OFICIAL: VW Golf 6 break, primele imagini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a lansat astazi derivatul break al celei de-a sasea generatii a modelului Golf. Asa cum era de asteptat, designul a fost regandit, cel putin in partea posterioara, care respecta si ea filosofia "Design DNA". Blocurile optice spate au fost redesenate iar linia hayonului a devenit mai robusta.
Partea frontala este o copie la indigo a variantei cu cinci sau trei usi a Golf-ului, singura diferenta fiind facuta de o priza de aer redesenata. Versiunile de echipare mai bogate vin cu accesorii cromate si cu bare de amarare montate pe acoperis. Tevile de esapament se vor diferentia in functie de motorizarea TDI sau TSI iar gama jantelor disponibile pentru Variant va primi un nou model.
La interior nu se vor schimba multe, schimbarile majore fiind acoperisul panoramic si cele doua sisteme de asistare la parcare, disponibile pentru prima data pe Golf Variant. Un detaliu foarte important pentru viitorii clienti este capacitatea portbagajului noului Golf Variant, care insumeaza acum 1495 de litri cu bancheta rabatata.
Sub capota variantei break se vor afla, asa cum era de asteptat, aceleasi propulsoare disel si benzina regasite pe varianta hatchback, toate conforme cu noile norme de poluare Euro 5. cai putere si intre doua dieseluri common-rail de 105 respectiv 140 de cai putere.
Clientii vor avea de ales pentru inceput intre un motor pe benzina TSI de 122 deGama de motorizari va fi completata mai tarziu de unitatile pe benzina de 80 si 102 cai putere, precum si de varful de gama TSi de 160 de cai putere.
Versiunea de baza a noului Golf variant va fi echipata in Germania, in dotarea standard, cu ESP, sase airbaguri, lumini pentru rulare pe timp de zi, bare de amarare, geamuri electrice, indicator de schimbare a treptei de viteza, oglinzi electrice si incalzite, bancheta rabatabila, inchidere centralizata si climatizare automata.
Pretul de pornire fixat de Volkswagen pentru aceasta versiune entry-level este de 18.500 de euro. Livrarile noului membru al familiei Golf vor fi demarate abia in septembrie, lista comenzilor urmand sa fie deschisa chiar de maine.
via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Daca scriem despre ele, e reclama. Daca nu, inseamna ca suntem prosti si nu vedem informatiile. Nu emitem judecati despre ceea ce face VW, doar va prezentam obiectiv niste date si fotografii. Ieri si astazi am dat trei materiale despre Subaru. pe alea nu le vede nimeni? :)
Hotarati-va :)
Numai bine.
nu e nici o schimbare majora intre golf 5 si golf 6, varianta break, blocurile optice spate sunt aprox. identice. nimic nou.
sincer ma asteptam la mai multe din parte VW.
btw. imi place noul golf dar urasc ca au pus stopurile care seamana cu cele vechi...so astra pentru mie daca o fi ....desi nu ma dau in vant dupa variant-uri...deci nici una :))...
Observ ca sunt multi fanboys Dacia/Renault si BMW pe situl asta. Nimic rau in asta, dar ei critica cu inversunare orice alta masina concurenta, in special pe cele din grupul VAG.
Chiar daca am o masina din grupul VAG (nu e vw), imi plac si alte marci si nu arunc cu noroi in ele.
P.S
Rog moderatorii sa nu mai sterga posturile deoarece nu sunt singurul care foloste aceste cuvinte sau filtrati numai ce sa respunde de la voi.
Mai prietene tu nu stii sa postezi un comment obiectiv vis-a-vis de un anumit subiect ?! Asa vorbesti de parca prin mana ta ar fi trecut 5 modele VW si numa prin service-uri ai fi stat cu ele. Nu vreau sa te cataloghez drept fan al unei anumite marci de cocalari (se stie cred la ce ma refer), dar imi permit sa te cataloghez drept neinvatat in ale scrisului (ca sa nu fiu chiar neserios si sa iti spun analfabet).
Si da....Mircea are dreptate....in loc sa va bucurati ca acest site ofera informatii proaspete, in timp real, din lumea auto....va apucati de bagat de vina ba ca is prea multe stiri legate de o marca anume ba mai stiu eu ce....sunteti chiar patetici.
Iar faptul ca VW prezinta un model nou, fara a face vre-o revolutie in ale design-ului, e ceva tipic marcii si mai ales modelelor germane in general....conservatorism in tot !!!
Hunter eu nu ma pu cu tine ca propabil esti un copil inca si crezi ce scriu alti dupa ce o sa ai masina o sa vezi cum e adevarul si cu volswaghen sau altii
Despre calitatea modelului si a marcii nu ma pronunt pentru ca nu am suficiente date; in orice caz, la majoritatea marcilor calitatea e direct proportionala cu pretul. Exemplu in cadrul aceluiasi concern: un Audi arata si mai bine si e si mai fiabil decat un VW (comparatia trebuie facuta intre masini de aceeasi clasa) insa e si mult mai scump.
Cred ca singura exceptie ar fi marcile frantuzesti (am avut un Renault) unde motoarele sunt bune, insa in rest iti vine sa-ti iei campii la cat de des se strica toate celelalte componente si la costul imens al reparatiilor.
Cat despre comparatia cu Astra pe bune daca e ceva login in trebaa asta. De ce nu il comparati si cu altceva, mai sunt producatori care fac brek-uri.
Se stie despre Opel ca e la nemti cum e Loganul la noi, adica o solutie de BUGET si nimic mai mult.
Nu inteleg de ce zice cineva ca va avea calitatea Opel de suferit. Ca sa aiba de suferit ar trebui sa fie ceva bun acolo dar daca era ceva bun acolo oare nu ar fi fost invers si Fiat ar fi fost cumparat de Opel? Hai mai ganditi un pic chestia asta si nu mai suferiti ca iubitul Opel ajunge pe mana FIAT. Pur si simplu nu au fost in stare sa se mentina din cauza ca vindeau masini atat de bune la preturi atat de corecte.
Prietene...cred ca am niste cunostinte in domeniul auto iar faptul ca de mai bine de 2 ani "ma dau" cu un Passat B5.5, achizitionat la second, undeva la 125.000 de km (culmea....deci peste 100.000 de km si inca era intreg) in afara de schimbul normal de ulei, nu am avut niciun fel de probleme, circuland in proportie de 90 % pe minunatele drumuri romanesti.
Deci daca toti meltenii chiar si cu VW-uri, nu au habar cum sa grijeasca de o masina, e normal sa fie cu ea in service tot timpul...nu exista masina perfecta insa un lucru e cert....multi constructori iau ca etalon un VW si tind sa atinga un nivel calitativ ca cel al producatorului german.
Si ar trebui sa stii si tu, din moment ce ai un Astra...cel putin asa banuiesc din moment ce lauzi atata la design-ul respectivului model. Nu cred ca ti-ai luat masina germana pentru ca doar asta e tendinta....din contra...pentru fiabilitate !!! Pentru ca asta stiu nemtii sa faca....lucru mai de calitate decat altii.
Sa stiti ca daca ceva este bun,functional nu are rost sa modifici acel produs...doar se fac mici adaptari pozitive asa ca normal ca pt unii este doar un facelift dar analizati putin mai bine cum stau lucrurile si apoi dati cu parerea....
Fanii VW o sa ma contrazica. Am vazut prin ceva posturi ca cineva intreba de un break frumos (si normal ca dadea exemplu doar 1 singur si acel din grupul VAG). Pai cand vezi un megane break, un astra H break un viitor astra I break, un un Golf 4/3 break, chiar si un focus break, aceasta masina nici macar nu o observi pe strada.
Mai departe, Opelul e singurul concurent real pentru VW si nici decum nu e masina saracului din Germania. Ma refer aici strict la numarul de unitati vandute, de premiile impartite intre cei doi productaori de-a lungul anilor. Nici decum nu se poate spune despre Opel ca e masina slaba sau e sub VW. La VW o parte din suma e firma.
In ultimii vreme, doar Opel mai aducea profit concernului GM. Se vinde si il va cumpara probabil Fiat-ul, deoarece GM are probleme si vor sa reduca pierderile si nici decum ca fiatul ar fi peste opel si de aceea se cumpara. Pentru cei ce vorbesc fara de ei si in necunostinta de cauza, le-as recomanda cu mare placere sa se dea documenteze si sa nu mai plece urechea prin toate partile. Internetul e plin de informatii. Trebuie doar cautate si intelese.
Pentru Mircea Mester: Nu mai pleca urechea tuturor carcotasilor. Iti recomand sa iti faci treaba ca si pana acuma si va iesi ceva minunat. Imi place foarte mult revista si o citesc zilnic.
P.S
Daca 100 de oameni iti zic ca esti beat tu ii crezi????
Iar ca si fan si detinator de vw (golf4 variant)masina e foarte ok,dar nu perfecta,daca o masina ar fi perfecta nu ar mai exista atatea service-uri pt ca toti tre sa traiasca.
Vorbind acuma de noul golf 6 variant nu ma impresionat prea tare design-ul,dar ramane o masina foarte buna.Si revin iarasi la fani opel astra,vw golf 6 are pret de pornire 18500 euro cea ce la astra ii extra full option.Deci dai un ban da face,dac nu iei astra.:D!!!
( si sunt convins ca sunt multi) le spun ca VW Golf nu e o masina de fite, dimpotriva e o masina pt oameni normali, pentru familie. Puteam sa-mi iau si un Logan nou, dar mai dadeam 1000-2000 de euro pe el fata de cat am dat vw. Nu asta era problema, dar de ce sa ma duc la reprezentanta Dacia, sa scrie pe factura 70 de lei pentru spalatul masinii, cum i-a scris unui prieten care de abia a asteptat sa scape de garantia lor nenorocita. De ce sa nu ma duc la un service serios, sa-mi iau uleiul singur, nu sa-mi puna ei din ala varsat si pe deasupra sa ma coste manopera de sa vorbesc apoi singur. Cat despre golf 6 e o masina perfecta pentru familie. Felicitari celor de VW care nu fac compromisuri in ceea ce priveste calitatea.