În fiecare an, în localitatea austriacă Worthersee, fanii Grupului Volkswagen şi a tuturor brandurilor de sub umbrela sa, se strâng pentru a celebra modelele existente în gamă. 2013 nu a făcut excepţie, mii de fani reunindu-se pentru a se bucura împreună, dar şi pentru a admira o serie de concepte Seat, Audi şi Volkswagen expuse în premieră mondială.
Opel a decis să profite de adunarea fanilor rivali şi a pus în scenă o strategie de promovare care să strice petrecerea VAG. Ingenioşi, cei din Russelsheim s-au prezentat la adunarea de la Worthersee cu 6000 de ochelari 3D. I-au împărţit participanţilor, fără a le dezvălui motivul şi nici identitatea. Fanii Volkswagen au luat ochelarii fără a şti că provin de la Opel. S-au aşteptat la o surpriză din partea VAG şi nu la o cacealma.
Opel a pus apoi în scenă un foc de artificii impresionant. Cerul a fost luminat şi colorat vreme de câteva minute. Cei care au folosit ochelarii au putut vedea că, de fapt, artificiile compun logo-ul Opel în 3D.
Majoritatea celor care au căzut în plasă s-au amuzat şi au apreciat ideea ingenioasă a germanilor. Alţii au ars însă ochelarii ca formă de protest.
Comparatia pot sa o fac pentru ca am avut Kadett, Golf II, Golf IV, Insignia, Astra J si Aveo New (am jonglat intre VAG si GM Europe). Momentan le am pe ultimele 3 si se comporta mult mai bine in timp decat Golf II si Golf IV. Precizez ca in afara de Kadett toate au fost luate de noi.
„Germanii au împărţit fanilor VW ochelari 3D, fără a le dezvălui utilitatea lor. Surprizele nu au întârziat”
Nu puteti sa scrieti fara stereotipuri..
Foarte fiabile sunt opelurile,calculatorul de motor(ECU/ECM) este o piesa consumabila,rugina vine standard(astra h 2007 si pocneste rugina).Opel a fost candva ceva,dar acuma ei incearca sa impresioneze prin design,la capitolul motorizari sunt ceva in urma(inca mai folosesc pe motoarele turbo injectia indirecta
Cand vom intelege ca unii oameni sunt fericiti cu masinile lor indiferent de cine le produce, vom privi ceea ce au facut cei de le Opel ca pe o gluma buna si vom lasa de-o parte certurile pe tema a cui marca e mai tare.
Marketingul vinde in ziua de azi pt. perioade scurte, dar calitatea se vede in timp. Iar la acest capitol e plina piata de o droaie de producatori de piese si de mii de service-uri pt. cele 2 marci din care numai una este autentic germana, desi Adam s-a nascut si a murit german.
Deci ca sa reiau comentariul complet de data aceasta: Renault UBER ALLES pe segmentul low cost d.p.d.v al calitatii.
Argument: cand VW va produce masinia de 7000 de eur la aceasta caliatete, putem afirma altceva. Pana atunci ramanem cu problemele eterne ale unor masini ieftine dar cu costuri imense de intretinere ale lor. Si ca sa raspund cuiva .. nu sunt fan Renault si nici nu ma platesc astia, incerc doar sa fiu un pic detasat si obiectiv. Dar nu tot ce e german este si bun... valabil si in alte domenii, mancare, lanturi de magazine, IT.. etc.