Esential
300 | de cai putere are cea mai potenta versiune a lui Passat CC |
5 | este numarul noutatilor tehnologice absolute de pe Passat CC: Lane Assist, Dynamic Drive Control, Park Assist, ACC Automatic Distance Control si Mobility Tire System. |
300 | de cai putere are cea mai potenta versiune a lui Passat CC |
5 | este numarul noutatilor tehnologice absolute de pe Passat CC: Lane Assist, Dynamic Drive Control, Park Assist, ACC Automatic Distance Control si Mobility Tire System. |
Dupa ce timp de cateva saptamani ne-a tinut in priza prin teaser-uri oficiale care nu ne spuneau mare lucru, Volkswagen a publicat astazi, in ziua deschiderii salonului auto de la Detroit, fotografiile si informatiile oficiale ale modelului care ne intereseaza cel mai mult de la salonul de peste Ocean: Passat coupe.
Denumit oficial Volkswagen Passat CC, modelul este de fapt o berlina cu linie posterioara tipica versiunilor coupe, putand fi inclus usor in segmentul ad-hoc infiintat "coupe cu patru usi". Diferentele fata de versiunea berlina a lui Passat incep inca de la dimensiuni, cand aflam ca Passat CC este mai lung si mai lat decat varianta clasica cu 31, respectiv 36 de milimetri. Pentru a fluidiza liniile, inaltimea a coborat insa drastic, Passat CC fiind cu 5 centimetri mai scund decat varianta sedan.
Urmeaza schimbarile de look, Passat CC fiind o versiune ceva mai fluida a modelului pe care il putem admira pe strazi in acest moment. Blocurile optice anterioare si posterioare au fost alungite pentru a se integra perfect in peisaj, spatele coboara lin dinspre montantul 3 inspre portbagaj, linia usilor spate fiind singura care dezamageste oarecum, inginerii de design Volkswagen fiind nevoiti sa "taie" usa in conditiile unui spatiu mult mai restrans decat in cazul variantei berlina.
Cu toate acestea, spatiul destinat bagajelor nu a avut de suferit, fiind disponibili 535 de litri pentru incarcarea diferitelor obiecte in portbagaj. Trebuie sa aducem in discutie si existenta plafonului panoramic retractabil care acopera intregul acoperis de la pilonul A la pilonul B.In ceea ce priveste motorizarile, Volkswagen a optat pentru doua unitati turbodiesel de 2.0 litri (140 si 170 CP) si pentru alte trei motoare pe benzina cu injectie directa (1.8 litri TSI/160 CP si 250 Nm, 2.0 litri TSI/200 CP si 280 Nm sau V6 3.6 FSI/300 CP si 350 Nm). Acesta din urma este cel mai puternic motor al gamei, accelerand de la 0 la 100 km/h in 5.6 secunde. Normal, viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h, in virtutea intelegerii intre constructorii germani, .
Motoarele turbo pe motorina reusesc si ele sa se descurce bine la capitolul performante: 9.8 secunde 0-100 pentru versiunea TDI de 140 de cai si 8.6 secunde 0-100 pentru varianta de 170 de cai.
La capitolul confort interior, Volkswagen combina sportivitatea cu tusele elegante si rafinate, cum ar fi volanul si scaunele sportive imbracate in piele in paralel cu insertiile din lemn si aluminiu.
Mai mult, germanii le ofera fanilor posibilitatea de a alege intre trei variante de volan sportiv, toate cu trei brate.
de insane (14.01.2008, 12:45)"
Bai baietel, daca te-ai fi informat putin, inainte sa scrii, ti-ai fi dat seama, daca ai capacitatea necesara, ca noile motoarele diesel sunt UN PIC schimbate(tehnologie COMMAN-RAIL). Ca aspect, nu mai discut pt ca toata lumea a observat un mare progres. Ce pot sa mai spun despre noul model este faptul ca in realitate arata mult mai bine decat in asa zisele poze facute pe calculator(probabil ca erau virusate calculatoarele!!!!). Interiorul este pur si simplu superb, iar pozitia de condus este sport. Cine nu ma crede sau nu au o parere buna despre aceasta MASINA, sa se duca la cel mai apropia show-room VW si sa se convinga. Eu ii inteleg pe cei care isi baga unghia-n gat ca nu-si permit decat logan sau cel mult noul cosciug sandero, dar chiar sa spui ca noul Passat este varza depaseste orice limite a bunului simt.
P.S. "D-le insane" tu ce masina ai (cu toate ca nu cred ca ai 18 ani) sau daca ai putea sa-ti cumperi, ce ti-ai achizitiona?
Insa arata bestial!