OFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Juriul World Car of the Year a decis: Volkswagen Up! este Maşina Anului în lume în 2012, modelul de oraş dezvoltat de marca germană reuşind să bată în marşul său pentru titlu în acest an alte 34 de maşini, printre care s-au numărat nume mari precum BMW Seria 3 sau Porsche 911.
Volkswagen Up! îi urmează astfel pe prima poziţie lui Nissan Leaf, câştigătorul de anul trecut, fiind al treilea model Volkswagen care reuşeşte să urce pe prima poziţie a podiumului în ultimii patru ani, după Golf (2009) şi Polo (2010).
Conform celor 65 de reprezentanţi ai juriului din 25 de ţări ale lumii, principalele avantaje prin care Volkswagen Up! s-a remarcat în faţa concurenţilor au fost direcţia cu răspuns foarte bun, suspensiile sofisticate, motoarele eficiente şi calitatea materialelor şi a finisării.
Câştigătorii categoriilor principale World Car of the Year 2012
World Car of the Year: VOLKSWAGEN UP!
World Car Design of the Year: Range Rover Evoque
World Performance Car of the Year: Porsche 911
World Green Car of the Year: MERCEDES-BENZ 250 CDI BlueEfficiency
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Acum raman de vazut doar rezultatele, sa vedem la sfarsitul anului cum au mers vanzarile pt acesta masinuta:).
Pe tripleti (Aygo,107,C1) e 1.0 68cp de 7 ani cu acelasi consum si performante
http://www.automarket.ro/masini-noi/peugeot/107-2009-10-e-68cp-one-3719/specificatii.html
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/up-10-mpi-75cp-m5-take-up-12274/specificatii.html
http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/up-10-mpi-60cp-m5-take-up-12273/specificatii.html
"Directie sofisticata"..., pai la toate masinile de oras gasesti servo adaptat pt oras (modul city de la Fiat etc)
Se pare ca sunt masluite pana si aceste "concursuri"
directia este descrisa ca avand "un raspuns foarte bun"
HAHA ce gluma! Ce aduce inovator pana la urma?
Cat despre stire:
Hahahahahaahahahahahahaahahahahahahahahaahahaha sa vezi acum atac cerebral pe prosti anti-vw
Si sincer o masina care castiga un asa trofeu mi se pare normal sa si-o permita cat mai multi, altfel 911 putea fi aleasa masina anului in Monaco sau Luxemburg. Uneori o masina inteligenta si buna nu trebuie sa fie neaparat si foarte scumpa, impozanta sau mare altfel ajungi sa visezi la ea, gen Nissan Leaf. Poate ca nu intamplator a iesit pe locul 2 in Europa la Masina anului, nu?
Eu zic ca masina asta va fi un hit la vanzari, pentru ca are cu ce se lauda in segmentul asta.
Oricum, la 8300 euro n-ai nici macar turometru. Iar la 12000 euro deja imi iau o masina de clasa superioara.
daca as fi facut parte din juriu........cu siguranta as fi pus seria 3 ca 'cea mai buna masina a anului'.......si nu spun asta doar pt. ca sunt fan bmw(a mi se citi si posturile anti.....) insa o masina ca bmw seria 3 este tot ce vrei.....calitate,siguranta,lux cat de cat,sportivitate...........si daca e sa fim seriosi.....un 3-ar se adreseaza unui public mult mai mare decat Up!
sa nu uitam ca de la famili normale pana la patroni,directori toti adora seria 3........
nu cred ca vreun director sau om cu bani isi cumpara Vw Up! ca masina de zi cu zi.......
meltean: aaaa mancatias pai e car of da ihar, nu degeaba a luat premiu´
om normal: da, dar exista alternative mai ieftine, cu fiabilitate dovedita de cativa ani si cu cativa cp in plus in aceiasi bani
meltean: daaah frathele meu dar nu e fauveu, cicalaka cikicha, cicalaka chikicha.
fiecare cumpara ce il duce capul.
Eu am avut ocazia sa conduc masina asta si mi-a placut, fata de tripletii PSA-Toyota (recunosc, sunt unii din preferatii mei) este o diferenta vizibila, de evolutie a masinilor de clasa mini. Asta este defapt partea interesanta la Up!, a dus conceptul de masina mini la un alt nivel. Ramane de vazut cum vor fi a doua generatie C1, 107 si Aygo. Pana atunci consider ca cel mai mare rival al lui Up! este, fara doar si poate, Fiat Panda:)
In rarele ocazii cand ai nevoie sa pui oameni pe locurile din spate la Twingo, culisezi scaunul fata, iar cei din spate vor fi tare multumiti pt ca loc e berechet.
Edi, sunt multi care au diesel-uri in clasa mini (Panda, 107, C1, Aygo, Ka etc.). Si asta pentru ca se cer. Recunosc ca nu prea m-ar incanta un diesel pe o astfel de masina, mai ales ca pretul ar creste considerabil (ce cel putin 1000 de euro). Insa piata cere si dieseluri la clasa mini.
Sandman, eu zic ca exagerezi. Asa cum mai toti au problemele lor asa are si VW.
Audi A2 a primit un punctaj de 15.3 din 20.
Daca stii franceza macar la fel de bine cum stii sa scrii romaneste, ar trebui sa intelegi si tu....ca din pacate tot tu esti aia cu mancarimi la degete. Saraca tastatura...
De la tripleti am avut un C1 din 2009 pe care o persoana a reusit s-o faca dauna totala, asa ca a trebuit sa-mi iau din nou o masina mica pentru oras.
Am avut okazia sa conduc in jur de 40 Km prin Bucuresti un UP! si sincer chiar era peste acel C1 la nivelul materialeleor iar zgomotele exterioare si vibratiile erau mult mai mici.
Pana la urma mi-am luat un Aygo model 2012 care este comparabil la nivel de zgomot si trepidatii interioare cu UP!-ul. Vroiam neaparat 4 usi si cutie automata iar UP!-ul nu poate oferi momentan acest lucru. Toyota momentan ofera 5 ani garantie si se lauda ei ca sunt pe bune si fara stelute ca la marcile din Corea (sper sa fie seriosi e prima masina de la ei).
Diesel la o masina atat de mica nu renteaza. Pretul masinii este cu peste 1000 EUR mai mare iar diferenta de consum este undeva intre 0.5 si 1 litru la suta. De adaugat ca reviziile sunt mai sumpe la diesel in principal datorita filtrului de combustibil care trebuie schimbat mai mereu. La diesel cilindreea este mai mare si costa mai mult impozitele si asigurarile. Daca tragi linie constati ca diferenta de pret pe care o dai pe masina nu o scoti deat dupa fffff multi km sau poate niciodata. Partea ce mai rea la un diesel pe o masina asa de mica este ca nivelul de zgomot si de vibratii este enorm, mereu ai impresia ca ai motorul pe scaunul din dreapta. Cine nu crede nu are decat sa faca o plimbare cu o astfel de masina si dupa sa isi spuna parerea. Sunt fan diesel dar sincer nu pe o astfel de masina, il prefer pe masinile mari.
Ce tine de premii putem fi mereu suspiciosi si pe buna dreptate. Pana la urma cei care le acorda sunt niste oameni care au si ei la randul lor pareri si preferinte iar partea cu platitul premiilor pentru a beneficia de promovare (e o reclama foarte buna si care e ffff eficienta) se practica de foarte mult timp.