OFICIAL: Volkswagen Polo GTI, 180 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a prezentat astazi oficial versiunea de performanta a micului Polo. Botezat cum altfel decat GTI, subcompactul sportiv isi va face debutul oficial luna viitoare in cadrul Salonului Auto de la Geneva, unde va putea fi admirat alaturi de fratele mai mare, Volkswagen Touareg, in doua variante de caroserie: cu trei si cinci usi.
Mezinul gamei de performanta vine propulsat de un motor pe benzina de 1.4 litri TSI, capabil sa ofere pana la 180 de cai putere. Resursele sunt exploatate cu ajutorul unei transmisii DSG cu sapte rapoarte, in timp ce tinuta de drum este imbunatatita de un diferential electronic XDS, similar celui instalat pe fratele de concern Seat Ibiza Cupra. Pentru a putea tine sub control aportul de putere, Volkswagen a coboarat garda la sol cu 15 mm si a rigidizat suspensia pentru un plus de siguranta.
Asemeni predecesorului sau, noul Polo GTI copiaza "aspectul vestimentar" al fratelui mai mare, Golf GTI. Exteriorul este asadar dominat de aspectul masiv al jantelor de 17 inch din aluminiu, de pragurile laterale, de extensiile spoilerelor si de grila cu aspect de fagure si contur rosu, traditionala.
La interior, clientii vor beneficia de o tapiterie textila, cu acelasi tipar de culori ca al fratelui Golf, precum si de un volan sportiv, in trei spite.
via | VW
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cu siguranta este o masina performanta, insa personal nu mi-as cumpara asa ceva.
Laucalin:nuj ai nici cea mai mica idee despre tsi-uri....ciocul mic.
Masina este interesanta datorita potentialului de tuning si aprecierilor primite in variante mai slabe de putere.
Ce treaba are ce ai discutat cu mai multi posesori de VW :)))
Motoarele de 1.8 - 225 CP, 2.0 - 240-265 CP nu au si nu au avut nici un fel de probleme in varianta stoc, iar tehnica este aceeasi cu cea de acum 20 de ani doar putin imbunatatita, nu este nici o minunatie.
Nu este o turbina performanta, este chiar una normala, mica si ieftina.
Esti cumva inginer auto,sau mecanic ,de ai cultura f.vasta in domeniul auto ? Desii. turbina de pe motoarele TSI este una cu geometrie fixa,este una foarte complexa....Pret 550 Euro afermarket. Nu vreau sa am gandesc orginalu cat costa. Asadar nici ieftina nu este.
Ce motor de 1.8 L , 225 cp cunosti ,stock ? Daca la 2.0 L ,240 cp te-ai referit la Astra opc sau la cupra TFSI ,atunci nu ai de unde sa stii cat de fiabile sunt. Nu a apucat nimeni sa faca peste 250.000 km cu ele,sa aflam cat de fiabile sunt .Consider ca dupa 250.000 de km aflam fiabilitatea unui motor. Nici un test nu este convingator precum este testul de zi cu zi. Adica fiabilitatea unui motor scade cand cei 250.000 de km sunt facuti pe strada (vribatii,rezonanta,praf,etc).
Sper ca nu te-am suparat,dar data viitoare comenteaza asupra articolului ,nu unei persoane care a spus ca nu ar cumpara o astfel de masina. NICI EU NU AS FACE ... cand fortele sunt distribuite neuniform intr-o incinta mica(1400cm),atunci reazemele sunt mult mai dispuse la defecte postuzuale,iar deformatiile apar mai rapid.
P.S.: Nu imi pasa de comentariile pe care le voi primii
____Stima____
Eu cred ca aici e vorba ca sunt unele personaje care au ceva cu un anumit grup si nu se pot abtine sa nu comenteze aiurea.
Masinuta asta arata foarte bine si are un motor excelent pt clasa ei. Nu este o performera, deci nu are sens sa fie comparata cu Clio RS. Pt asta probabil ca vom vedea un Polo R cu motorul 2.0 TSI de 210cp.
Pe de alta parte, parca merita niste jante noi ca astea au tot fost folosite pe Golf V si modelul Polo anterior. Iar tapiseria cu aspect de covorase "a la bunicuta" nu este decat pe gustul fanilor marcii. As fi preferat ceva mai sportiv (a se vedea Corsa, Mito si chiar Clio).
2. O turbina de 550 de eur este chiar foarte ieftina.
3. 1.8 si 225 CP are vechiul TT si S3.
4. 2000 cmc si 260 CP avea Subaru acum vre-o 14 ani.
5. 2000 cmc si peste 200 CP aveau Lancia, Toyota si Opel acum vre-o 20 de ani.
5' Prin 2004 Mitsubishi a scos Evo VIII FQ400 - adica 2000 cmc si 400 CP - 200 CP/l
6. 2000 cmc si 23 CP avea GTI Edition 30
7. In afara de ultimul, au apucat 250 k de km si mai mult nici nu trebuie sa suporte fara reparatii interne iar o turbina pe al 100-150 de mii de km si-a facut viata.
In final poti sa iesi din anonimat si iti faci un cont banal, sa-l iei pe LauCalin de manuta si sa mai aprofunadati domeniul auto, mai ales ca eu chiar am vorbit la subiect, am aparat un motor turbo din articol, tu in schimb ai fost un avocat foarte prost, cu aceeasi incultura auto si care chiar nu ai vb la subiect.
O sa se vada in vanzari cat de tari sunt masinile din clasa asta.
Dar cu cine sa vorbesti cand toti din Europa sunt manelisti numai cativa rumani cu mintea dezghetata in lumea asta!!
@ion: vanzarile n-au absolut nicio legatura cu faptul ca, in clasa ei, porcaria asta ca lua bataie grav de la Mi.To, DS3-R, Clio 197 si Mini JCW.
Cat despre motor cum zicea cineva mai sus este atat de prost si nefiabil incat a castigat titlul de motor al anului...porcarie ce mai. Si mai e si conectat la varza aia de cutie DSG...pffff....praf.
Si apropo motorul nu are doar o turbina...ci mai este si un compresor pe acolo care este esential in ecuatia fiabilitatii / puterii / economiei motorului.
Si ca sa vezi ca totusi am si cultura auto, ai uitat sa spui de SAAB care prin '85 putea scoate dintr-un motor de 1.3 210CP. Este un exemplu mai bun decat tot ce ai scris tu acolo.
Avantajele sunt urmatoarele:
1.Impozit si asigurare mai mici (sunt tari unde diferentele sunt chiar mari) si greutate mai mica - pe acre le-ai specificat si tu
2. Consum mai mic
3. Poluare mai mica
4. Posibilitate de tuning mai simpla si mai ieftina
Turbina nu e o grija, normal tine cel putin 100 k de km si este de ajuns, o caseta de directie sau o pompa de servodirectie tot atat costa si sa dai 300-500 de eur la 100-150 k de km chiar nu este mult.
Gandeste-te ca toate motoarele diesel actuale au turbina si nu este o asa mare problema.
Mai gandeste-te ca 2,3 revizii la reprezentanta costa cat o turbina.
Cine da 20 k de eur pe o masina de gen nici nu o tine pana sa-i cada turbina.
Eu am dat exemple de motoare de serie, care s-au fabricat in masa si unele au facut chiar istorie.
Numai bine!
Da' o masina normala cu 80-100 de cai nu e suficient?
Ce tot dezbateti "moartea caprioarei".
Daca masina asta se numea Daihatsu de exemplu nu va "bateati" intre voi ca nu e nemteasca, deci nu are cea mai tare tehnologie. Eventual era un articol necomentat.
Offff, romanu tot roman e! Snobismu rulz!
Daca are un VW in fata blocului inseamna ca e un mare cunoscator in domeniu si ca si-a luat o masina buna.
Iar faptul ca motorul nu e conceput sa reziste 300 000 de km, hmm, nu uita ca foarte multe masini sh cu multi km ajung in Europa de Est dupa ce neamtu' se plictiseste de ea si isi cumpara ultimul tip. Deci faptul ca nu a fost conceput sa reziste atat eu nu-l vad un pretext. Motoarele aspirate am vazut ca pot rezista cu brio kilometrajului acesta (fie ele benzinare, diesel si turbo diesel), cat despre TSI, nu stiu, mi se par motoare "impinse" prea mult (1.4 177 CP). Este posibil sa ma insel, timpul va demonstra asta. Cel putin asta e parerea mea :)
Plaja de turatie este destul de mare ca sa nu ai nevoie sa mergi nici subturat nici supraturat.
Nu prea sunt multe motoare gandite sa tina peste 250 k de km intr-un regim dur de mers, dar majoritatea depasesc lejer km astia la o exploatare normala, nici motoarele aspirate nu tin mai mult intr-un regim alert de mers doar ca sunt putini care exploateaza motorul permanent in ritm alert si oricum cand masina asta o sa aibe 250-300 k de km si-a scos banii de mult si o sa fie 2000 de Eur.
Pretul turbinelor scade de la un an la altul, cand o sa cada turbina o sa coste mult mai putin decat bagi in alte piese care se strica in general la o masina.
Acum indiferent de motor, conteaza cum e proiectat, poate sa fie o ratare, poate sa fie o reusita, dar nu ca este turbo sau aspirat conteaza.
Motorul actual de pe Subaru STI este cel mai prost motor al lor cu toate ca au trecut de la 2000 de cmc la 2500 cmc si a luat si premiul de best engine la aparitie.
Explica-mi de ce Mi.To e masina care se devalorizeaza cel mai greu la ora actuala? De ce 159 e all-round cea mai buna masina din clasa ei?
vag si-au spalat izmenele cu Polo asta, ca pana acum erau ultimii prosti care ofereau geamuri la manivela in standard. Si Dacia, evident.
Lasand asta la o parte, am remarcat o chestie: Daca o masina non-vag e mai putin buna, e ceva normal. Daca o masina vag e mai putin buna, e absolut nerelevant iar acel comentariu e clasificat drept rau intentionat. Miroase a frutstrare maxima:)
Nu e genu ala "sa scoata piciorul prin podea" ...
Ca e subiectiva situatia, ok. Se poate intampla oricui si la orice masina.
Eu doar dadeam un exemplu ca nu e TSI asa mare scula..Ca e un motor la fel ca toate celelalte.
1. VAG este mult peste Fiat (VW peste Fiat, Audi peste Alfa Romeo)
2. Cum poti sa vorbesti de devalorizarea unei masini dupa doar un an de la aparitie :))) nici nu gasesti MiTo cu peste 30 k de km :)))
3. Alfa 159 este all-round cea mia PROASTA masian din categoria ei, fiin surclasata clar si de A4 su de Seria 3 si ce C-Class incepand de al motorizari si terminand cu fiabilitatea.
Alfa nu poate sa-si spele izmenele deloc, inca este in discutie supravietuirea brandului dupa ani intregi de pierderi si sustinere Fiat.
"Lasand asta la o parte" cand VAG scoate o masina ok trebuie apreciata, mai ales ca se intampla rar.
Pentru o caroserie atat de mica, 177 cp si cutie DSG in 7 trepte va fi mlt mai sprinten.
Parerea mea...