- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
DETROIT 2009
Ultimele stiri din DETROIT 2009
-
Automarket va prezinta animatoarele care au inveselit atmosfera printre exponatele Salonului Auto de la Detroit. (16.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit, alaturi de versiunea de serie a noului Karma, si un concept decapotabil bazat pe modelul hibrid. (13.01)
-
Fisker a dezvaluit la Detroit versiunea de serie a sedanului de lux Karma. Acesta inregistreaza un consum de 2.35 litri/100 km dar poate functiona si numai cu energie electrica. (13.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Volvo a dezvaluit conceptul S60
ps: old_tony las-o mai moale. mai un pic si ne spuneai ca are roata de rezerva de la logan
singura optiune a tuturor producatorilor ar fi sa produca masini ieftin de produs in masa cu un aspect placut nu trebuie neaparat futuristic si o calitate mecanica buna altfel nu vor iesi deasupra crizei niciuna pentru ca nu sunt asa multi oameni bogati nici atati oameni prosti sa dea bani degeaba pe o masina ca are linii curbate multe sau ca are un motor care se aude bine
viitorul sunt masinile electrice cu motor diesel pentru incarcarea bateriei (un motor de 1.2 diesel care sa consume 3 4 chiar 2 litrii pentru a incarca bateriat atat)
Dupa astia stiuti ca tine, care nici nu pot sa-si exprime opinia fara sa bage 1001 cuvinte intr-o singura fraza (ceea ce reflecta clar nivelul la care esti) toate masinile-s copiate una dupa alta atata timp cat toare au faruri, o grila pentru racire, un spate mai ridicat ca fata pentru aerodinamicitate etc...
Cat despre viitorul auto...m-ai terminat...esti luminat rau...urmeaza sa te recruteze aia de la GM ca nu tare au solutii pentru iesirea din criza si au nevoie de capete luminate ca tine...Tu ai habar cat dureaza sa pui la punct un tren de rulare hibrid fiabil sa-l testezi si sa-l implementaezi in productia de serie?
Hai termina si tu scoala generala si pe urma te mai asteptam cu pareri...