domeniul auto editate chiar si dinainte de '89, care erau captivante, necenzurate si de foarte buna calitate (facand abstractie de primele pagini, dedicate "epocii de aur"). Eu de mic am fost invatat ca in industria asta atat de draga noua n-au ce cauta compromisurile, niciodata, sub nici un motiv, adica ori exista numai cai sau numai magari sau si-si, ori deloc, dar nu si catari ! Dar acum mi se pare ca s-a cam sarit parleazul pretutindeni, nimeni nu mai tine cont decat de perspectiva imbogatirii peste noapte (mintind cu nerusinare ca nu vrea decat sa supravietuiasca "adaptandu-se pietii si capriciilor ei") si atunci te intrebi, cu maxima seriozitate, daca noi vom mai conduce masini cu o carte de vizita clar conturata sau ghiveciuri: motor de la x, platforma de la y, volan de la z, tehnologie de la w si gadget-uri de la ţ , puse de-a valma laolalta, vopsite, lacuite si cromate ca sa-ti fure ochii si sa-ti indrepte mana teleghidat spre portofel ! Despre asta-i vorba !!
    4 3
  • @Giga Motors! Eu sunt curios de un lucru ... Fa-ti tu tata un brand auto si dupaia o sa vedem cate compromisuri ocolesti din cele care se fac in lumea auto dar sa si tii pretul undeva jos . Daca reusesti asta ... jos palaria si imi cumpar o flota din masinile alea. Care TREBUIE sa arate bine int.-ext., sa aiba un motor puternic dar economic, sa fie toata high-tech, intretinerea sa fie paroape 0, piesele ieftine, fiabilitatea sa fie mai mare ca la un Mercedes Cobra din cauza caruia era sa dea faliment Mercedes si a inceput sa faca masini mai proaste. Cand o sa vad o asemenea masina o sa cumpar o flota mai mare ca a lui Jay Leno !
    3 1
  • Giga Motors
    @ratiu, toti ne-am dori masini pline de atuuri, dar care, totodata, sa nu ne afecteze prea mult la buzunar, nu? Din pacate, iti dai seama ca asta ar fi suprema si sublima utopie :) Nu trebuie sa fii ironic. Insa, daca producatorii ar urmari mai putin sa obtina profituri colosale (ca doar niste venituri mai modeste nu i-ar impinge la foamete !) si s-ar axa mai mult pe latura calitativa si pe asigurarea fiabilitatii, reinvestind o parte consistenta din tot ce castiga (dar na! multi dintre ei si-au faurit niste standarde de viata personala foarte ridicate, supramuritoare, dedulcite cu narav, la care n-ar renunta nici o clipa si nici arsi cu smoala......), atunci cu siguranta nu ne-ar mai zgaria retina multe caricaturi care se pretind a fi masini......Inclusiv din curtea GM, n-am nici o problema sa recunosc ! Si am scapa si de reteaua super-organizata a pieselor de schimb, care s-a invatat sa pape o paine neagra pe spinarea naivilor care se indarjesc sa creada ca ceea ce cumpara ei astazi surclaseaza in "valoare", "superioritate", "prospetime" si......"statut social" capodoperele clasice......Sa ai o zi excelenta!
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru