Opel a creat un blog dedicat modelului Ampera
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Opel pun mare preţ pe promovarea online a modelelor şi, se pare că noul model electric Ampera nu "scapă" nici el de aceste campanii de marketing. Constructorul din Russelsheim a pus bazele unui blog dedicat acestui model în cadrul căruia vizitatorii pot afla informaţii de la inginerii şi designerii Opel.
De asemenea, constructorul din Russelsheim prezintă tehnologia de pe Ampera, dar şi impactul pe care modelul îl are asupra mediului înconjurător. Mai mult decât atât, oficialii Opel au creat o pagină dedicată lui Ampera pe reţeaua de socializare Facebook şi un canal pe Twitter.
Această campanie de marketing online vine în urma succesului avut de promovarea lui Insignia sau a lui Asta. Cei care doresc să afle mai multe despre noul Ampera pot vizita noul blog creat de germani.
Via | Auto-presse
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
iar in Europa are sanse mari sa mearga mai mult pe electric decat pe benzina, avand in vedere distantele mult mai mici parcurse in medie de europeni, in comparatie cu americanii.
dar de la "utilitatea" unei masini electrice pana la [probabil] cei 40000-45000Euro cat va costa ... europeanul s-ar putea sa aleaga un C250CDI, 320ED, Audi A4 TDIe --- toate apropiindu-se de "fulopsans" la pretul ala :)
2. RULAREA este 100% electrica si in nici un caz sursa de energie. Sursa electrica (adica bateria) reprezinta maximum 20% din autonomia automobilului. Mai clar: in proportie de 80% (optzeci) masina functioneaza consumand combustibil fosil.
3. deci este un HIBRID. Doar ca este un altfel de hibrid. Si nu un altfel de masina electrica asa cum flutura informatia pe site.
4. masina electrica insemna nu numai rularea 100% electric dar si sursa 100% electrica. In acest caz sursa energiei acumulatorului putand fi energie regenerabila in totalitate. Aceasta ultima caracteristica putand definind un automobil electric: poate fi eco 100%. Macar din punct de vedere al sursei primare de energie.
5. este clar ca cei de la GM incearca sa se distanteze de imaginea putin "rentabila" de hibrid (adica pe langa acumulator trebuie sa car si benzina de unde caracteristici slabe) si atunci...
6. bat toba pe "It’s a whole new category of electric driving", evitand la maximum cuvintele gasoline-engine si repetand intr-una electric power,super-efficient, bla-bla. Practic ajung sa manipuleze orice cititor prin folosirea exagerata a cuvintelor si termenilor ce amintesc de electricitate deci de zona eco ascunzand sub pres termeni/cuvinte/realitati ce demonstreaza un fapt de netagaduit: 80% din AUTONOMIA masinii insemna consum de COMBUSTIBIL FOSIL.
7. nesimtirea indivizilor ajunge la maximum intr-o simpla propozitie: Ampera’s prime mover is the super-efficient - aici sunt deacord - (...)which uses the support of the on-board engine-generator only when necessary. What? Culmea, exact asta face SI un hibrid. Si tot ca el, dupa ce se consuma acumulatorul intra in functiune motorul termic....only!
astept manutze rosii pentru ca (virgula) contraargumentele vad ca sunt rara avis. E mai usor de aruncat cu piatra decat "articularea" unor cuvinte....
Pe mine ma deranjeaza incercarea celor de la GM sa vanda ceva deja inventat considerandu-se deschizatori de drumuri. Ce au aplicat ei la Volt/Ampera semana foarte mult cu principiul de functionare al unei locomotive diesel-electrice; deci nimic nou sub soare.
Se face doar mult prea mult tam-tam visavis de un produs imbracat intr-un marketing stufos ce ascunde o tehnologie absolut pamanteana si, adevarat, mai eficente.
incercati asta ;)
http://www.facebook.com/OpelAmpera
sunt curios care sunt dotarile care intra in cei 45000Euro .. si cat costa optionalele ..