În vreme ce Europa se grăbește să îl așeze pe noul Opel Insignia lângă rivalii săi clasici, adică Ford Mondeo și Volkswagen Passat, oficialii de la Russelsheim susțin că sedanul de clasă medie înseamnă mai mult pentru brand.
Într-un interviu acordat Automotive News, Andreas Zipser, inginerul șef al noului Opel Insignia, susține că tehnologia și nivelul de calitate de care beneficiază berlina ar putea reprezenta o amenințare chiar și pentru modele din segmentul premium. Oficialul face referire la nume consacrate precum Audi A4, Mercedes Clasa C și BMW Seria 3.
„Dacă un client premium se uită la ce poate oferi această mașină în materie de design, funcționalitate și tehnologie, și apoi se uită la prețul pe care îl percepem, s-ar putea să considere Insignia o alternativă potrivită”, a declarat Zipser, făcând referire la sistemul multimedia, la head-up display și la tehnologiile de siguranță.
Modelul german pornește în România de la 20.400 de euro cu TVA inclus pentru varianta sedan.
Cei care își doresc break-ul, își vor face socotelile începând cu 21.500 de euro cu TVA. Modelul german va fi disponibil în România cu o gamă largă de motorizări diesel și benzină, precum și cu mai multe niveluri de echipare. Lor li se adaugă o cutie manuală cu șase trepte sau, opțional, unele automate cu șase și cu opt rapoarte. Nu lipsește nici tracțiunea integrală.Testul nostru cu Opel Insignia poate fi citit aici.
via automotivenews (înreg.)
Oficialii Opel pot sa viseze cu ochii deschisi la fel cum au facut si oficialii VW de fiecare data cand lansau un model nou de Passat. Clientii marcilor premium stiu foarte bine ce cumpara atunci cand se orienteaza spre trio-ul clasic: imaginea premium.
Iar cu imaginea este mai complicat, pentru ca nu se obtine intr-un timp scurt, ci trebuie cultivata.
Eu le urez multa bafta celor de la Opel si sunt sigur ca vor vinde bine noua Insignia, luand in considerare apetitul romanilor pentru masini germane in general. Dar de acolo pana la sperante premium mai e drum lung.
De ce am totusi impresia ca declaratiile astea sunt menite sa impresioneze noii propietari :)
Delir de marketing.
Pana la urma fiecare are asteptari diferite de la viitoarea masina, Diverisitatea face lumea mai putin plictisitoare.