Opel Cascada va debuta pe piaţa din Europa la începutul anului 2013. Modelul este cu 71 milimetri mai lung decât un Audi A5 Cabriolet, pe când lăţimea lui Cascada este cu 14 milimetri mai mică decât cea a modelului de mai sus. Decapotarea lui Opel Cascada este electrică şi este realizată în doar 17 secunde, la viteze de până la 50 km/h.
Cei de la Opel promit să mărească gama de propulsoare ulterior, oferta iniţială incluzând trei motorizări, două unităţi otto supraalimentate şi un diesel de 165 CP.Potrivit unor surse, modelul Cascada a primit deja aprobarea consiliului director al General Motors pentru comercializarea pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Cascada ar putea oferit ulterior şi în versiune coupe, anunţă aceleaşi surse. În cazul unui eventual debut pe piaţa americană, General Motors va comercializa modelul Cascada sub sigla Buick, cum a fost cazul pentru modelul Insignia, comercializat în SUA sub numele de Buick Regal.
Via Autoweek
"E frumoasa, INSA mi se pare ca Opel (GM) a abordat in stil american problema. Masina destul de lunga (loc mult pt. pasagerii din spate), acoperis textil, full-electric (de la rabatatul scaunelor si pana la centura de siguranta), sanse destul de mari ca masina sa fi devenit cam greoaie si implicit mai putin manevrabila (asteptam drive-testul). Seamana mult cu Sebring Cabrio, de exemplu (nu ca design, ci ca si concept)."
Este just, marcile americane de sub pulpana GM au facut facut mereu schimb intre ele de motorizari, dar s-au ferit sa adopte stiinta europeana a lui Opel de a construi masini, ci mai degraba Opel a adoptat body-style GM-US pentru fostele sale creatii premium (Diplomat, Senator). Nu stiu ce va rezulta din aceasta bizara concentrare operationala pe Opel rebranduit in US si din Chevrolet low-cost made in Korea si distribuit in Europa in dauna lui......Opel (d.p.d.v. estetic, Chewoolet pare mai galant decat "fratele" german). Este neindoielnic insa pentru oricine ca politica GM este eronata si de aceea incep sa ma tem ca asa-zisul plan de redresare a marcii germane pana in 2022 va avea efectul scontat; mai degraba estimez un colaps de-adevaratelea al lui.......GM pana in 2025-2030 (nu-l numesc "faliment", care s-a petrecut deja in 2009 :D). S-ar putea ca pe ageamiii si ingamfatii din fruntea GM sa-i ajunga blestemele saabistilor, desi vina corporatiei din Detroit n-a fost chiar atat de grava pe cat cred acestia din urma.......