Opel intenționează să devină o marcă pur electrică, în Europa, până în 2028. Mai mult, până la finalul acestui an, germanii vor avea nu mai puțin de 15 modele electrificate în portofoliu.
Constructorul din Russelsheim vrea să arate că este pregătit pentru această nouă etapă și prezintă acum noul său logo. Ultima schimbare la față a mărcii a avut loc în urmă cu mai puțin de 3 ani.
Primul model de serie cu noua emblemă va fi lansat în 2024. Apoi, aceasta va fi implementată, pas cu pas, pe toate modelele mărcii.
Noul logo Opel este mai subțire, iar fulgerul, sau Blitz în germană, a fost împărțit în două.
Totodată, Opel a anunțat că pregătește o surpriză pentru Salonul Auto de la Munchen, care își va deschide porțile în data de 5 septembrie. Reprezentanții companiei nu au oferit detalii, dar ar putea fi vorba despre un concept care să poartă noua emblemă.
via Opel
Comentarii (3)