Esential
6.9 | secunde îi sunt necesare break-ului hibrid pentru a atinge 100 de km/h. |
50 | de kilometri este autonomia în mod electric a npului V60 Plug-in Hybrid. |
6.9 | secunde îi sunt necesare break-ului hibrid pentru a atinge 100 de km/h. |
50 | de kilometri este autonomia în mod electric a npului V60 Plug-in Hybrid. |
Volvo pregăteşte o surpriză plăcută fanilor săi prezenţi la Salonul Auto de la Geneva. Constructorul scandinav a anunţat, astăzi, că va expune la standul său o versiune de producţie a primului hibrid diesel alimentat la priză, echipat cu o tehnologie ce nu poate fi regăsită în portofoliul altui producător auto.
Noul V60 Plug-in Hybrid oferă publicului, practic, trei tipuri de vehicul, printr-o simplă apăsare de buton.
Ansamblul de propulsie poate funcţiona, spre exemplu, în modul Pure, sinonim unei rulări fără emisii, folosind doar energia înmagazinată în interiorul bateriilor de 12 kWh. Energia este suficientă pentru a asigura o autonomie de 50 de kilometri, distanţă care favorizează folosirea modului în deplasările urbane.
Cei ce îşi doresc o autonomie mai mare pot opta şi pentru funcţionarea în modul Hybrid, garantată de cele două unităţi de propulsie, una electrică şi una pe motorină, care lucrează împreună şi pentru a oferi emisii de numai 49 g/km.
Şoferii cu un stil de condus mai sportiv pot alege modul Power, care promite exploatarea simultană a resurselor celor două unităţi în scopul obţinerii unui maxim de putere şi cuplu motor.
Această ultimă treaptă garantează şi o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 6.9 secunde.Sub caroseria noului V60 Plug-in Hybrid se va afla un propulsor diesel în cinci cilindri de 2.4 litri, capabil să dezvolte 215 cai putere şi un cuplu motor de 400 Nm. Unitatea convenţională este ajutată de una electrică, de 70 de cai putere, ţinută în viaţă de pachetul de baterii litiu-ion.
Break-ul beneficiază de tracţiune integrală, rezultată din folosirea motorului electric pentru acţionarea roţilor posterioare (ERAD - Electric Rear Axle Drive). Pentru că vorbim de un Volvo, normele de siguranţă au primit o atenţie deosebită, testele de impact dovedind că break-ul nu trădează puncte slabe nici în versiune ecologică. În plus, suedezii au folosit o mulţime de senzori care monitorizează temperatura pachetului de baterii.
via | volvo
Comentarii (7)