On the phone
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Universitatea din Utah a realizat un studiu prin care se arata ca folosirea telefonului mobil la volan poate fi la fel de nociva pentru siguranta traficului ca si condusul sub influenta bauturilor alcoolice.
Numai putin de patruzeci de voluntari au fost supusi la trei categorii de teste efectuate la un simulator de condus. La primul test subiectii au fost nevoiti sa conduca in timp ce vorbeau la telefonul celular manual, la al doilea au folosit sistemul hand-free, iar la al treilea voluntarii au condus cu o alcoolemie de 0,08 la mie.
Rezultatele au aratat ca utilizatorii de telefoane mobile manuale, care conduceau la o viteza mai mare decat media, au avut o reactie mai mica cu noua procente decat cei care nu folosesc telefonul mobil. Ba mai mult, trei dintre subiecti au lovit masinile virtuale din fata lor. Nici unul dintre soferii care au consumat bauturi alcoolice nu au acrosat masina virtuala, desi au testat si condusul mai agresiv.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)