Omologarea modelelor Fiat pentru vanzarea in America va dura 18 luni
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul Fiat nu se va putea bucura prea curand de reteaua de distributie Chrysler pentru a isi comercializa modelele in Statele Unite ale Americii. Pentru a putea vinde modelele sale pe piata din Statele Unite ale Americii, Fiat trebuie sa treaca printr-o serie de proceduri de omologare. Modelele Fiat ar putea fi vandute in America sub sigla Chrysler, dar acest lucru nu este inca stabilit definitiv.
Fiat va trebui sa opereze modificari asupra a sase modele pe care doreste sa le aduca in Statele Unite ale Americii. Principalele schimbari se afla la nivelul elementelor de protectie ale vehiculelor, precum si a noxelor emise de motoare. Mai exact, toate modelele Fiat vor avea airbag-uri modificate astfel incat sa fie potrivite pentru pasageri care nu poarta centura, iar bara de protectie din fata trebuie sa ramana neavariata in urma unui impact la 3.5 km/h.
Blocurile optice vor primi un martor de lumina, iar toate modelele vor avea un set de lumini de pozitie ce vor fi amplasate pe laterale, atat in partea din fata, cat si in partea din spate. Pe langa asta, modelele Fiat vor trebui testate la impactul lateral si impactul frontal, deoarece criteriile de calcul ale EuroNCAP si NHTSA sunt diferite.
Totodata, sistemul de alimentare cu carburant trebuie testat pentru a verifica rezistenta acestuia la un accident serios.Deoarece standardele americane de emisii sunt mai stricte decat normele europene, modelele Fiat vor trebui sa aiba motoarele modificate pentru a indeplini normele americane. Convertorul catalitic va fi modificat, iar puterea si cuplul modelelor vandute in america s-ar putea sa aiba valori mai scazute decat ale modelelor europene.
Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Volkswagen și Audi nu vor renunța la motoarele termice. Planurile de electrificare, amânate
Si da, un motor mai mic polueaza mai mult decat unul mai mare.
Cat despre masurile de siguranta standardul european este inca in urma celui din US.
Dar romani frustrati si fara cunostinte sunt in toate salile de net.
Ei (americanii) au in mare parte (cu exceptia camioanelor) motoare benzina care emit mai mult CO2 dar mai putine particule si NOx.
Si da, in anumite cazuri un motor mai mic poate polua mai mult deat unul maimare, dar nu 1,3 Multijet mai mult decat 2,5 litri V6 benzina. Uita-tiva pe site la orice importator si vezi vedea ca la aceeasi masina uneori motoarele mai mici au emisii mai mari pentru ca sarcina fiind mare motorul mic trebuie sa "arda" mai mult ca sa mearga la fel cu cel mare.
Poluant este CO si NOx si particulele dar in europa sa facut o afacere ff profitabila prin a baga mana in buzunar la sofer ca cica ar polua.
Turatia mare a unui motor produce o cantitate mai mare de gaze nearse si deci poluante.
Un motor turat consuma mai mult decat unul mai domol indiferent de capacitate.
Un exemplu perfect este noul Prius care cu un motor mai mare (1.8) are un consum mai mic decat cu cel mai mic (1.5) si asta datorita turatiei si cuplului.