Opel a comercializat peste 800.000 de unități în primele 11 luni ale anului, de aproape trei ori mai multe decât în perioada similară a anului trecut.
Pe lângă revitalizarea brandului ca urmare a apartenenței la Grupul PSA Peugeot-Citroen, o altă explicație este că Opel este unul dintre puținii constructori care respectă deja standardul de emisii Euro 6d-TEMP, care va intra în vigoare în septembrie 2019.
Astfel, în timp ce alți constructori au avut probleme să respecte noile cerințe ale testelor WLTP introduse în septembrie 2019, Opel și-a majorat cota de piață la 5.8%, comparativ cu cea de 2% pe care o avea în noiembrie 2018.
Michael Lohscheller, CEO-ul Opel, anticipează o nouă creștere a cotei de piață în perioada următoare.
"În Germania avem 127 de pachete motor-transmisii în cadrul gamei care respectă deja normele mai dure care vor intra în vigoare în septembrie. Clienții noștri de flote apreciază acest lucru pentru că le oferim liniște.
Credem că există oportunitatea să creștem în continuare cota de piață", a declarat el pentru publicația Automotive News.În paralel, Opel pregătește electrificarea a patru modele, prin lansarea unei versiuni plug-in hybrid pentru Grandland X și a unor versiuni electrice pentru Corsa și Mokka X. Al patrulea model care va fi electrificat va fi anunțat la începutul anului 2019.
Via Automotive News
pe criteriul asta iti cumperi masina?
Cum adica sisteme atipoluare fiabile?
Ce a descoperit PSA si altii nu stiu?
Lumineaza-ne.