În standard, noua motorizare vine în compania unei transmisii manuale cu şase trepte, care furnizează un plus de comfort la schimbarea treptelor şi frecări reduse, spun cei de la Opel.
Opţional, motorizării I se poate alătura o transmisie automată cu şase trepte, care include şi un mod manual, funcţie denumită de Opel Active Select. Versiunea cu cinci uşi a lui Opel Astra hatchback va fi capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 8.7 secunde şi va putea atinge 220 km/h. Berlina va avea o viteză maximă de 222 km/h în compania acestei motorizări, pe când Astra Sports Tourer va avea nevoie de 8.8 secunde până la sută şi va putea atinge 220 km/h. În cazul versiunii ST a lui Astra, consumul de carburant mediu declarat atinge 6.1 litri la sută. Noua motorizare a lui Opel Astra va fi disponibilă începând cu toamna anului curent, informează cei de la Opel. Propulsorul SIDI 1.6 Turbo de 170 CP face parte din noua ofensivă de motorizări a constructorului german, care pregăteşte lansarea a 13 motoare noi până în 2016.Via Opel
De ce e asa liniste pentru varianta de performanta a aceluiasi motor?
Sa ne asteptam totusi la reinvierea Astra GSI (in sfarsit)?
Bine ar fi sa vedem 1.6le asta cu 210+cp venind la pachet cu un stil GSI (sasiu sport ca cel de la biturbo cu suspensie hyperstrut, cu un aspect exterior distinctiv si cu interior mai special... ).
La o masina de clasa B 100-120 cp sunt arhisuficienti iar la una de clasa C cum este Astra 130-160 cp.
Observatiile sunt corecte. Puterile prea mari pentru masinile utilizate in Romania sunt inutile (nu vorbesc de copii de bani gata care trebuie sa-si etaleze supe-masinile -in lipsa de altceva-).
Oricum, baietii de la automarket sunt mai mult pasionati de masinile de viteza (vezi testarile la masinile de teren care vizeaza numai...viteza si stabilitatea in curbe la viteze mari) asa ca informatii reale despre masinile normal-familiale sunt cam greu de obtinut
Astfel, conteaza doar produsul, sa arate bine, sa fie echipat cu toate dotarile absolut inutile etc. Motorul trebuie doar sa aiba multi CP inutili pe parcursul utilizarii.