După ce ieri şi-a prezentat oficial echipa în faţa a peste 7000 de spectatori, echipa de fotbal petrolul Ploieşti sărbătoreşte astăzi un alt eveniment important. Clubul petrolist îşi asociază numele cu unul dintre cele mai populare branduri auto din România: Opel.
Germanii şi ploieştenii au încheiat astăzi, oficial, un parteneriat de imagine care va acoperi evoluţia clubului în toate competiţiile în care acesta activează. În calitate de partener principal, Opel îşi aplică logo-ul pe tricourile echipei de fotbal şi derulează acţiuni de marketing şi comunicare pe toată durata parteneriatului.
„Atât Opel, cât şi Petrolul Ploieşti reprezintă exemple de profesionalism şi determinare, dar şi dovezi ale capacităţii de a trece peste obstacole şi a reveni în forţă,” explică una dintre motivaţiile parteneriatului Cristian Milea, Opel România Country Director.
Clubul de fotbal Petrolul Ploieşti a luat fiinţă în 1924 şi traversează, în prezent, cea mai bună perioadă din istoria sa, reuşind să semneze în perioada transferurilor de iarnă cu Adrian Mutu, al doilea golgheter din istoria naţionalei României.
De cealaltă parte, Opel nu este la prima întâlnire cu balonul rotund.
Brandul din Russelsheim sponsorizează deja patru mari cluburi din Germania (Borussia Dortmund, Bayer 04 Leverkusen, FSV Mainz 05 şi FC Freiburg), dar şi alte nume mari din fotbalul european, cum ar fi Galatasaray Istanbul şi Feyenoord Rotterdam.
Comentarii (4)