Esential
300 | de cai putere dezvoltă Volkswagen Race Touareg 3. |
600 | de Nm livrează motorul TDI instalat pe Volkswagen Race Touareg 3. |
6.1 | secunde îi sunt necesare noului Race Touareg pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
300 | de cai putere dezvoltă Volkswagen Race Touareg 3. |
600 | de Nm livrează motorul TDI instalat pe Volkswagen Race Touareg 3. |
6.1 | secunde îi sunt necesare noului Race Touareg pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h. |
Sfârşitul acestei săptămâni a adus pe prima pagină a publicaţiilor auto primele imagini şi specificaţii tehnice ale noii generaţii Volkswagen Race Touareg, modelul cu care nemţii vor încerca să îşi treacă în cont un nou succes în Raliul Dakar.
SUV-ul pregătit să escaladeze dunele de nisip ale celui mai dur raliu din lume, promite performanţe cu mult îmbunătăţite, mulţumită introducerii unei caroserii din carbon şi kevlar, componente care sporesc rigiditatea, dar reduc considerabil masa totală. Aerodinamica a fost şi ea regândită, inginerii nemţi repoziţionând prizele de aer destinate răcirii motorului.
Ca element estetic care aduce aminte de fraţii de serie produşi la Wolfsburg, Race Touareg 3 adoptă lumini LED în partea frontală şi posterioară. Sub grila proaspăt înlocuită se ascunde un motor diesel de 2.5 litri TDI, modificat pentru a produce un total de 300 de cai putere şi un cuplu motor de 600 de Nm.
Conectat la o cutie secvenţială cu cinci rapoarte, propulsorul promite o economie de carburant mai bună decât a predecesorului.
Resursele motorului sunt transmise prin trei diferenţiale anti-alunecare şi ajută SUV-ul să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 6.1 secunde, până la o viteză maximă de 188 de km/h.Inginerii germani au testat noul Race Touareg 3 pe mai mult de 10.000 de kilometri de teren dur, ceea ce califică noua generaţie pentru ediţia 2011 a Raliului Dakar.
via | carsession
Ba încă ăla arăta la exterior ca versiunea de serie, Touaregul ăsta parcă vine de pe altă planetă.
Dup-aia vin toţi şi spun, ai văzut Touaregul a câştigat Dakarul, ce bun off-roader este. Da, întradevăr şi Clio rupe tot, că doar Renault a fost campion mondial de F1.