Opel Antara in blocstart
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel este gata sa trimita forte proaspete in batalia SUV-urilor. Antara, prezentata sub forma de concept cu ocazia ultimului Salonul Auto de la Frankfurt va vedea lumina zilei in versiunea de serie in septembrie, la Salonul Auto de la Paris. AutoMarket.ro va prezinta primele fotografii oficiale ale modelului german.
Pentru Opel, este vorba de un debut important pe acest segment in plina expansiune. Dupa primele fotografii, se pare ca Antara se prezinta bine la raportul comparativ cu principalii adversari, intre care se evidetiaza modelele japoneze (ca RAV4) sau cele coreene (Kia Sorento si Hyundai Santa Fe). Diferentele fata de prototipul GTC sunt vizibile. In primul rand, Antara este un model cu cinci usi, fata de cele trei pe care le avea prototipul. Linia se mentine bine proportionata, iar designul e caracterizat de elementele de protectie care se regasesc de jur imprejurul masinii: bandouri si praguri negre cu insertii metalice.
Corpul masinii – ale carei dimensiuni sunt mai compacte decat va puteti imagina (4.57 metri lungime, 1.85 metri latime si 1.70 metri inaltime) – este insa robust, bine construit.
Cei care sunt la curent cu noutatile grupului GM observa cu siguranta asemanarile cu un alt produs de acest gen, Chevrolet Captiva, cu care Antara imparte o buna parte din caracteristicile mecanice si nu numai.La interior avem de-a face cu elemente care amintesc de berlinele Opel, desi in acest caz bordul pare putin mai bine gandit decat in celelalte cazuri. De notat display-ul informativ care poate afisa informatiile sistemului de navigatie (pe baza de DVD) sau ale computerului de bord.
Opel Antara va fi lansat cu doua motoare pe benzina (un V6 de 3.2 litri si 224 CP cu transmisie automata si un 2.4 litri in patru cilindri care scoate 141 de cai) dar si cu un diesel de 2.0 litri si 150 de cai putere. Aceasta din urma va fi, conform prognozelor Opel, cea mai cautata variantam fiind disponibila atat in varianta cu transmisie automata cat si intr-una cu transmisie manuala.
Tractiunea integrala este gestionata electronic, cum ii sta bine unui SUV care va aparea pe piata la sfarsitul lui 2006.
Evident, dintre celelalte elemente importante nu puteau lipsi sistemele ABS, ESP, asistenta hidraulica la franare si DSC-ul.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Toyota GR, divizia de performanță a mărcii japoneze, nu va renunța prea curând la motoarele termice și nici la cutiile de viteze manuale. Majoritatea modelelor de performanță Toyota vor păstra aceste componente pentru foarte multă vreme, potrivit spuselor unui oficial. (28.02)
-
Peter Rawlinson, CEO-ul Lucid Motors, a anunțat că și-a dat demisia din funcție. Marca americană va avea un șef nou interimar și își propune să dubleze producția de mașini electrice. (28.02)
-
SUV-ul electrificat Lynk & Co 08 ajunge în Europa, în luna iunie. Va avea un preț de pornire de 53.995 de euro și va fi disponibil doar în versiune Plug-in Hybrid, dar cu o autonomie pur electrică impresionantă. (28.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
Comentarii (0)