Opel Astra facelift - schimbări subtile de design şi diesel biturbo de 195 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a publicat astăzi primele imagini şi informaţii legate de versiunea facelift a lui Astra. Cel mai vândut model Opel primeşte o nouă faţă şi noi motorizări care completează gama, acestea fiind prezentate într-un moment în care gama Astra este completată pe caroserii de varianta sedan a modelului german.
DESIGN FRONTAL MODIFICAT
Opel Astra facelift, disponibil de acum pentru versiunile cele mai vechi din gamă - hatchback cu cinci uşi şi Sports Tourer - vine cu o faţă nouă care schimbă aspectul frontal al modelului german. Vorbim de o grilă care preia liniile versiunii GTC care primeşte o linie de putere formată dintr-o bară cromată în formă de aripi. S-a schimbat şi linia LED din interiorul blocurilor optice frontale, în timp ce în zona posterioară avem o zonă reproiectată a plăcuţei de înmatriculare.
Parbrizul panoramic, o apariţie care a atras mulţi clienţi în cazul generaţiei anterioare a lui Opel Astra, apare de acum ca opţiune pentru versiunile Astra GTC şi OPC.
Acesta are de acum o suprafaţă vitrată mult mai întinsă, formată dintr-o singură bucată de sticlă.BITURBO DIESEL DE 195 CP
O altă mare noutate este reprezentată de apariţia motorului diesel biturbo de 195 de cai putere pe care Automarket l-a testat recent pe Insignia. Acesta se alătură astfel gamei superioare de motorizări disponibile pe Astra, alături de unitatea de 280 de cai putere de pe noul OPC. la acestea se adaugă noile unităţi turbo pe benzină de 1.6 litri cu injecţie directă ECOTEC SIDI, care promit consum redus şi performanţe mai bune decât cele ale motoarelor pe care le înlocuiesc.
TEHNOLOGIE DE ULTIMĂ GENERAŢIE
Opel Astra primeşte, odată cu faceliftul, şi o îmbunătăţire a gamei de sisteme tehnologice disponibile la bord. Pe lângă cele mai recente versiuni ale sistemelor Opel Eye şi AFL+, compacta germană urcă acum la nivelul Insignia/Zafira oferind cameră video pentru marşarier, un sistem avansat de asistenţă la parcare, cruise control adaptiv şi un sistem de monitorizare a unghiului mort cu alarmă.
via | Opel
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Competitia asta intre marci se pare ca ii face pe constructori sa vina mai rapid cu modificari (a se citi in bine) substantiale si mai bine pozitionate in segmentele corespunzatoare.
Asta nu poate decat sa bucure indiferent de marca.
Asta e, daca ai belele si esti nevoit sa schimbi turbinele le schimbi, dar macar pana atunci te-ai bucurat de 2 turbine :)
Eu nu m-as gandi ca trebuie sa schimb turbinele la masina...de ce sa le schimb ?
Eu am 110.000 km cu masina mea si nu am schimbat turbina, si cred ca mai fac 200.000 fara s-o schimb. Daca ai grija de masina, o intreti ca la carte, service, ulei de calitate, utilizare corecta a motorului...si n-o sa fie cazul inlocuirii turbinei/turbinelor...
Bravo Opel! noua generatie de astra este completa si perfecta! pretul un pic mai jos si ar fi nr1! noul Focus este mai ieftin putin.
De ce pomeniti de 1.6TDI , cand aici este vorba de un 2.000CMC3 BI-TURBO ? Are 195cp si 2 turbine. TDI-ul are 170cp si una singura. Deci va dati seama ce ar face cu 2 ? Trece lejer de 200cp. O sa apara in curand, ca raspuns impotriva concurentei, deoarece pierde teren. Mai trebuie sa se perfectioneze la capitolul consum de ulei si injectoare si o sa fie super. Oricum eu tot admir VAG :)
si opel are motor cu o turbina de 165 CP
PS 5 cp ii scot dintr-un filtru sport
Pai si la TDI pun filtru sport si mai scot 5, deci orice faci tu fac si eu, si tot cu 5cp am mai mult.
Eu pot sa ii pun injectoare,turbina, pistoane forjate,etc de pe 6.0TDI si scot 500CP, tu ce faci ? De pe ce scoti ? De pe 3.0CDTI VECTRA ? =))
Nasol daca TDI-ul da FUM.
Ca recomandare... pune-i un sofer nou si masina va fi mult mai buna pe viitor. ;)
Pe de alta parte, vad ca multi contesta ironic un statut al Vw confirmat de ani de zile de vanzari si clienti.
Probabil ca nu ati avut niciodata un VW. Sau erati la volanurile opelurilor, fiaturilor sau renaulturilor si nu ati vazut ca si acelea scot fum negru.
VW ocupa locul pe care il ocupa pentru ca per ansamblu fac masini mai bine inchegate, cu materiale mai bune la interior si cu dinamica foarte buna. Si clientii apreciaza asta. De aceea nu-i poate detrona nimeni din topul compactelor de ani buni.
Nu sunt fanul niciunei marci asa ca pot face o apreciere obiectiva deci dau un 8.5 marcii in general.Vizavi de noile modele nu pot spune decat ca promit mult dar daca se vor tine de cuvant vom vedea de abia dupa 5-10 ani de utilizare!