Opel Astra OPC - prima imagine oficială cu sportiva germană pe circuit

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 27.04.2012
Opel a publicat prima imagine oficială a lui Astra OPC pe circuit în versiunea de serie. Modelul a fost pozat în timpul testelor de pe Nurburgring.

Opel Astra OPC, versiunea de performanţă a noii generaţii GTC Astra, a fost prezentat într-o ipostază nouă – în timpul testelor de pe Nurburgring. Fotografia a venit chiar de la reprezentanţii Opel, aceasta fiind publicată pe pagina lor de Facebook. Nemţii vor să ne arate că s-au ţinut de cuvânt, şeful departamentului OPC promiţând ca va conduce personal noul Astra OPC pe Nurburgring pentru a face ultimele retuşuri înainte de intrarea în producţia de serie.

Volker Strycek, şeful Opel Performance Center, a promis multe în privinţa noului Astra OPC. Mai precis, fostul pilot de curse a spus că modelul va oferi un nivel superior de manevrabilitate faţă de cel oferit de Ford Focus RS. Rivalul principal al lui Astra OPC vine, însă, din Franţa, în persoana lui Renault Megane RS. Pe locul doi se află Scirocco R, un model cu 265 CP, iar cei de la Opel se aşteaptă la competiţie serioasă din partea celor de la Ford, care ar putea să lanseze un Focus RS mai puternic peste ceva vreme.

Opel Astra OPC este echipat cu un motor 2.0 Turbo de 280 CP şi 400 Nm. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 250 km/h şi se mândreşte cu performanţe deosebite graţie diferenţialului Drexler cu care este echipat.

Sistemul de frânare al acestui model este semnat de Brembo, iar sistemul FrexRide, complet adaptabil, dispune de trei setări – Normal, Sport şi OPC. Cel de-al treilea modl oferă o ţinută de drum extrem de sportivă, gândită pentru ieşirile pe circuit ale proprietarului.

Via | Opel

Comentarii (14)

  • un oarecare
    Foarte frumos, sa vedem si preturile acum:)
    21 17
  • Monsieur
    Astra opc
    Nu stiu cat de bine merge in comparatie cu adversarii, insa cu siguranta este foarte frumos!
    16 5
  • pret
    e 29.000 euro in germania fara TVA ca sa iti faci o idee..
    3 10
  • arata fabulos pentru clasa din care face parte si sper sa depaseasca timpul megane-ului rs pe Nur' :D. Poate peste 1 an o sa vedem si un dublu ambreiaj pe acest opc , fapt care ar maximiza considerabil performantele dinamice.
    11 15
  • @SUPER
    Arata pe dracu''! E un Corsa umflat cu pompa care o sa iasa in decor in primul viraj mai serios.
    5 15
  • @@SUPER
    imi pare rau pentru tine si te inteleg daca esti fan - greieras sau agricultor cu taraba si conduci un golf , dar ce crezi rezolvi cu invidia asta amuzanta ? toata lumea vede ca e cea mai frumoasa , sau ma rog printre cele mai frumoase. Insa daca tu spui ca e o corsa umflata cu pompa , despre golf ce am putea sa mai zicem ? . cat despre iesitul in decor , versiunea precedenta de astra opc a stabilit la lansare un nou record pe nurburgring asa ca acest nou model are toate premizele pentru un nou nivel ...oricum ...:) ai fost chiar funny
    10 7
  • @@@SUPER
    Nu sunt fanul masinilor germane. Am un Megane RS si nu l-as schimba pentru o masina "germana" produsa de GM nici sa mi-o oferi gratis.
    13 9
  • C20LET
    Eu unul apreciez magane-ul rs , dar asta si cu clio rs sunt singurele masini adevarate ale renault. Si chiar si acestea au niste interioare execrabile , cele mai slabe din segment. Este pacat pentru ca rs-urile sunt niste masini superbe cu manevrabilitate si performante de invidiat. Am condus un megane 2 rs si mi-a placut insa interiorul m-a facut sa ma orientez catre alte modele . Poate pentru altii nu conteaza insa pentru mine da. Astra opc m-a impresionat la randul ei datorita cuplului care se simte aproape agresiv pe acceleraile brutale si are un pic de "steering" insa nu cum zicea unul mai sus. E hot hatchul meu preferat si sunt extrem de multumit de el. Golf r/ gti nu am condus , dar nu ma intereseaza : sunt prea comune si nici nu arata prea interesant.
    9 21
  • Realitatea zilei
    @C20LET
    Aberezi ! Daca ai urcat doar Renault-uri de BG din 1900 toamna, normal ca habar n-ai ce produce Renault in prezent. Clio, Megane, Laguna 3, toate au interioare de foarte buna calitate, fiecare cu tema lui. E diferenta mare intre Megane 2 si Megane 3 la interior (rs, ne-rs..)
    18 9
  • George
    @ C20LET
    Oi fi condus tu Megane 2 , dar e o masina iesita din fabricatie de ani buni. Iti recomand sa urci intr-un Megane 3 (RS eventual). Materialele sunt de buna calitate.
    15 9
  • cred ca se refera la design in primu rand care sincer si mie mi se pare prea simplist fata de concurenta insa nu e nici chiar de "nelocuit" in masina din cauza asta .
    6 1
  • cea mai buna din clasa ei, si cea mai frumoasa
    5 6
  • @Yes
    Automarket:
    - Care credeţi că este principalul adversar pe piaţa din Europa?
    Volker Strycek (seful OPC):
    - În opinia mea, cel mai dur este Megane RS

    Hai sa fim seriosi, nici macar Volker Strycek nu crede asa ceva.
    Megane RS e lider de segment in prezent si detine recordul de cea mai rapida masina cu tractiune fata. Daca Astra OPC putea bate asa ceva o demostra pana acum.

    http://www.automarket.ro/stiri/renault-megane-265-trophy-spulbera-recordul-nurburgring-ului-38727.html
    4 2
  • http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html Acesta este un link cu recorduri stabilite pe nürburgring ,iar recordul stabilit de megan rs trophy este chiar si peste al bmw M1 si audi tt rs respectiv ambi concurenti avind 340 cp si lista nu se opreste aicea.asa ca astra opc sa poata concura meganul rs trophy nu are nici cea mai mica sansa.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru