- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Opel Astra OPC este aici - poze şi informaţii oficiale
Dar pe strada se va vedea daca poate da o replica pe masura lui ST sau MPS-ului...
Cel mai frumos hatch in 2 usi parerea mea, alaturi de scirocco R si alfa brera TI!
Focus RS are putere chiar mai mare decat Opelul asta, insa tot Megane RS Trophy ramane lider de segment.
http://www.automarket.ro/stiri/renault-megane-265-trophy-spulbera-recordul-nurburgring-ului-38727.html
intr-un cuvant: SUPERBA!!!
reno e ani lumina distanta cu RS 340 Nm si 250 cp
Nici macar varianta tunata (cica "trophy", o fi camila aia ?) nu se apropie cat de cat, dar aici nu intra in discutie tunaciunile stoarse prin ridicarea presiunii din turbina, vorbim de chestii curate.
Stai linistit este normal ca nimeni sa nu fie de acord cu tine. Aici nu ti-ai gasit bine sa comentezi, Astra GTC e visul umed al oricarui ciutan ce-l vezi postand aici.
LA CULCARE CU VOI, MAINE VA TREZITI DEVREME! Acum, cine vrea sa-i las lumina aprinsa?
Sper ca noua varianta sa se ridice peste competitorii directi.
Ar fi o figura frumoasa pentru cat de bine arata masina.
PS:Renault a demonstrat ca nu ai nevoie de 300-350 de cai putere pentru a scoate cel mai bun timp pe circuit.
Ai nevoie de un sasiu bun si o masina bine calibrata. Detin un Megane dar nu varianta sport-care nu se asemana cu din niciun pdv.
Asteptam timpii de pe circuit si o confruntare cu Rivalii : Golf, Mazda 3, Focus, Megane etc.
Zic ca mai ales in traficul nostru din ziua de azi conteaza cum arata masina si poate in unele cazuri cum se descurca cand pleaca de la semafor.
Astra J a imprumutat de la fratele mai mare Insignia mare majoritate a componentelor esentiale pentru trenul de rulare, incepand cu structura si pana la sistemul flex ride (sau flex ride+ pentru modelul de varf opc) sau sistemul performant de franare(opc).
Singura diferenta notabila fata de Insignia este design-ul diferit al suspensiei spate care este cvasi-independenta. Aici pot aparea o sumedenie de speculatii... ca sistemul e mai slab decat unul complet independent, ca au redus din ruliu printr-o greutate mai redusa a angrenajului spate, etc., Nerelevant pana cand nu va fi testata si comparata corect.... Deocamdata se pare ca in testele neoficiale s-a descurcat foarte bine pe Nurburgring, ceea ce inseamna ca solutia aleasa pare sa dea roade.... vom alfa.
Cat la capitolul design fiecare persoana vede diferit lucrurile, mie unul imi place, la fel cum imi place si meganeRS, Brera sau Scirocco R. E subiectiva aceasta arie.
se aude un zgomot parca porneste un motoras
Sursa:
http://www.automarket.ro/tv/teste/fifth-gear-testeaz-renault-megane-rs-trophy-2209.html#5