Opel Antara in blocstart
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel este gata sa trimita forte proaspete in batalia SUV-urilor. Antara, prezentata sub forma de concept cu ocazia ultimului Salonul Auto de la Frankfurt va vedea lumina zilei in versiunea de serie in septembrie, la Salonul Auto de la Paris. AutoMarket.ro va prezinta primele fotografii oficiale ale modelului german.
Pentru Opel, este vorba de un debut important pe acest segment in plina expansiune. Dupa primele fotografii, se pare ca Antara se prezinta bine la raportul comparativ cu principalii adversari, intre care se evidetiaza modelele japoneze (ca RAV4) sau cele coreene (Kia Sorento si Hyundai Santa Fe). Diferentele fata de prototipul GTC sunt vizibile. In primul rand, Antara este un model cu cinci usi, fata de cele trei pe care le avea prototipul. Linia se mentine bine proportionata, iar designul e caracterizat de elementele de protectie care se regasesc de jur imprejurul masinii: bandouri si praguri negre cu insertii metalice.
Corpul masinii – ale carei dimensiuni sunt mai compacte decat va puteti imagina (4.57 metri lungime, 1.85 metri latime si 1.70 metri inaltime) – este insa robust, bine construit.
Cei care sunt la curent cu noutatile grupului GM observa cu siguranta asemanarile cu un alt produs de acest gen, Chevrolet Captiva, cu care Antara imparte o buna parte din caracteristicile mecanice si nu numai.La interior avem de-a face cu elemente care amintesc de berlinele Opel, desi in acest caz bordul pare putin mai bine gandit decat in celelalte cazuri. De notat display-ul informativ care poate afisa informatiile sistemului de navigatie (pe baza de DVD) sau ale computerului de bord.
Opel Antara va fi lansat cu doua motoare pe benzina (un V6 de 3.2 litri si 224 CP cu transmisie automata si un 2.4 litri in patru cilindri care scoate 141 de cai) dar si cu un diesel de 2.0 litri si 150 de cai putere. Aceasta din urma va fi, conform prognozelor Opel, cea mai cautata variantam fiind disponibila atat in varianta cu transmisie automata cat si intr-una cu transmisie manuala.
Tractiunea integrala este gestionata electronic, cum ii sta bine unui SUV care va aparea pe piata la sfarsitul lui 2006.
Evident, dintre celelalte elemente importante nu puteau lipsi sistemele ABS, ESP, asistenta hidraulica la franare si DSC-ul.Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Britanicii de la carwow au încercat o liniuță ceva mai neobișnuită. Au pus față în față într-o cursă un Ferrari 812 Superfast și o Toyota GR Yaris modificată de 630 de cai putere. (24.11)
-
Hyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). (24.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
Comentarii (0)