Omologarea modelelor Fiat pentru vanzarea in America va dura 18 luni
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul Fiat nu se va putea bucura prea curand de reteaua de distributie Chrysler pentru a isi comercializa modelele in Statele Unite ale Americii. Pentru a putea vinde modelele sale pe piata din Statele Unite ale Americii, Fiat trebuie sa treaca printr-o serie de proceduri de omologare. Modelele Fiat ar putea fi vandute in America sub sigla Chrysler, dar acest lucru nu este inca stabilit definitiv.
Fiat va trebui sa opereze modificari asupra a sase modele pe care doreste sa le aduca in Statele Unite ale Americii. Principalele schimbari se afla la nivelul elementelor de protectie ale vehiculelor, precum si a noxelor emise de motoare. Mai exact, toate modelele Fiat vor avea airbag-uri modificate astfel incat sa fie potrivite pentru pasageri care nu poarta centura, iar bara de protectie din fata trebuie sa ramana neavariata in urma unui impact la 3.5 km/h.
Blocurile optice vor primi un martor de lumina, iar toate modelele vor avea un set de lumini de pozitie ce vor fi amplasate pe laterale, atat in partea din fata, cat si in partea din spate. Pe langa asta, modelele Fiat vor trebui testate la impactul lateral si impactul frontal, deoarece criteriile de calcul ale EuroNCAP si NHTSA sunt diferite.
Totodata, sistemul de alimentare cu carburant trebuie testat pentru a verifica rezistenta acestuia la un accident serios.Deoarece standardele americane de emisii sunt mai stricte decat normele europene, modelele Fiat vor trebui sa aiba motoarele modificate pentru a indeplini normele americane. Convertorul catalitic va fi modificat, iar puterea si cuplul modelelor vandute in america s-ar putea sa aiba valori mai scazute decat ale modelelor europene.
Via | Autoblog.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit oficial noua Elantra N TCR Edition. Aceasta este o ediție specială inspirată din cursele de turisme și aduce o serie de modificări estetice. (18.11)
-
Mercedes-Benz a dezvăluit o serie de noi detalii despre viitoarea generație CLA. La momentul lansării, noul model va fi disponibil cu 3 motorizări hibride, precum și într-o versiune electrică. (18.11)
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Si da, un motor mai mic polueaza mai mult decat unul mai mare.
Cat despre masurile de siguranta standardul european este inca in urma celui din US.
Dar romani frustrati si fara cunostinte sunt in toate salile de net.
Ei (americanii) au in mare parte (cu exceptia camioanelor) motoare benzina care emit mai mult CO2 dar mai putine particule si NOx.
Si da, in anumite cazuri un motor mai mic poate polua mai mult deat unul maimare, dar nu 1,3 Multijet mai mult decat 2,5 litri V6 benzina. Uita-tiva pe site la orice importator si vezi vedea ca la aceeasi masina uneori motoarele mai mici au emisii mai mari pentru ca sarcina fiind mare motorul mic trebuie sa "arda" mai mult ca sa mearga la fel cu cel mare.
Poluant este CO si NOx si particulele dar in europa sa facut o afacere ff profitabila prin a baga mana in buzunar la sofer ca cica ar polua.
Turatia mare a unui motor produce o cantitate mai mare de gaze nearse si deci poluante.
Un motor turat consuma mai mult decat unul mai domol indiferent de capacitate.
Un exemplu perfect este noul Prius care cu un motor mai mare (1.8) are un consum mai mic decat cu cel mai mic (1.5) si asta datorita turatiei si cuplului.