Esential
4.5 | litri la 100 de kilometri este consumul mediu inregistrat de Opel Astra EcoFlex. |
110 | cai putere dezvolta Opel Astra EcoFlex. |
119 | g/km este valoarea emisiilor noului Astra EcoFlex. |
4.5 | litri la 100 de kilometri este consumul mediu inregistrat de Opel Astra EcoFlex. |
110 | cai putere dezvolta Opel Astra EcoFlex. |
119 | g/km este valoarea emisiilor noului Astra EcoFlex. |
Opel face inca un pas in directia protejarii mediului inconjurator prin lansarea unui nou membru al gamei EcoFlex. Este vorba de modelul Astra, care ingroasa randurile unei linii de vehicule ecologice, care se remarca in primul rand prin emisiile de CO2 cu valori sub 120 g/km.
Cel mai economic Astra din gama Opel este disponibil in aproape toate variantele de caroserie, 5 usi, 3 usi si break.
Pentru a obtine emisii de doar 119 g/km si un consum de doar 4.5 litri/100 de km, inginerii Opel s-au folosit de serviciile unui motor turbo-diesel de 1.7 litri. Acesta nu face nici un compromis atunci cand vine vorba de putere, unitatea diesel oferind 110 cai si un cuplu motor de 260 Nm la 2000 de rpm.
Pentru a putea obtine aceste rezultate remarcabile in materie de consum, Opel a operat o serie de modificari asupra noului Astra EcoFlex: treptele de viteza au devenit mai lungi, sistemul ECU a fost recalibrat iar motorul a suferit mici reglaje.
Inginerii germani nu s-au rezumat insa doar la atat: masa modelului a scazut cu 30 de kilograme iar prizele de aer frontale au fost modificate pentru a scadea coeficientul aerodinamic impreuna cu suspensia coborata. Locul pneurilor standard a fost luat de o serie de cauciucuri cu rezistenta scazuta la rulare, fixate pe jante de 15 inch, sau optional, 16 inch.
via | CarScoop
Un motor diesel de aceeasi cilindree consuma si mai putin si polueaza mai putin decat un motor pe benzina de aceeasi cilindree, si aceleasi norme de poluare.
Masa masinii se poate scadea nu numaidin jante. Deja sunt disponibile materialele mai usoare (ma refer ca si pret). Oricum capota pe modelul standard e din aluminiu. Deci se poate. Bravo Opel.
Daca prizele de aer sunt mari strica aerodinamica masinii. Prizele sunt ptr a capta cat mai mult aer pt racire in mod special. Daca reduci prizele creste aerodinamicitatea. Prizele mari la masinile de strada au fost doar pt design deoarece acestea nu au nevoie de prize atat de mari.