Opel Astra facelift - schimbări subtile de design şi diesel biturbo de 195 CP

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 15.06.2012
Gama Opel Astra primeşte modificări interesante. Versiunile hatchback şi break au o faţă nouă, GTC şi OPC primesc parbriz panoramic, iar motorul diesel biturbo de 195 de cai pune cireaşa pe tort. Bonus: sisteme tehnologice de pe Insignia.

Opel a publicat astăzi primele imagini şi informaţii legate de versiunea facelift a lui Astra. Cel mai vândut model Opel primeşte o nouă faţă şi noi motorizări care completează gama, acestea fiind prezentate într-un moment în care gama Astra este completată pe caroserii de varianta sedan a modelului german. 

DESIGN FRONTAL MODIFICAT

Opel Astra facelift, disponibil de acum pentru versiunile cele mai vechi din gamă - hatchback cu cinci uşi şi Sports Tourer - vine cu o faţă nouă care schimbă aspectul frontal al modelului german. Vorbim de o grilă care preia liniile versiunii GTC care primeşte o linie de putere formată dintr-o bară cromată în formă de aripi. S-a schimbat şi linia LED din interiorul blocurilor optice frontale, în timp ce în zona posterioară avem o zonă reproiectată a plăcuţei de înmatriculare.

Parbrizul panoramic, o apariţie care a atras mulţi clienţi în cazul generaţiei anterioare a lui Opel Astra, apare de acum ca opţiune pentru versiunile Astra GTC şi OPC.

Acesta are de acum o suprafaţă vitrată mult mai întinsă, formată dintr-o singură bucată de sticlă.

BITURBO DIESEL DE 195 CP

O altă mare noutate este reprezentată de apariţia motorului diesel biturbo de 195 de cai putere pe care Automarket l-a testat recent pe Insignia. Acesta se alătură astfel gamei superioare de motorizări disponibile pe Astra, alături de unitatea de 280 de cai putere de pe noul OPC. la acestea se adaugă noile unităţi turbo pe benzină de 1.6 litri cu injecţie directă ECOTEC SIDI, care promit consum redus şi performanţe mai bune decât cele ale motoarelor pe care le înlocuiesc. 

TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAŢIE

Opel Astra primeşte, odată cu faceliftul, şi o îmbunătăţire a gamei de sisteme tehnologice disponibile la bord. Pe lângă cele mai recente versiuni ale sistemelor Opel Eye şi AFL+, compacta germană urcă acum la nivelul Insignia/Zafira oferind cameră video pentru marşarier, un sistem avansat de asistenţă la parcare, cruise control adaptiv şi un sistem de monitorizare a unghiului mort cu alarmă. 

via | Opel

Comentarii (20)

  • vw....fa si tu ceva,cei 105caluti ai tai manati de vizitiul 1,6tdi...vor fi in curand depasiti....nu contest propulsorul de 1,6(in curand va fi depasit si cand te gandesti ca nu l-au scos demult)...dar mult nu va mai merge..vin din urma altii opel,hiundai,reno...uite acum acest biturbo de la opel...ce sunt curios cat va mai tine...psihoza TDI...
    48 14
  • Foarte frumos. Bravo lor.
    Competitia asta intre marci se pare ca ii face pe constructori sa vina mai rapid cu modificari (a se citi in bine) substantiale si mai bine pozitionate in segmentele corespunzatoare.
    Asta nu poate decat sa bucure indiferent de marca.
    38 4
  • Akerson
    Bravo,GM!
    20 12
  • Am inteles, cai multi. Si mie nu imi place 1.6TDI de la GOLF 6, insa gandeste-te cand va trebui sa schimbi cele 2 turbine ? Este totul roz pana la un anumit punct. Felicitari Opel!
    24 14
  • Foarte misto motorul biturbo!
    Asta e, daca ai belele si esti nevoit sa schimbi turbinele le schimbi, dar macar pana atunci te-ai bucurat de 2 turbine :)

    Eu nu m-as gandi ca trebuie sa schimb turbinele la masina...de ce sa le schimb ?
    Eu am 110.000 km cu masina mea si nu am schimbat turbina, si cred ca mai fac 200.000 fara s-o schimb. Daca ai grija de masina, o intreti ca la carte, service, ulei de calitate, utilizare corecta a motorului...si n-o sa fie cazul inlocuirii turbinei/turbinelor...

    Bravo Opel! noua generatie de astra este completa si perfecta! pretul un pic mai jos si ar fi nr1! noul Focus este mai ieftin putin.
    30 7
  • chuck norris
    mult mai bun decat un reno megacazan(megane)
    11 7
  • Tot nu am inteles un lucru.
    De ce pomeniti de 1.6TDI , cand aici este vorba de un 2.000CMC3 BI-TURBO ? Are 195cp si 2 turbine. TDI-ul are 170cp si una singura. Deci va dati seama ce ar face cu 2 ? Trece lejer de 200cp. O sa apara in curand, ca raspuns impotriva concurentei, deoarece pierde teren. Mai trebuie sa se perfectioneze la capitolul consum de ulei si injectoare si o sa fie super. Oricum eu tot admir VAG :)
    19 23
  • @ScorpyonVAG
    si opel are motor cu o turbina de 165 CP
    20 8
  • Da, dar nu are 170cp. Si cu 2turbine iarasi TDI-ul da fum la aceasta bestie :))
    10 27
  • bine zis fum, fum la propriu asta iese din TDI ulei si fum
    PS 5 cp ii scot dintr-un filtru sport
    26 6
  • Iarasi vrajeli cu filtre sport. Specific amatorilor din romania. Opsss tunerilor.
    Pai si la TDI pun filtru sport si mai scot 5, deci orice faci tu fac si eu, si tot cu 5cp am mai mult.
    Eu pot sa ii pun injectoare,turbina, pistoane forjate,etc de pe 6.0TDI si scot 500CP, tu ce faci ? De pe ce scoti ? De pe 3.0CDTI VECTRA ? =))
    10 19
  • Cosmin19
    @ScorpyonVAG
    Nasol daca TDI-ul da FUM.
    Ca recomandare... pune-i un sofer nou si masina va fi mult mai buna pe viitor. ;)
    15 8
  • A reusit si Opel sa vina la facelift cu optionale care la concurenta se gasesc de ani de zile: camera video pentru marsarier- Golful il are de 3 ani si Focusul de anul trecut, sistem avansat de asistenta la parcare-il au toti concurenti seriosi, la fel si ACC-ul. Noutatea o reprezinta motoarele, dar la ce experiente am avut cu Opel cred ca o sa ii depaseasca in curand pana si Hyundai sau Kia.
    13 20
  • Frumos acoperisul panoramic,dar as fi curios ce se intampla in cazul unui accident...
    19 5
  • ADOLF HITLER
    reusita masina
    10 5
  • WINSTON CHURCHILL
    slaba masina
    5 12
  • @baieti si fete
    1 4
  • Preferintele difera la fiecare.
    Pe de alta parte, vad ca multi contesta ironic un statut al Vw confirmat de ani de zile de vanzari si clienti.
    Probabil ca nu ati avut niciodata un VW. Sau erati la volanurile opelurilor, fiaturilor sau renaulturilor si nu ati vazut ca si acelea scot fum negru.
    VW ocupa locul pe care il ocupa pentru ca per ansamblu fac masini mai bine inchegate, cu materiale mai bune la interior si cu dinamica foarte buna. Si clientii apreciaza asta. De aceea nu-i poate detrona nimeni din topul compactelor de ani buni.
    6 9
  • Frumos opc-ul,si plafonul panoramic din sticla este superb.......dar la accident te striveste ca pe o placinta mai ales la o rasturnare.>normal plaf din sticla ar trb sa aiba folie de plexiglass,dar tot nu va rezista la fel de bn ca tabla.
    6 2
  • Opel a inceput sa faca masini bunicele optime as spune eu pentru buzunarele romanilor,am detinut dacia, bmw, vw, audi iar acum o corsa si o mazda 6 si vreau sa spun ca opelul este o msina ok.
    Nu sunt fanul niciunei marci asa ca pot face o apreciere obiectiva deci dau un 8.5 marcii in general.Vizavi de noile modele nu pot spune decat ca promit mult dar daca se vor tine de cuvant vom vedea de abia dupa 5-10 ani de utilizare!
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru