OFICIAL: VW Golf 6 este World Car of the Year!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen Golf a reusit sa isi adjudece al doilea premiu important de tip Masina Anului care se acorda la nivel mondial. Daca Opel Insignia a reusit sa primeasca titlul European Car of the Year in toamna anului trecut, Golf a fost votat castigatorul World Car of the Year, reusind sa se impuna intr-o competitie care a adunat la start 51 de modele lansate in lume in cursul anului trecut.
Juriul format din 59 de jurnalisti din majoritatea tarilor cu nume in lumea auto a ales in prima faza in luna ianuarie o lista de 10 finalisti, luna februarie restrangand aceasta lista la doar trei modele: Ford Fiesta, Toyota iQ si VW Golf. Cea de-a sasea generatie a compactei germane a reusit sa iasa in fata competitorilor sai la final.
"Noul Golf 6 imprumuta grila si farurile de la Scirocco iar senzatia este ca stai intr-un model mult mai scump decat celelalte modele din acest segment datorita constructiei sale solide si a habitaclului care se ridica la standarde inalte. Clientii au la dispozitie nu mai putin de sase motoare, incluzand aici versiunea de 160 de cai a motorului TSI de 1.4 litri sau propulsorul diesel common-rail TDI disponibil in mai multe versiuni de putere. Alegerea uneia dintre optiunile disponibile la nivelul transmisiei este foarte dificila. bazandu-se pe un sasiu foarte bun, VW Golf este mai rafinat edcat rivalii sai, mai ales la viteze de croaziera. Zgomotele produse in timpul rularii sunt reduse la minimum, transformand noul Golf intr-o masina perfecta pe distante mari", si-a motivat juriul international alegerea.
Oficialii Volkswagen SUA s-au declarat mandri de primirea premiului: "Suntem onorati ca a sasea generatie a lui Golf a primit acest premiu. Golf este un nume care a creat o istorie iar brandul Volkswagen e cunoscut peste tot in lume. Golf este cel mai bine vandut model VW, cu peste 26 de milioane de unitati vandute in peste 120 de tari", a spus Stefan Jacoby, presedintele VW Group of America.
Editia 2009 a Salonului Auto de la New York a gazduit cea de-a patra editie a concursului international, anterioarele fiind castigate de Audi A6 (2005), BMW Seria 3 (2006), lexus LS460 (2007) si Mazda2 (2008).
CATEGORIA BEST DESIGN CAR - Fiat 500
Categoriile secundare ale concursului World Car of the Year si-au stabilit si ele castigatorii. Astfel, Fiat 500 a reusit sa ii bata in finala pe Citroen C5 si Jaguar XF la categoria Best Design, juriul apreciind "sarmul original" al modelului si faptul ca "500 apasa butoanele emotionale ale unor generatii intregi de clienti care, chiar daca nu au condus vreo generatie anterioara a modelului, il admira cu placere pe strazile oraselor".
CATEGORIA BEST PERFORMANCE CAR - Nissan GT-R
Una dintre cele mai disputate categorii, cea a modelelor sport, i-a revenit in final lui Nissan GT-R, care a castigat in finala in fata unor nume mari ale industriei auto mondiale: Corvette ZR1 si Porsche 911 Carrera. Nissan GT-R a atras atentia membrilor juriului prin motorul de care dispune acesta - un V6 biturbo de 480 de cai putere - si prin capacitatea de a se adapta la orice conditii de rulare, de la circuit la sosea.
"Vorbim de un model creat excelent de altfel conservatorii ingineri de design de la Nissan", concluzioneaza comunicatul oficial al juriului.CATEGORIA WORLD GREEN CAR - Honda FCX Clarity
Honda FCX Clarity a fost denumita cea mai buna aparitie a anului in segmentul masinilor ecologice, modelul alimentat pe hidrigen reusind sa impresioneze prin "elementele pe care clientii le asteapta de la o masina premium in conditiile unei autonomii de 430 de kilometri si ale unui consum de 3.3 litri/100 km". Pentru a putea fi obiectiv la aceasta categorie, juriul a fost completat de trei experti in mediu si tehnologii verzi. Modelul Honda a reusit sa ii invinga in finala pe Mitsubishi iMiEV si pe Toyota iQ, modelul Toyota fiind marele perdant acestei editii a competitiei: desi a fost nominalizat la doua din patru categorii, nu s-a ales la final cu niciun premiu.
via | WCOTY
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Si mie mi se pare ca e ceva aiurea in toata povestea asta. Golfu` chiar nu merita sa fie Masina Anului asa cum nici Honda FCX Clarity nu merita distinctia respectiva. Pentru ca e o masina care nu prea e. Adica nu se poate cumpara nicaieri si doar in America e accesibila dar doar printr-un fel de leasing si doar un numar limitat de exemplare...
La design mie imi place mai mult C5, iar de performance si green car nu ma pronunt caci nu ma pricep.
...nu de alta dar indeplinesti mai toate criteriile: consideri ca le stii pe toate, ca toti ceilalti sunt niste inculti, ca Volkswagen-urile sunt catastrofe, generalizezi fara nici un fel de apasare niste aspecte care nu pot fi generalizate si ai probleme cu gramatica limbii romane...
Ca sa nu mai insir prea multe detalii, pentru ca oricum nu le vei intelege, spune-mi si mie unde pot sa ma duc sa-mi cumpar o masina din asta.
In afara de judetul California, catunele Santa Monica si Torrance, masina asta nu e disponibila nicaieri. In principiu pentru ca in urmatorii 3 ani vor fi inchiriate doar in locatiile de mai sus cca. 200 de unitati, unor persoane alese pe baza nu stiu caror criterii.
Iar de cumparat nu va putea sa o cumpere nimeni. Deci daca cineva din lumea asta e suficient de idiot sau n-are ce face cu banii si vrea sa o cumpere doar ca s-o priveasca si sa se dea rotund la prieteni cu tehnologia respectiva, sau poate are posibilitatea sa produca hidrogen la cazanul de tuica, nu va putea sa faca acest lucru. Cu alte cuvinte, este o masina care...nu este.
In concluzie, premiul este total nemeritat. Honda are traditie la inginerii din astea. Spre deosebire de alte dati, acu` a si tinut smecheria. Acum nu stiu daca e vorba de spaga sau doar de prostia juriului...
HONDA rulls............
iar sa fim seriosi, golf 6 nu e cine stie ce masina noua............tot golf 4 ramane cel mai bun.........
premiu dat aiurea............merita toyota sa castiga.
Uitati-va la ce categorie a castigat Honda si mai apoi comentati
Fiesta nu cred ca avea ce cauta in finala. IQ desi e masina foarte mica are implementate niste idei geniale de modularitate.
@ GTG
Conditiile in care este accesibila masina asta sunt extrem de restrictive. Cele mai importante dintr ele: imposibilitatea de a achizitiona o astfel de masina si contingentarea la 200 DE UNITATI IN 3 ANI...Seamana izbitor cu un banal experiment...
Vrajeala asta cu lipsa statiilor de alimentare e o gugumanie crancena...In zona in care este disponibila nu locuiesc doar 200 de potentiali clienti de asa ceva ci muuuult mai multi...cateva milioane bune...
In concluzie, asta este o alta ipocrizie de-a lu` Honda care "o da dupa visin"... masina asta n-are ce cauta intr-un top al masinilor pentru ca e practic intangibila. Poate intr-un top al tehnologiilor...dar atunci nu va mai fi singura...mai sunt si altii care, din fericire, nu recurg la meschinarii din astea ieftine ca sa mai castige niste clienti...
P.S. Are si clasicul avantajele lui ...Dar ,nicidecum, in aceasta situatie... Inc-o data ... PENAL !!!
De ce te-ai mai chinuit sa scrii romane daca tot imi dai dreptate? Doar ca sa ma injuri gratuit? Si mai si vorbesti de citit pliante si alte gugumanii din astea...Aveai nevoie de un IQ usor supraunitar ca sa intelegi ce am spus eu in cele 14 posturi de la acest articol...N-ai reusit...
Omule, daca romana nu e limba ta materna, intreaba pe cineva despre ce e vorba sau vezi-ti de treaba ta ca sunt satul de cretini in general si in mod special de cretinii inversunati...
PS. Just for the record, are you a Honda fan?
Best Green Car.
Se produce FCX in serie? Da. Serie limitata, restransa, ce vrei tu, dar in serie. La ce costuri presupune, inca e prohibitiva publicului larg.
E cea mai nepoluanta masina de serie? Cu siguranta, da. Nu produce decat APA.
Si atunci, ce tot ii tragi cu "e blat", e smecherie, a cumparat Honda titlul?
Tu nu vezi ca esti paralel cu viata? Nici macar n-ai citit pt ce a luat titlul. Gata, ai vazut Honda la best of si te-au luat mancarimile de nervi.
Pai cine e mai fan(atic) dintre noi?
Eu nu sunt fan, si n-o sa fiu niciodata fan, pt ca asta inseamna sa ai o obsesie pt ceva.
Dar apreciez tehnologia, evolutia, progresul, lucuri pe care voi, babuinii mancatori de shaorme si soferi de TDI, nu le apreciati niciodata cu adevarat.
Masina e inca un experiment, insa acum este deschis publicului si clientii sunt selectati.
Acum, te rog, reintoarce-te la lectura revistei Ciao. Vezi cine cui i-a mai tras-o si lasa-ne.
Ma mir tare ca nu esti fan Honda…indeplinesti criteriile specifice unora dintre fanii acestei marci…aia mai "energici"...
BTW, fan nu inseamna sa fii obsedat. Asa ai inteles tu, dar tu ai inteles prost…ca de obicei…De la admirator entuziast/simpatizant/pasionat pana la obsedat, care e in sfera patologicului deja, e cale foarte lunga…bine, nu si pentru tine care esti capabil de salturi din astea absolut halucinante: de la 200 masini in 3 ani, care nu pot fi cumparate si care sunt accesibile unui grup foarte mic de oameni in mod nejustificat pana la masina de serie, mananci 15 paini firimitura cu firimitura…
De unde stii tu ca eu nu apreciez tehnologia, doctore Stift? Am spus eu VREODATA ca tehnologia Fuel Cell e proasta, ca n-are viitor si alte chestii din astea?!?!?!?!. Tampenia asta ai presupus-o tu cu IQ-ul tau de amiba. Eu am spus cu totul altceva: si anume ca masina asta NU ARE CE SA CAUTE IN ACEST TOP PENTRU CA EA PRACTIC NU EXISTA!!!!!!!!! ATAT! (Sa-ti scriu si in alta limba, poate in asta nu intelegi?) Acest top compara mere cu corcoduse. Masini care sunt in vanzare si masini care NU NUMAI CA NU SUNT IN VANZARE DAR NU SUNT NICI MACAR DISPONIBILE!!! Daca maine vreau sa-mi cumpar o Toyota IQ sau un Golf 6 si am banii necesari, m-am dus si l-am luat. HONDA FCX CLARITY NU SE POATE CUMPARA NICAIERI, iar de folosit, numai in vreo 2-3 localitati din America si doar daca ai mare noroc!!!.
“La ce costuri presupune, inca e prohibitiva publicului larg.” Aualeu, ce gugumanie ai putut sa spui…Daca faci abstractie de context, e foarte adevarat. In cadrul acestei argumentatii, e o mare prostie. Pe langa faptul ca o indeparteaza si mai mult de clientul potential, mai are inca o buba: vezi-Doamne ca asta ar fi singura problema a ei…Omule, daca eu imi permit sa dau 100.000 sau 200.000 de dolari pe asa ceva, lasa-ma sa mi-o cumpar ca nu te framanta pe tine grija de ce fac eu cu banii mei…
In postul anterior ai fost de acord cu mine ca ceea ce face Honda e un experiment iar productia de serie va aparea probabil in 20 – 30 de ani. Acu` te-ai sucit, ca prea picai de prost. Dupa care te-ai sucit iar si ai dat-o in basme din astea ca experimentul e deschis publicului iar clientii sunt selectati. Bine, te-ai sucit degeaba ca indiferent cum ai da-o, tot un experiment este si chiar si pentru acest experiment, publicul nu e foarte numeros. Iar chestia asta, productie de serie tot nu se poate numi, cu toata indulgenta.
Iar cireasa pe prajitura, sau bomboana de pe coliva, in functie de unghiul din care privesti e asta: “Dar apreciez tehnologia, evolutia, progresul, lucuri pe care voi, babuinii mancatori de shaorme si soferi de TDI, nu le apreciati niciodata cu adevarat.”
S-a sters vopseaua de pe butoanele de la tastatura de cate ori le-am scris diversilor natarai sa nu generalizeze, mai ales in chestiuni atat de complexe…Ce te-ai apucat tu sa faci ca o panseluta dezmortita? Bineinteles, sa generalizezi, ca doar nu puteai sa intrerupi traditia…eeh, asa se intampla cand ai IQ-ul unei nuci (ca sa parafrazez un clasic in viata) si ai avut si tu ocazia sa citesti un bilet de tramvai pe de-a-ntregu`: te crezi destept tare…
Vine si reversul medaliei daca aplicam aceeasi gandire si la un alt aspect.
George nu are creier, doar vi se pare, el da impresia ca e inteligent, dar in realitate nimeni nu stie daca are creier sau nu. Faptul ca vorbeste, scrie si mananca, nu dovedeste nimic. Poate ca are vreun cip in cap, cine stie. Supozitia e ca, pana la dovada contrarie constand in deschiderea scalpului, se poate deduce ca George aproape ca nu are creier.
Cam asta e ce spui tu.
Masina se produce, oficial in serie, exista intr-un program de utilizare sub forma de inchiriere pe baza de selectie, deci se poate considera ca oamenii folosesc masina ca pe oricare alta. Masina exista, e pipaibila, a fost testata si a primit review-uri.
Faptul ca tu (care esti centrul galaxiei, Alfa si Omega, dupa cum te prezinti) sau vreun alt urangutan cu bani nu puteti sa cumparati masina, va frustreaza incredibil si va face sa nu o considerati drept o masina. "Ce domne, cine sunt ei sa aleaga clientii? Pe baniii meeei cumpar ce vreau". Vezi ca nici lui Jiji n-a vrut Maybach sa-i dea masina noua, ca nu se incadra in profilul companie, asa ca a luat-o SH. Cum nu toti taranii au acees la alde Ferrari.
Asa si la FCX...considera ca Honda alege din persoanele cele mai dedicate cauzei ecologiei. Sau nici asta n-o stiai?
Acum raspunde-mi la cateva intrebari:
1. exista vreo retea de alimentare cu hidrogen in alta parte decat California?
2. exista o unitate specializata in a repara sau intretine o astfel de masina, in afara de California?
3. este o masina destinata momentan pietei de larg consum, asta insemnand ca poate fi alimentata si intretinuta oriunde?
4. de fapt, stiai ca statul California are cam cele mai aspre legi anti-poluare din lume? Oare de ce o fi ales Honda taman California? Nu puteau s-o faca in Caraibe?
Pai normal ca e un experiment, creier de euglena verde, nici n-am zis altfel!!! N-a contrazis nimeni treaba asta. Dar este primul experiment cu caracter public si este, pana la urma, o masina fabricata pe o linie de serie. Are potentialul de a fi o masina destinata publicului larg in momentul in care infrastructura specifica acestor gen de masini se va dezvolta. ASTA este marele ei avantaj si este prima de acest gen din lume. Iar Honda e prima companie care a avut curajul sa lanseze un asemenea proiect. Si repet, polueaza zero.
Din punctul tau de vedere, luand in considerare toate aspectele, tot nu consideri ca merita premiul? Pai atunci ai sigur o problema: ori numele de Honda iti creeaza un discomfort teribil vecin cu antipatia evreilor fata de nazisti, si tind sa cred asta dupa insistenta cu care ai punctat aspectul FCX si Honda, ori Simona Sensual iti poate da lectii de matematica linistit, ceea ce ma indoiesc avand in vedere ca stii macar cum se foloseste calculatorul.
Cuvantul FAN are ca radacina FANATIC, adica, in asertiunea populara, disperat dupa ceva. De la ce credeai tu ca vine FAN, de la fan fan la tulipe?
Cat despre GENERALIZARE, nu eu am inceput-o, si daca nu sufereai de sindromul neuronului solitar, ai fi realizat ca ai fost primul care te-ai intepat cand cineva zicea ceva bine de Honda, si nu numai aici.
Cum foarte intepat ai si punctat in ultimul tau post:
"Ma mir tare ca nu esti fan Honda…indeplinesti criteriile specifice unora dintre fanii acestei marci…aia mai "energici"..."
Si, cine ziceai ca generalizeaza?
Am o veste buna pt tine si cei ca tine: s-a ieftinit motorina din nou. Baga niste butoaie, ca la cat consuma doi zero tedei formoushianul ala nu stiu daca mai apucati vacanta de vara.
Aaa, si inca un lucru: faptul ca iti infunzi pene in c*r nu te face un fazan. Cum nici incercarea de a parea vreun intelectual nu reprezinta o mantie sub care iti poti ascunde lugubrul caracter.
Ca singur, sigur nu reusesti...asta fiindca pici de pe trotuar la primul pas...
“Ok, masina practic nu exista, nu se produce, e doar o gaselnita de marketing a Honda, asa cum ai spus tu.
Vine si reversul medaliei daca aplicam aceeasi gandire si la un alt aspect.
George nu are creier, doar vi se pare, el da impresia ca e inteligent, dar in realitate nimeni nu stie daca are creier sau nu. Faptul ca vorbeste, scrie si mananca, nu dovedeste nimic. Poate ca are vreun cip in cap, cine stie. Supozitia e ca, pana la dovada contrarie constand in deschiderea scalpului, se poate deduce ca George aproape ca nu are creier.
Cam asta e ce spui tu.”
Unde era filozoful nepereche al natiunii...De prototipuri ai auzit? Dar de masini de testare? Daca tot le stii tu pe toate, raspunde-mi la intrebarile urmatoare:
- DE CE “PRODUCTIA” (SA ADMITEM CA SE POATE PUNE PROBLEMA DE ASA CEVA) ESTE LIMITATA LA 200 DE UNITATI IN 3 ANI?
- DE CE ACEASTA MASINA NU SE VINDE, MACAR LA ECHIVALENTUL RATELOR CUMULATE?
- DE CE ACCESUL POTENTIALILOR CLIENTI ESTE LIMITAT LA 3 LOCALITATI? In conditiile in care zona respectiva are o mare densitate atat de populatie cat si de statii de alimentare. Si, la urma urmei, daca vreun bivol din asta uita sa alimenteze, se poate aduce masina inapoi “in civilizatie” pe o platforma. Nu e un capat de tara...
”Masina se produce, oficial in serie, exista intr-un program de utilizare sub forma de inchiriere pe baza de selectie, deci se poate considera ca oamenii folosesc masina ca pe oricare alta. Masina exista, e pipaibila, a fost testata si a primit review-uri.
Faptul ca tu (care esti centrul galaxiei, Alfa si Omega, dupa cum te prezinti) sau vreun alt urangutan cu bani nu puteti sa cumparati masina, va frustreaza incredibil si va face sa nu o considerati drept o masina. "Ce domne, cine sunt ei sa aleaga clientii? Pe baniii meeei cumpar ce vreau". Vezi ca nici lui Jiji n-a vrut Maybach sa-i dea masina noua, ca nu se incadra in profilul companie, asa ca a luat-o SH. Cum nu toti taranii au acees la alde Ferrari.
Asa si la FCX...considera ca Honda alege din persoanele cele mai dedicate cauzei ecologiei. Sau nici asta n-o stiai?”
Cand se va putea CUMPARA, atunci mai vorbim. Deocamdata e doar o masina CARE NU ESTE. Cauza ecologiei? Stii ca Honda inca are in oferta din America masini LEV si ULEV? Deci vorbim deja de un standard dublu aici.
”Acum raspunde-mi la cateva intrebari:
1. exista vreo retea de alimentare cu hidrogen in alta parte decat California?”
Retea, din cate stiu, nu, dar puncte de alimentare, da.
http://www.fuelcells.org/info/charts/h2fuelingstations.pdf
La peste 30 de statii de alimentare (and still counting) DOAR in California, era posibil sa cresti productia la mai mult de 200 de bucati.
”2. exista o unitate specializata in a repara sau intretine o astfel de masina, in afara de California?”
I dont`t give a dead rat`s ass. Vrei sa vinzi o masina, ma rog, mai multe? Atunci asigura serviciile postvanzare taticule. Ce, vrei sa-ti faca altii treaba si tu sa primesti felicitarile? Astia de la Honda s-au tampit? S-au molipsit de bolsevism de la americani?
”3. este o masina destinata momentan pietei de larg consum, asta insemnand ca poate fi alimentata si intretinuta oriunde?
Pai daca nu e de larg consum, sa nu o mai dea dupa visin si sa recunoasca: E un experiment, iar un experiment e...un experiment, indiferent cine participa la el. Ce te faci daca dupa exemplarul 200, Honda zice stop joc?
”4. de fapt, stiai ca statul California are cam cele mai aspre legi anti-poluare din lume? Oare de ce o fi ales Honda taman California? Nu puteau s-o faca in Caraibe?”
You, poor deer...asta scriam eu acu` vreo 2 luni:
“Intra si tu pe la Acura pe site sa vezi cum stau cu emisiile. TSX e abia LEV 2. Nici macar ULEV. Ce sa mai vorbim de SULEV sau PZEV(btw, stii ce-i aia ?)... Asta in anul de gratie 2009. Civicu` e abia ULEV 2. Naspa rau de tot...Golfu` e PZEV...Abia cu hibridu` se scoate si Honda...”
De ce a facut Honda chestia asta? Simplu ca “buna!”, nici macar ca “buna ziua!”: IMAGINE.
”Pai normal ca e un experiment, creier de euglena verde, nici n-am zis altfel!!! N-a contrazis nimeni treaba asta. Dar este primul experiment cu caracter public si este, pana la urma, o masina fabricata pe o linie de serie. Are potentialul de a fi o masina destinata publicului larg in momentul in care infrastructura specifica acestor gen de masini se va dezvolta. ASTA este marele ei avantaj si este prima de acest gen din lume. Iar Honda e prima companie care a avut curajul sa lanseze un asemenea proiect. Si repet, polueaza zero.”
Euglena verde nu are creier. Exact ca tine.
Dupa cum spuneam, e un experiment. Si se produce pe o linie de serie pentru ca ar fi o prostie crancena sa instalezi o intreaga linie de productie doar pentru 200 de masini, daca s-or face si alea. Pana la un punct, e asemanatoare cu o masina normala, asa ca...
“Honda, prima companie care a avut curajul sa lanseze un asemenea proiect, bla, bla...” http://wiki.gmnext.com/wiki/index.php/1966,_The_First_Fuel_Cell_Vehicle
Curajul lu` Honda de a se lansa in asa ceva e frate bun cu inconstienta. Uite ce fac cu Insight-ul. It`s called shooting yourself in the foot with a shotgun.
”Din punctul tau de vedere, luand in considerare toate aspectele, tot nu consideri ca merita premiul? Pai atunci ai sigur o problema: ori numele de Honda iti creeaza un discomfort teribil vecin cu antipatia evreilor fata de nazisti, si tind sa cred asta dupa insistenta cu care ai punctat aspectul FCX si Honda, ori Simona Sensual iti poate da lectii de matematica linistit, ceea ce ma indoiesc avand in vedere ca stii macar cum se foloseste calculatorul.”
INCA O DATA, HONDA NU MERITA ACEST PREMIU! Iar eu n-am o problema cu Honda, tu ai o problema cu capu`...In exact acest articol am spus ca Golf 6 nu merita distinctia asta. Iar eu sunt fan Volkswgen si daca eram mai tanar, chiar imi luam unul...Un GTI sau un R20...Deci chiar si numai de-aici (desi am mai criticat VAG-ul si in alte posturi) iti poti da seama ca sunt impartial, bineinteles, daca reusesti sa-ti clatesti tartacuta` de detergent...
”Cuvantul FAN are ca radacina FANATIC, adica, in asertiunea populara, disperat dupa ceva. De la ce credeai tu ca vine FAN, de la fan fan la tulipe ? »
Dupa ce ca spui o prostie monumentala, mai esti si penibil in ultimul hal...Fanfan la Tulipe?!?!?! Ouuuaaaai de capu` tau...Ai vrut sa pari si tu cult si rafinat si n-ai reusit decat sa dovedesti ca esti superpenibil...numele proprii se scriu cu majuscula...Si ca sa nu mori in halul asta de nestiutor, “fan” provine ca forma din “fanatic” dar inseamna cu totul altceva...ar fi trebuit sa deschizi un dictionar, la intamplare, si ai fi vazut...
”Cat despre GENERALIZARE, nu eu am inceput-o, si daca nu sufereai de sindromul neuronului solitar, ai fi realizat ca ai fost primul care te-ai intepat cand cineva zicea ceva bine de Honda, si nu numai aici.”
Mai, cand cineva zice o prostie crancena cu eticheta de filozofie existentiala, reactionez. Eu n-am o problema cu Honda si nici cu fanii Honda pentru ca sunt fani Honda. Eu am o problema cu prostii. Si nu cu toti ca sunt extrem de multi. Slava Domnului ca majoritatea isi dau seama care le este nivelul si isi vad de treaba lor. Am o problema cu prostii ingamfati, aroganti, autosuficienti si cu rasini in cap...Si cei mai “periculosi” sunt cretinii cu ceva carte. Saracii de ei, cred ca daca au citit doua carti intregi (chiar daca n-au inteles nimic si n-au ramas cu nimic din ele), au devenit in mod automat destepti…Pe ei nu-i duce capu` nici sa-si incheie fermoarul singuri si se erijeaza in atotstiutori...
”Cum foarte intepat ai si punctat in ultimul tau post:
"Ma mir tare ca nu esti fan Honda…indeplinesti criteriile specifice unora dintre fanii acestei marci…aia mai "energici"..."
Si, cine ziceai ca generalizeaza?”
Umbli cumva cu leucoplast pe gura? Daca nu, trebuie sa te duci urgent sa-ti cumperi ca ti se va arde tastaura. Eu cred sincer ca aici simulezi. Joci teatru. Faci glume cu mine. Ca, fizic, nu poti sa fii atat de natarau. E a 3-a oara cand iti spun ca nu cunosti limba romana. “Unora” ala acolo, ce rol crezi tu ca are, poetule care esti? Acel “unora” poate sa insemne si 2 indivizi. Iar fani Honda zevzeci sigur sunt mai multi. Dau scris pentru asta. Asa cum sunt fani zevzeci pe la toate marcile. Daca exista UN SINGUR fan inteligent al marcii X intre 1 miliard de fani cretini, afirmatia “fanii marcii X sunt niste cretini” devine, in mod automat, o gugumanie crancena. Tu i-ai verificat PE TOTI posesorii de TDI si poti spune ca toti sunt niste urangutani mancatori de saorma? Daca nu i-ai verificat deloc sau i-ai verificat si ai gasit printre ei cel putin unul destept si cu bun simt atunci tu devii automat un natarau.
”Am o veste buna pt tine si cei ca tine: s-a ieftinit motorina din nou. Baga niste butoaie, ca la cat consuma doi zero tedei formoushianul ala nu stiu daca mai apucati vacanta de vara.”
Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. Acum n-am formoushian dar urmatoarea masina a mea va avea in mod sigur. Nu sunt sigur ca va fi Volkswagen sau Skoda dar sigur va fi AWD.
“Aaa, si inca un lucru: faptul ca iti infunzi pene in c*r nu te face un fazan. Cum nici incercarea de a parea vreun intelectual nu reprezinta o mantie sub care iti poti ascunde lugubrul caracter.”
Nu ai habar pe ce lume traiesti. Pe langa faptul ca ai folosit o “metafora” (hai sa-i spunem asa desi e o simpla nerozie) de-a dreptul gretoasa, ai mai si spus o mare gugumanie (a 36-a, a 37-a?). N-am incercat niciodata sa ma dau “intelectual”, nu stiu cum “ti-ai dat tu seama”...Se pare ca ai o imaginatie foarte bogata si destul de bolnava (pene-n c*r?!?!?!)...
Lui D-zeu sa-i fie mila de prostia si ingamfarea ta, ca mie nu-mi e. (ia uite cine mai vorbea si de ingamfare!!!)
Si, pe principiul "hotul striga hotii", aici tu aplici "prostul striga prostii". Tupeu de roman consumator de TDI, avand in vedere ca te-ai si declarat fan VW, care a facut si el o facultate si se da frate cu Patapievici pe forumuri.
Adica, dupa a n-spea explicatie si stiind clar ca nu ai aplicat decat logica a la Costica de la autobaza ca sa pice cum iti convine tie, tot subiectivismul este cel care-ti conduce neuronul spre taramul necercetat al gandirii.
FCX nu e masina de serie pt ca nu vrei tu. (desi o zice Honda, o recunoaste si lumea, si indeplineste criteriile de baza pt a fi considerata asa - si da, fiind limitata de constrangeri de costuri si infrastrucutura).
Corect, sa faca Honda toate benzinariile cu hidrogen in toata lumea, sa traga conducte, sa construiasca fabrici de facut hidrogen, da-i dreacu de capitalisti imputiti, ce, n-au bani?
Cred ca e cea mai paralela cu industria auto remarca pe care am auzit-o vreodata. Dovada ca intre tine si australopitecii astia care desconsidera o masina doar pe baza designului luand in considerare doar ce le dicteaza propriul gust indoielnic nu prea e mare diferenta.
FCX nu merita premiul pt ca nu vrei tu. (desi niste oameni mult mai titrati decat tine sau mine intr-ale lumii auto au fost de parere ca merita). Pt numele lui D-zeu, atata timp cat se fabrica, se impart alea 200 buc la cine vrea muschiu' lu' Honda, sa-ti faca numai tie in ciuda, lumea le foloseste si polueaza doar cu apa, pana si femeia de servici de la scoala zice ca ar cam merita.
Honda se da in barci cu poluarea si face misto de noi.
Daca da, explica-mi de ce Accordul V6 de State are PZEV (din ce stiu eu , cam singurul, avand in vedere ca beneficiaza de tehnologia de dezactivare a cilindrilor), toate Acurele au ULEV si cele mai noi Honde, SULEV...si da, mai stim si noi cu ce cutit se curata pestele de oase, in ciuda faptului ca te crezi mare Marchiza de Pompadour (poftim, am scris cu litere mari, daca tot vrei sa dezbati subiecte de cultura in incercarea de a-ti masca subtil logica de shaormist, cand alta era ideea pt care am scris asa, dar ma rog, cainii latra, caravana trece, desteptul arunca cu piatra-n balta si 10 prosti se chinuie s-o scoata).
Daca Honda se da in barci cu poluarea, iti propun sa te interesezi mai mult in ceea ce priveste in primul rand fabricile lor. Cum sunt facute, ce factor de consum au, in ce conditii se lucreaza. Pentru ca poluarea pleaca in primul rand de la industrie, nu de la masini. O sa vezi ca pana si materialele folosite la constructia lor sunt reciclate/reciclabile.
Poate nu stiai, dar Honda pe motive de ecologie nu fabrica motoare pt drujbe.
In al treilea rand, cand americanii faceau motoare de 5-7 l in anii '70 si i-a prins criza petrolului cu chilotii in vine, Honda a fost prima care a introdus un motor ce nu avea nevoie nici de catalizator si polua putin si pt nivelul anilor '80, poate chiar '90. CVCC iti spune ceva?
Dar, bineinteles, si atunci, ca si acum, Honda ne ia la misto ca nu vrea sa polueze.
Pt ca asa spune George, care rezolva sisteme de ecuatii liniare cu o mana si demonstra teoremele lui Gauss si Cramer cu o alta mana inca din frageda pruncie.
Si ce spune Geroge si ce crede ele, incrustate in piatra sa ramana pe vesnicie.
Am zis!
Gata, sa traiti, aveti dreptate, pace tuturor!
De fapt, intrebarea asta e inutila...Ma, tu cat esti de prost? Ca naiba, si asta-i inutila...Mai degraba spune-mi daca te-ai lovit la cap. Ahhh, nu ma ajuta cu nimic nici informatia asta. Stai asa, am gasit cea mai potrivita intrebare: de cate ori te-ai lovit la cap?
Ti-ai dat seama cam tarziu ca Saptamana Mare a inceput acu`...aproape o saptamana...De fapt, prima galeata cu laturi si gugumanii ai aruncat-o exact in prima zi a Saptamanii Mari...grea geografia asta...
Bine, adevarul e cu totul altu` si se vede si din elicopter...noaptea...pe ceata...in viteza...Toata smecheria e ca ti-ai dat seama ca ai spus muuult prea multe prostii pe care eu nu le-am scapat...Acu` o dai dupa cais precum cocalarii desi cinstit era sa recunosti. In ideea ca nu te vei fi facut de 0.02 ROL, ai preferat sa spui prostii in continuare dar ai reusit doar sa te faci de tot penibilul...De la lobotomie ti se trage comportamentul asta deviant...
am fost la prezentare la golf 6 si cel de acolo azis ca " golf 6 e cu 2 milimetri mai lung decat 5,in rest aceeasi masina ".
eu mai adaug ca au schimbat farurile. ,si e o masina care a aparut in 2005
chiar nu vede nimeni ca e acceasi masina de rahat.
golf 4 a fost masina buna indradevar