Opel a anunţat astăzi iniţierea unui parteneriat de imagine cu Valentino Rossi, multiplul campion mondial din Moto GP. Constructorul german încearcă astfel să îşi apropie un sportiv simbol al Italiei pentru un debut în forţă pe piaţa din Peninsulă cu noul Adam.
Micul model de oraş al nemţilor va fi nevoit să înfrunte o concurenţă extrem de puternică din partea best-seller-ului Fiat 500 şi va avea, aşadar, nevoie de ajutorul unuia dintre cei mai iubiţi sportivi în Italia. Potrivit comunicatului emis astăzi de Opel, Valentino Rossi şi Opel Adam împărtăşesc aceleaşi valori: ”neconvenţional, îndrăzneţ, unic, relaxat, amuzant şi uşor ireverenţios”.
"Am fost pe loc convins de Opel Adam, nu doar datorită designului, accesoriilor şi tehnologiei pe care le încorporează. Cred că potențialul său de individualizare, cu mii de variații, este pur şi simplu fantastic. Nu știu numărul exact al fiecăreia dintre ele, dar cu siguranță sunt mai mult decât suficiente pentru ca toată lumea sa îşi creeze propriul Adam perfect", a declarat Rossi.
În prezent, Opel Adam oferă peste 61.000 de combinaţii de culori şi motive la nivel exterior şi aproape 82.000 la interior. Potrivit Opel, este mai mult decât în cazul oricărei maşini din această clasă. Germanii plusează şi cu sistemul InteliLink, capabil să permită conectarea cu toate telefoanele care dispun de sistemele de operare iOS6 şi Android.via Opel
Comentarii (3)