OFICIAL: Volkswagen Tiguan facelift se prezintă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a dezvăluit informaţiile complete ale noului Tiguan facelift, model care va fi disponibil în Europa începând cu luna august. SUV-ul compact din Wolfsburg se mândreşte cu faptul că este singurul model din clasa sa care poate fi comandat în două versiuni diferite: una pentru astfalt şi alta modificată pentru off-road. Cele două modele diferă din punct de vedere vizual (cea dedicată terenului accidentat având un unghi de atac de 28 de grade), dar ambele prezintă modificări semnificative. Gama de motorizări oferă între 110 şi 210 CP şi include atât propulsoare TSI, cât şi unităţi TDI. La nivelul transmisiilor, Tiguan este oferit acum şi cu o unitate DSG cu şapte trepte, în timp ce versiunile standard părăsesc fabrica în compania cutiilor manuale de viteze, cu şase trepte.
Tiguan promite să fie unul dintre cele mai eficiente SUV-uri din lume graţie tehnologiei BlueMotion, care integrează sistemul Stop/Start şi regenerarea energiei cinetice pierdute la frânare. Versiunea 2.0 TDI 4Motion BlueMotion a lui Tiguan are un consum mediu de 5.8 litri la sută.
Versiunile entry-level ale lui Tiguan sunt oferite cu tracţiune faţă, pentru clienţii care nu au nevoie de sistemul de tracţiune integrală. Ca rezultat, versiunea TDI de 140 CP a lui Tiguan cu tracţiune faţă are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Tiguan s-a vândut în aproape 700.000 de exemplare în doar patru ani şi este lider la vânzări pe segmentul său pe mai multe pieţe. După Golf, Polo şi Passat, Tiguan este cel mai bine vândut model Volkswagen aflat în producţie.Prin lista de dotări găsim elemente precum sistemele Light Assist, Dynamic Light Assist (faruri Bi-xenon auto-adaptive), asistent la schimbarea benzii de mers, sistem de detecţie a oboselii (standard pe Sport&Style şi Track&Style), sistem de asistenţă la parcare, sistem de parcare semi-automată, cameră video pentru marşarier, diferenţial electronic cu alunecare limitată XDS, şasiu adaptiv DCC. În standard (versiunile Trend&Fun, Track&Field), modelul este echipat cu ESP, şase airbag-uri, aer condiţionat, servodirecţie electro-mecanică, geamuri electrice, display multifuncţional, închidere centralizată, scaune faţă ajustabile şi pe înălţime, sistem audio RDC 201 şi jante din aliaj. Suspensia faţă este de tip MacPherson cu bare de control şi este construită din aluminiu.
Suspensia spate este de tip Multilink în patru puncte, construită din oţeluri de înaltă rezistenţă.Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Ce facelift !
Pfuuuuaaaaaa !
Sunt uimit de acest design inovator !
Ma duc sa ma culc.
Pacat de calitatea ansamblarii
Pacat de faptul ca are printre cele mai lizibile si mai curate ceasuri de bord din clasa
Pacat de partea frontala reusita
Pacat de masina in general,
..pentru ca atunci cand privesc consola centrala parca are aspect de utilitatra (ma refer strict la design, si nu la calitatea materialelor). Se pare ca VW a cam ramas in pana de design, sau, sacrifica designul de dragul reducerii costurilor.
Partea frontală parcă e mai reuşită la modelul de teren (cel cu scut) faţă de cel de oraş. Îi dă parcă mai mult dinamism.
În schimb ca la multe maşini, ceva nu se leagă între faţă şi spate.
La fel, văzută din profil (poza 29), maşina parcă dezamăgeşte.
Au făcut schimbări de gragul schimbării (ca la Dacia Sandero care are o faţă oribilă după face-lift).
Prima versiune de Tiguan avea mai mult fun.
Platforma e rezonabila ca si comportament rutier si cu dotari si interior de calitate dublate de fiabilitate buna.
Cum a tot facut VW in ultima vreme, e doar o actualizare a sistemelor si nu isi asuma schimbari radicale ci tot mai subtile.
Mai avem de asteptat generatie ca sa vedem ceva care sa arate diferit...
Pana atunci recomand X1 fie mai putin dotat, fie si usor rulat care se poate lua la bani de Tiguan nou si care cel putin la condus si la satisfactia soferului +ceva spatiu in plus iti ofera ceva;
da, e tot urata si asta...