Procesul dintre Spyker şi General Motors a fost amânat cu 30 de zile la cererea americanilor, acceptată de concernul olandez. Cei de la General Motors au cerut 30 de zile în plus pentru a răspunde la acuzaţiile care li s-au adus în privinţa comportamentului derulat în urma vânzării Saab olandezilor de la Spyker. Olandezii de la Spyker le-au cerut americanilor 3 miliarde de dolari pentru daunele provocate în urma comportamentului post-vânzare în tranzacţia Saab.
"Încă de când am fost forţaţi să solicităm insolvenţa Saab Automobile în decembrie 2011, am lucrat neîncetat pentru pregătirea acestui proces, care caută compensarea Saab şi Spyker pentru daunele provocate de acţiunile răuvoitoare ale General Motors", a declarat Victor Muller, CEO-ul Spyker, la data anunţării procesului. Iniţial, procesul dintre cele două companii trebuia să includă un răspuns al celor de la GM până la data de 28 august, dar americanii au obţinut o amânare aprobată şi de Spyker până la data de 27 septembrie.
Noii proprietari ai mărcii Saab, un consorţiu sino-nipon, nu vor avea voie nici măcar să folosească vechiul logo al mărcii, deoarece Scania, deţinătorii drepturilor de utilizare a logo-ului grifonului roşu pe fond albastru s-a împotrivit oficial continuării prezenţei logo-ului vechi Saab pe grilele viitoarelor modele electrice pe care le pregătesc chinezii. "Maşinile care vor fi produse sub numele Saab de noua conducere a companiei nu mai sunt suedeze. Nu vom accepta utilizarea logo-ului grifonului roşu pe fond albastru într-un mod care ar putea aduce atingeri brandului Scania", a declarat un purtător de cuvânt al mărcii suedeze de maşini de mare tonaj. Scania şi Saab au făcut parte până în 1990 din aceeaşi companie, împărţind acelaşi logo şi aceeaşi conducere.Via JustAuto (înreg.)
Comentarii (0)