Opel Astra primeşte motorul 1.6 SIDI de 170 CP

de Sebastian Toma
Joi, 16.05.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel Astra va fi oferit şi în compania motorului 1.6 SIDI Turbo de 170 CP. Unitatea va înlocui actualul motor 1.6 Turbo din gama Astra, este cu 14% mai economică şi va debuta în toamnă.

Esential 14 la sută reprezintă diferenţa de consum de carburant între actualul motor 1.6 Turbo din gama Opel Astra şi noul 1.6 SIDI.
50 Nm reprezintă diferenţa de cuplu motor maxim între cele două motorizări.
Opel a anunţat că gama Astra va fi disponibilă în compania motorului 1.6 SIDI de 170 CP. Motorul cu injecţie directă va înlocui versiunea de top a motorului 1.6 Turbo, disponibilă în prezent în familia astra. În comparaţie cu motorizarea pe care o înlocuieşte, motorul de 170 CP livrează un cuplu motor mai mare cu 50 Nm, totalizând 280 Nm, iar acesta este livrat de la 1.650 rpm, spre deosebire de cele 2.200 rpm ale motorului precedent. Consumul mediu este declarat la 5.9 litri la sută, cu 14 procente mai mic faţă de unitatea anterioară, iar emisiile de CO2 sunt de 139 grame pe kilometru.

În standard, noua motorizare vine în compania unei transmisii manuale cu şase trepte, care furnizează un plus de comfort la schimbarea treptelor şi frecări reduse, spun cei de la Opel.

Opţional, motorizării I se poate alătura o transmisie automată cu şase trepte, care include şi un mod manual, funcţie denumită de Opel Active Select. Versiunea cu cinci uşi a lui Opel Astra hatchback va fi capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.7 secunde şi va putea atinge 220 km/h. Berlina va avea o viteză maximă de 222 km/h în compania acestei motorizări, pe când Astra Sports Tourer va avea nevoie de 8.8 secunde până la sută şi va putea atinge 220 km/h. În cazul versiunii ST a lui Astra, consumul de carburant mediu declarat atinge 6.1 litri la sută.

Urmareste Automarket
Noua motorizare a lui Opel Astra va fi disponibilă începând cu toamna anului curent, informează cei de la Opel. Propulsorul SIDI 1.6 Turbo de 170 CP face parte din noua ofensivă de motorizări a constructorului german, care pregăteşte lansarea a 13 motoare noi până în 2016.

Via Opel

Comentarii (5)

  • Bun. De motorizarea asta(cu versiunea asta de uptere) stim deja de cateva luni bune... Este ok, bine ca exista, are performante decente, dar nu extaziaza pe nimeni!

    De ce e asa liniste pentru varianta de performanta a aceluiasi motor?
    Sa ne asteptam totusi la reinvierea Astra GSI (in sfarsit)?
    Bine ar fi sa vedem 1.6le asta cu 210+cp venind la pachet cu un stil GSI (sasiu sport ca cel de la biturbo cu suspensie hyperstrut, cu un aspect exterior distinctiv si cu interior mai special... ).
    16 7
  • Oricat de mult ne dorim toti sute de cai, eventual storsi dintr-un motor sub 2l, in Romania sunt inutili. Cel putin pentru cine merge legal.

    La o masina de clasa B 100-120 cp sunt arhisuficienti iar la una de clasa C cum este Astra 130-160 cp.
    19 3
  • Leontin
    Pentru ANDY,
    Observatiile sunt corecte. Puterile prea mari pentru masinile utilizate in Romania sunt inutile (nu vorbesc de copii de bani gata care trebuie sa-si etaleze supe-masinile -in lipsa de altceva-).
    Oricum, baietii de la automarket sunt mai mult pasionati de masinile de viteza (vezi testarile la masinile de teren care vizeaza numai...viteza si stabilitatea in curbe la viteze mari) asa ca informatii reale despre masinile normal-familiale sunt cam greu de obtinut
    13 2
  • Andy, totusi o masina ceva mai puternica te ajuta in depasiri
    20 0
  • Mitica
    O miscare buna pentru innoirea produsului dar inutila. Foarte multi clienti nu se pricep la motorizari, nu au o cultura generala despre fiabilitate si se ajunge ca Ford sa poate vinde un motor de 1.0 l la peste 100 CP in loc sa mai cumperi un motor fiabil pe injectie de 1.6 16v la vreo 100-130 CP.
    Astfel, conteaza doar produsul, sa arate bine, sa fie echipat cu toate dotarile absolut inutile etc. Motorul trebuie doar sa aiba multi CP inutili pe parcursul utilizarii.
    9 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru