Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | Opel Astra OPC |
Lungime (mm) | 4419 |
Latime (mm) | 1844 |
Ampatament (mm) | 2695 |
Capacitate (cc) | 1998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 280 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 400 |
Viteza maxima (Km/h) | 250 |
Marca/Model/Versiune | Opel Astra OPC |
Lungime (mm) | 4419 |
Latime (mm) | 1844 |
Ampatament (mm) | 2695 |
Capacitate (cc) | 1998 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 280 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 400 |
Viteza maxima (Km/h) | 250 |
Fanii Opel pot exulta. Constructorul german a publicat primele imagini şi informaţii oficiale ale noului Opel Astra OPC, hot-hatch-ul care va încerca să fure coroana unor modele consacrate, precum Renault Megane RS sau Ford Focus ST.
Punctul de atracţie al noului Opel Astra OPC este sub capotă, acolo unde se ascunde un propulsor cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabil să dezvolte 280 de cai putere şi 400 de Nm. Toate resursele sunt canalizate punţii faţă prin intermediul unei cutii manuale cu şase rapoarte şi aruncă versiunea de performanţă a compactului din Russelssheim într-o ligă în care mai joacă şi conaţionalii Volkswagen Golf R sau Scirocco R.
Opel nu a publicat oficial timpul necesar celui mai nou membru OPC pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. Viteza maximă este însă, cum era de aşteptat, de 250 km/h.
Noutăţi importante şi în ceea ce priveşte şasiul. Noua generaţie primeşte un sistem de frânare performant, semnat de Brembo, precum şi sistemul FlexRide, complet adaptabil, disponibil cu trei setări: Normal, Sport şi OPC.
Acesta din urmă oferă o ţinută de drum orientată către sportivitate şi către rularea pe circuit.În comunicatul de presă, Opel insistă asupra faptului că setarea şasiului a fost pusă la punct pe deja celebrul circuit de la Nurburgring şi a fost supervizată de Jo Winkelhock, câştigător în Cursa de 24 de ore de la Le Mans. Winkelhock a declarat: "Am pus la punct un pachet extraordinar, care îi va convinge chiar şi pe cei mai entuziaşti şi mai sportivi piloţi. Şi nu numai pe Nurburgring."
La nivel vizual, Opel Astra OPC adoptă o serie de accesorii vizuale care definesc mult mai bine caracterul sportiv: spoilere noi, praguri laterale, un eleron pe acoperiş, două terminaţii de evacuare cromate de formă trapezoidală, un deflector posterior şi bosaje mai pronunţate. La interior nu puteau lipsi scaunele sport de tip scoică cu logo-ul OPC brodat pe spătar, un volan sport şi un nou instrumentar de bord.
Lansarea noului Opel Astra OPC se va face la începutul anului viitor.
Dar pe strada se va vedea daca poate da o replica pe masura lui ST sau MPS-ului...
Cel mai frumos hatch in 2 usi parerea mea, alaturi de scirocco R si alfa brera TI!
Focus RS are putere chiar mai mare decat Opelul asta, insa tot Megane RS Trophy ramane lider de segment.
http://www.automarket.ro/stiri/renault-megane-265-trophy-spulbera-recordul-nurburgring-ului-38727.html
intr-un cuvant: SUPERBA!!!
reno e ani lumina distanta cu RS 340 Nm si 250 cp
Nici macar varianta tunata (cica "trophy", o fi camila aia ?) nu se apropie cat de cat, dar aici nu intra in discutie tunaciunile stoarse prin ridicarea presiunii din turbina, vorbim de chestii curate.
Stai linistit este normal ca nimeni sa nu fie de acord cu tine. Aici nu ti-ai gasit bine sa comentezi, Astra GTC e visul umed al oricarui ciutan ce-l vezi postand aici.
LA CULCARE CU VOI, MAINE VA TREZITI DEVREME! Acum, cine vrea sa-i las lumina aprinsa?
Sper ca noua varianta sa se ridice peste competitorii directi.
Ar fi o figura frumoasa pentru cat de bine arata masina.
PS:Renault a demonstrat ca nu ai nevoie de 300-350 de cai putere pentru a scoate cel mai bun timp pe circuit.
Ai nevoie de un sasiu bun si o masina bine calibrata. Detin un Megane dar nu varianta sport-care nu se asemana cu din niciun pdv.
Asteptam timpii de pe circuit si o confruntare cu Rivalii : Golf, Mazda 3, Focus, Megane etc.
Zic ca mai ales in traficul nostru din ziua de azi conteaza cum arata masina si poate in unele cazuri cum se descurca cand pleaca de la semafor.
Astra J a imprumutat de la fratele mai mare Insignia mare majoritate a componentelor esentiale pentru trenul de rulare, incepand cu structura si pana la sistemul flex ride (sau flex ride+ pentru modelul de varf opc) sau sistemul performant de franare(opc).
Singura diferenta notabila fata de Insignia este design-ul diferit al suspensiei spate care este cvasi-independenta. Aici pot aparea o sumedenie de speculatii... ca sistemul e mai slab decat unul complet independent, ca au redus din ruliu printr-o greutate mai redusa a angrenajului spate, etc., Nerelevant pana cand nu va fi testata si comparata corect.... Deocamdata se pare ca in testele neoficiale s-a descurcat foarte bine pe Nurburgring, ceea ce inseamna ca solutia aleasa pare sa dea roade.... vom alfa.
Cat la capitolul design fiecare persoana vede diferit lucrurile, mie unul imi place, la fel cum imi place si meganeRS, Brera sau Scirocco R. E subiectiva aceasta arie.
se aude un zgomot parca porneste un motoras
Sursa:
http://www.automarket.ro/tv/teste/fifth-gear-testeaz-renault-megane-rs-trophy-2209.html#5