- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: VW Caddy primeşte şi el faţa lui Golf
Pana in anul 2015 vor urma sa preia acasta fatza si Audi, Seat, Porsche, Lamborghini si nu in ultimul rand RR
Traiasca si infloreasca mondializarea si eficientizarea pentru propasirea baneasca a ciclopului WV!!! URA! URA! URA! (pe banii credulilor, of course!)
vad un fel de tipar la noi: un anumit tip de oameni un anumit tip de masini.
:))))
tipic audi
audi rules............not
Au inceput cu standardizarea fetei si spatelui pe baza arhitecturii Golf acum vreo 2 ani cu Touaregul, au trecut la Passat, Jetta si Caddy acum.
Vor folosi aceeasi politica si la Seat, Skoda, etc.
Pentru ca au invatat lectia cu Lamborghini si Audi R8 nu vor imparti intre marci _decat_ elemente nevizibile sau depasite gen motoare si Seat Exeo.
VW a vandut motoare Pumpe Düse cu toate ca avea disponibila si tehnologia CommonRail inca de la motorul de 2.5, astfel a economisit astfel 20 de MILIARDE de coco. Vezi pe net.
Acum dezvolta o platforma comuna tuturor modelelor de strada, iar, vezi pe net.
Skoda, Seat, Lambo, etc nu sunt decat masini cu piese VW si etichete specifice. (La Seat o sa scoata biciul ca spaniolii ca si romanii si italienii sunt mai lenesi si carpaci)
Au cele mai multe marci sub o conducere unica, marci care se intind de la masini populare pana la superlux.
Au casa de design proprie..
Au miliarde de Euro disponibili pentru R&D si nu arunca banii pe geam ca altii.
Au mizat corect pe tehnologia diesel aia ieftina, acum au pus ochii pe cea electrica.
BIG BROTHER in varianta auto?!?
Ce ne spune tendinta asta -> VolksWagen o sa devina WeltWagen si sunt perseverenti nemtalaii.