Volvo confirmă viitoarele S40 şi XC40 şi retuşează sigla oficială a mărcii
În prezent, scopul celor de la Volvo este creşterea vânzărilor prin concentrarea pe modelele care să şi obţină volume, evitând pe cât posibil nişele cu rezultate comerciale slabe. În 2013, Volvo a vândut 427.000 de unităţi, dar suedezii vor să atingă 800.000 de unităţi vândute până în 2020.
Vestea bună este că marca din Goteborg îşi revine, anunţând obţinerea unui profit în prima jumătate a anului curent, după ani şi ani de pierderi înregistrate pe fondul managementului deficitar al finanţelor şi al investiţiilor neinspirate.Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă
Reprezentantul Volvo spune că următorul proiect al Volvo este un crossover mai mic în familia "40", care se va bucura de noua platforma CMA a mărcii suedeze.
Până în prezent, sudezii au confirmat lansarea unui succesor al lui S40 şi un viitor XC40. Ulterior, suedezii vor demara lucrul la S90, înlocuitorul lui S80 şi la V90, un break de top care să fie vârful de gamă al Volvo. Fanii lui V40 nu trebuie să îşi facă griji, spune Kerssemakers, deoarece compania suedeză este dedicată segmentului compact şi nu plănuieşte să renunţe la acesta.Via Autocar
Si uite asa, cu pasi mici, dar fermi, un alt colos al pedantei de-a dreptul religioase pentru calitate adevarata s-a dat peste cap de trei ori, ca Greuceanu, si s-a transformat deja intr-un "adaptat al noilor vremuri" sau intr-o cale ferata pentru trenul burdusit cu clienti "brain-washed"...Spre deosebire de Saab, tu esti viu, Volvo, pari plin de viata, dar "ochiul tau ma-ngheata"...Oricum, iti voi pastra o amintire pioasa, in galeria "monstrilor sacri", alaturi de nume nepieritoare ca Auto Union, Lancia, Saab, Rover, Plymouth, Pontiac, Oldsmobile...
MERCURY S-A DUS LA FUND, BUICK E INCA VIU..SAAB E MORT SI VOLVO E VIU..
ORICUM, NU SE VOR ASCULTA PREA CURAND MANELE INTR-UN VOLVO, DOAR STIRI IN LIMBA CHINEZA..
PEACE!