Opel Astra îşi merită pe deplin titlul de Maşina Anului cucerit în luna martie. Cel puţin aşa sugerează cifrele de vânzări pentru primul trimestru al anului publicate de constructorul german.
Vânzările Opel Astra au crescut cu 40% în primele trei luni ale anului, la 37.000 de unităţi, element care a contribuit din plin la cele 303.000 de unităţi comercializate la nivelul grupului. De altfel, începând din octombrie, Opel Astra a primit 150.000 de comenzi, reuşind astfel să atragă inclusiv clienţi tradiţionali de Ford Focus sau Volkswagen Golf, mai ales că include unele opţiuni inedite pentru acest segment, inclusiv blocuri optice LED inteligente.
Creşterea de vânzări înregistrată la nivelul constructorului este de 8% şi va ajuta Opel să ajungă în sfârşit pe profit după un deceniu în care a înregistrat pierderi. Semnele au început să apară încă de anul trecut, când pierderile constructorului au scăzut de la 1.5 miliarde la "numai" 800 de milioane de euro.De altfel, oficialii Opel anticipează o continuare a acestui trend pe tot parcursul anului, mai ales că Astra Sports Tourer începe să fie disponibil în showroom-uri, mai întâi în Germania. "Suntem pe punctul de a ne creşte considerabil vânzările în 2016", explică directorul de vânzări Peter Christian Kuespert.
Via Automotive News
Punete la volan la un Astra G si ai sa ramai placut impresionat.....
Pt. cei care nu stiu suspensile au fost 'reglate' cu ajutorul celor de la Lotus......masina sta foarte bine pe curbe
Are un prieten un Caravan din 2000' cu motoru de 2L diesel 101 cai.....da cai aia trag bine de tot....
Altfel, Astra si Megane sunt de departe cele mai interesante modele la ora actuala in clasa respectiva.
Confirm! Folosesc prin oraș un Astra G 1.7 DTI cu 243.500 km la bord. Mi se pare foarte agilă la cei doar 75 CP. Plec repede de la semafor și urcă foarte frumos în ture - chiar și croncănitul specific diesel nu e așa puternic ca la alte modele.
Sigur, comparativ cu Mondeo ce îl folosesc la drum lung nu se compară la stabilitate, dar per total G-ul o să ajungă o legendă, dacă nu deja e.
Când merg cu Mondeo prin oraș parcă am scos elefantul din grajd. Mă cam obosește în oraș fiindcă e foarte mare și lat și se simte greutatea. La drum, clar, e altă viață, altă mașină.
La astra au fost bune doar 1.7 diesel si 1.6 benzina
Legat de tinuta de drum, fiecare cum "simte" in posterior scaunul si suspensia. Mie mi se pare ca e ca o caruta (adica destul de rigida), dar altuia poate e cea mai confortabila masina vreodata... daca nu a pus curu in Omega.
De nu ma insel,doar Ford mai ofera, cu Focus, punte spate independenta si asta indiferent de motorizare
Motorul de 1.7 e de proveniență Isuzu. Poate în cazul lui se confirmă supoziția cu fiabilitatea japoneză, deși GM a făcut unele modificări la el din ce știu. Nu i-am făcut nimic motorului, n-am avut nicio problemă cu mașina.
Cât despre rigiditate, confirm.
n-am zis nimic de Civic, ramasesem cu impresia ca nici sedanul n-are. Peste 140Cp?....eu stiam de 125CP, hmm...