- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Opel Astra sedan - primele imagini şi informaţii
Sugestia ta e sa dam la fel de multi bani sau chiar mai multi bani pe un Astra Sedan care are un portbagaj mai mic, un interior mai oribil fata de un Fluence si un design care nu place oricui? Genial.
Depinde ce vrei de la masina. Si Fluence si Astra sunt de calitate doar ca Astra este mai putin practic si pe alocuri mai urat. Daca vrei spatiu, alegi o Octavia, daca vrei spatiu si fiabilitate si ceva stil, alegi Fluence. Daca vrei un desing disperat si nu-ti pasa de practicalitate, alegi Astra. Fiecare cu ce vrea.
In rest, versiunea sedan arata mai rau decat imi imaginam dar orice e mai bun ca hatchback-ul.
Variantele sedan sunt foarte bune, mai ales in oras sau la drum lung daca nu ai multe bagaje voluminoase. Totusi, un break este solutia de copromis cea mai buna in ziua de azi. Arata bine, merge si pentru oras si pentru drumuri lungi, si poti cara toata familia + soacra, purcelul, bichonul maltez + bagaje full option sa-ti ajunga o saptamana. La o adica, poti sa si dormi intr-un break daca este cazul, sau poti sa ai o amintire de-o viata cu o amanta, undeva in plina natura, prin rabatarea scaunelor si a banchetei spate :))
Asadar, sedanul este mai elegant iar breakul mai practic. Voi alegeti.
http://blog.ted.com/2006/09/26/happiness_exper/
(~minutul 14:00 pt cei care nu au rabdare, desi intreaga explicatie e utila)
Plusuri: Nu prea car canapeaua decat cu o masina de transport. Schiurile oricum pateaza tapiteria (chiar si cu husa)..mai bine afara chiar daca reduci aerodinamicitatea. De cate ori ai bagaje full options? O data pe an? Majoritatea masinilor (exceptand pe drum lung) sunt cu o persoana - soferul. Nu se murdareste luneta la orice ploaie si cel din spate chiar vede pe autostrada uda...Nu arunci tot aerul conditionat pe haion ca a deschis unu porbagajul...pardon a intrat prin spate.
Solutiile de compromis strutzo-camile ca lasa o sa am unde sa car daca am nevoie...nu le inteleg. Si culmea compromisul asta costa cat un sedan...
Legat de Astra Sedan, in poze arata bine, dar de la poze la productia de serie e mult si cu siguranta se va renunta la anumite dotari din ratiuni financiare.Cum e o masina pentru "piete emergente", a se citi pentru cei saraci sau mai prosti decat ceilalti e de asteptat.Copiaza si Opel modelul Renault cu masini slabe calitativ pentru pietele est europene, africane sau sud americane.Fiabilitatea Renault este in urma rau fata de competitorii directi. Le place sau nu, asta e adevarul.Iar Astra sedan va intra pe o nisa de piata unde Renault avea clienti.Mda, pacat, iar vor pierde francezii.Trebuie sa fie clar tuturor, cu cat concurenta e mai acerba cu atat calitatea creste iar satisfactia clientului urmeaza acelasi trend.
Chiar imi lipsesc comentariile lui cu copy-paste din brosurile Renault si apoi jignirile impotriva celor care aveau obraznicia sa il contrazica desi oamenii aia aveau dreptate.Mda, ca sa vezi, am devenit masochist.Valeu..:)))
"O stire pe sufletul meu! Muriti de ciuda sobolanilor! Renault are un aport deosebit in evolutia automobilului, dar ce sa le ceri la niste copii de 15 ani?"
Deci in comentariul original nu cenzurati cuvantul SOBOLANI, dar intr-un citat il cenzurati, buna logica
Ceea ce nu zic multi e ca majoritatea Renault-urilor de pe plaiurile mioritice sunt made in Turkey (Megane sedan, Fluence si Symbol reprezinta 70% din romburile de pe la noi) iar in Turcia se fac masini proaste.
Am comparat Ford, Hyundai si Renault facute in Turcia fata de suratele produse in tarile de bastina (cand mi-au cazut prin maini) si calitativ (inclusiv chestii palpabile gen materialele si imbinarile bordului) sunt mult mai proaste (nu ca turcul ar lucra mai prost, insa e politica firmelor respective sa foloseasca componente mai proaste pentru ca sunt destinate pietelor emergente - ex URSS si Europa de Est-
Si, revenind , acest opel are potbagajul cam mic.....pentru mine cel putin, dar arata bine.
poate doar fiat sa ai sa te oftici... in rest poti sa ai orice marca ca oricum e mai buna ca un reno cu materiale de capac de wc si greierasi.
e ok, ai dat 12 mii pe un megane nou ca nu ai avut 15-16 mii pentru un golf,focus,308,astra, nu-i nimic rau in asta, atata dai atata face, la fel si cu fluence-ul dar sa mai si vii in floarea soarelui sa strigi cat de tare e reno doar pentru ca tu ai reno si rate inca 3-4 ani asta deja imi miroase a prostie crasa si meltenism pur romanesc...
valabil si pentru restul cu alte marci, care le compara cu bmw-uri sau mai stiu eu ce.
Cum zicea si cineva mai sus, sedan-urile din clasa compacta sunt un fel de experiment nereusit...prea mari pentru oras - prea mici pentru vacanta/bagaje - un fel de masina pentru cei care nu au avut bani pentru ceva din clasa medie... Se vede clar ca sunt facute special pentru est-europeni, care nici nu au bani pentru 2 masini de familie, insa nici nu sunt cu adevarat pragmatici.
Oricum ai da-o, daca nu e ceva sportiv, sedan-urile astea arata ca naiba: nu poti compara Focus cu Mondeo, Fluence cu Laguna, Astra cu Insignia, Jetta cu Passat ori Corolla cu Avensis; poate cel mai reusit model este Octavia - insa e o Skoda si nu are acelasi rafinament si dinamica ca si VW, desi se apropie ca si pret.
Mai sunt sedanurile de la Mazda, Subaru si (poate??) Honda care au asa, o alura sportiva...adica un sedan de dragul design-ului, fara vreo pretentie ca ar fi masina "de familie"...niste masini oarecum oneste in conceptie.
Insa, desi nu e chiar in clasa compacta, Logan este un "sedan" foarte reusit si foarte bine mulat pe Romania...ieftin, incapator si merge destul de ok (parca are portbagaj mai mare decat Insignia si alte cateva din clasa medie).
Daca e sa mergi pe clasa compacta, atunci ori hatchback, ori SW/break...poate chiar si un monovolum pentru o familie... iar daca chiar vrei sedan neaparat, atunci clasa medie este alegerea fireasca si de bun simt: Mondeo, Passat, Insignia, Seria 3, C-Klasse, Audi A4, Laguna, 508, C5, Accord, Avensis, Mazda 6...