Expus în fața publicului abia luna aceasta, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, noua generație Opel Insignia a ieșit deja de pe linia de producție. Asamblarea a început în cadrul uzinei Opel din Russelsheim, iar primul exemplar a fost un Insignia Grand Sport vopsit în culoarea alb Abalone și echipat cu un motor diesel de 2.0 litri și 170 de cai putere.
Comenzile celei de-a doua generații Insignia a fost deschise și la noi în țară, noul Insignia fiind poziționat agresiv față de ceilalți rivali din segment.
Noul Opel Insignia disponibil pe piața din România: start de la 20.400 de euro
Programat să ajungă pe străzile din Europa în vara acestui an, noul Insignia este așteptat să aducă un val de clienți noi în interiorul Opel. Este și primul reprezentant al ofensivei de șapte modele, anunțată de germani pentru anul 2017. Imediat după el va urma crossover-ul Crossland X, prezentat și el tot la Salonul auto de la Geneva.
„Așteptăm de multă vreme acest moment.
Vârful nostru de gamă a sosit. Este un moment important pentru Opel și pentru uzina din Russelsheim. Am investit 500 de milioane de euro doar pentru a pregăti producția noii generații”, a declarat Karl-Thomas Neumann, președintele Opel.
La urma urmei, dacă este vorba chiar despre “luxury”, cum de n-o destinați unei bătălii crâncene cu…evident, reprezentantele Triadei ȋn domeniu: Clasa C, Seria 3 și A4. Scuze, glumeam…Revenim imediat la comparația adecvată, cea cu Passat: acesta s-a comportat foarte bine la teribilul IIHS-SOT, la care Insignia n-a fost testată, dar, raportat la ce am văzut la DTC Switzerland, Opel mi-a dat oarece fiori (cu alte modele, fiindcă n-am observat Insignia pe acolo).
Ȋn concluzie, degeaba vă făliți cu al dvs. “vârf de gamă” (sau “Das Flaggschiff”, după cum se vede ȋn imagine: califici astfel – “navă amiral” – o bijuterie de clasă F, pe când voi n-aveți nici E-ul!!!), din moment ce foștii dvs. stăpâni americani n-au căzut pe spate...Randamentul subsidiarei germane a fost sub așteptări inclusiv pentru prea indulgentele lor domnii, deci, cu părere de rău, ȋn ciuda celor 88 de ani de apartenență pigmentată cu destule momente glorioase, consecința despărțirii era inevitabilă, adio și n-am cuvinte…Chemați-mă la o eventuală lansare a lui Das SuperSuperFlaggschiff.
insignia nu se potriveste cu profilul unui buticar sau a unui hipster corporatrist.
ar fi chiar aiurea sa descarci marfa de la dragonul rosu dintr-o insignia sau chiar sa parchezi o insignia in fata unui bar de boscheti, ascuns, cu bere proasta si scumpa.
ar mai fi si categoria de prosti destepti, astia au ceva scoala, ceva excursii la roma si praga unde zborurile sunt 40 de euro primavara si toamna, si ceva boost de bani de la socrii sau ceva teren vandut, cu ajutorul caruia au deschis ceva mai mult decat o dugheana sau un butic... astia le stiu pe toate, astia cica au si cuvinte la ei, astia sunt cumparatorii de vw ideali care plang toata ziua pe vwforum!
asta, in conditiile in care exista giulia, insignia, accord, avensis, 508, mondeo, etc.
Toată mândria neamțului, vândută p.o franzelă.
asa de mandrie ca au lasat bolnavu'asta sa se chinuie ani de zile....si nu m-ar fi mirat sa fi avut soarta lui SAAB.
are cineva nevoie de eroi decedati ?