- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Opel Astra facelift - schimbări subtile de design şi diesel biturbo de 195 CP
Competitia asta intre marci se pare ca ii face pe constructori sa vina mai rapid cu modificari (a se citi in bine) substantiale si mai bine pozitionate in segmentele corespunzatoare.
Asta nu poate decat sa bucure indiferent de marca.
Asta e, daca ai belele si esti nevoit sa schimbi turbinele le schimbi, dar macar pana atunci te-ai bucurat de 2 turbine :)
Eu nu m-as gandi ca trebuie sa schimb turbinele la masina...de ce sa le schimb ?
Eu am 110.000 km cu masina mea si nu am schimbat turbina, si cred ca mai fac 200.000 fara s-o schimb. Daca ai grija de masina, o intreti ca la carte, service, ulei de calitate, utilizare corecta a motorului...si n-o sa fie cazul inlocuirii turbinei/turbinelor...
Bravo Opel! noua generatie de astra este completa si perfecta! pretul un pic mai jos si ar fi nr1! noul Focus este mai ieftin putin.
De ce pomeniti de 1.6TDI , cand aici este vorba de un 2.000CMC3 BI-TURBO ? Are 195cp si 2 turbine. TDI-ul are 170cp si una singura. Deci va dati seama ce ar face cu 2 ? Trece lejer de 200cp. O sa apara in curand, ca raspuns impotriva concurentei, deoarece pierde teren. Mai trebuie sa se perfectioneze la capitolul consum de ulei si injectoare si o sa fie super. Oricum eu tot admir VAG :)
si opel are motor cu o turbina de 165 CP
PS 5 cp ii scot dintr-un filtru sport
Pai si la TDI pun filtru sport si mai scot 5, deci orice faci tu fac si eu, si tot cu 5cp am mai mult.
Eu pot sa ii pun injectoare,turbina, pistoane forjate,etc de pe 6.0TDI si scot 500CP, tu ce faci ? De pe ce scoti ? De pe 3.0CDTI VECTRA ? =))
Nasol daca TDI-ul da FUM.
Ca recomandare... pune-i un sofer nou si masina va fi mult mai buna pe viitor. ;)
Pe de alta parte, vad ca multi contesta ironic un statut al Vw confirmat de ani de zile de vanzari si clienti.
Probabil ca nu ati avut niciodata un VW. Sau erati la volanurile opelurilor, fiaturilor sau renaulturilor si nu ati vazut ca si acelea scot fum negru.
VW ocupa locul pe care il ocupa pentru ca per ansamblu fac masini mai bine inchegate, cu materiale mai bune la interior si cu dinamica foarte buna. Si clientii apreciaza asta. De aceea nu-i poate detrona nimeni din topul compactelor de ani buni.
Nu sunt fanul niciunei marci asa ca pot face o apreciere obiectiva deci dau un 8.5 marcii in general.Vizavi de noile modele nu pot spune decat ca promit mult dar daca se vor tine de cuvant vom vedea de abia dupa 5-10 ani de utilizare!