Volkswagen a dezminţit întotdeauna zvonurile privind crearea unui brand low-cost, deşi a apreciat mereu progresele făcute de Dacia în acest segment. Se pare însă că germanii chiar pregăteau o ofensivă, ţinută ascunsă de oficialii brandului până astăzi.
Martin Winterkorn, preşedintele Volkswagen, a confirmat naşterea unui viitor brand low-cost, destinat mai întâi pieţei din China. Informaţiile potrivit cărora Volkswagen pregăteşte un brand rival pentru Dacia pe piaţa europeană rămân aşadar la stadiul de zvon.
Brandul cu produse abordabile va fi lansat doar în Ţara Marelui Zid, primul produs urmând să fie un automobil ieftin, al cărui preţ va fi cuprins între 6000 şi 7000 de euro. Pentru a putea construi un asemenea model, nemţii vor avea nevoie de ajutorul partenerilor săi chinezi, care vor construi o bună parte din viitoarea maşină.
Strategia germanilor este aceea de a lansa în China un model abordabil cât mai curând posibil, având în vedere apetitul acestei pieţe pentru vehicule low-cost. Pentru a fi siguri de succes, germanii vor lansa mai multe variante de caroserie, crescând astfel acoperirea gamei.
Ulrich Hackenberg, directorul departamentului de dezvoltare Volkswagen, a declarat că automobilul nu va avea un aspect ieftin şi va fi mai mult decât un simplu instrument destinat mobilităţii în orice condiţii.
Despre numele noului brand nu există informaţii şi este încă neclar dacă el va apărea şi în Europa pentru a fura din clienţii Dacia.
Cu siguranţă însă vom vedea modelul de buget şi pe piaţa din India, mare amatoare de maşini ieftine.
pe bune?
oare cum ar putea arata "noul" model de WV?
In primul rand uitati-va la cifrele foarte bune de vanzari pe care grupul VAG le inregistreaza in Europa, mai alest in estul continentului, chiar si fara un model low-cost. In al doilea rand, intre noi fie vorba, nemtilor de la vw le-a cam mers totul din plin! Ca e vorba de calitate, de un marketing extraordinar, la care se mai adauga si prejudecatile cumparatorilor, este cu totul altceva. Insa un lucru este cert! In ultimii ani marca asta nu a prea cunoscut gustul esecului. Succesul pe care il au in WRC nu este decat o incununare a reusitei lor.
Celor care isi bat capul cu diferentele pret-dotari care vor exista intre un eventual model low -cost VAG si produsele Dacia, le spun sa nu-si bata capul! In momentul in care VAG va lua decizia asta , da o va lua, vor fi siguri ca au vanzari asigurate.
1. Skoda Rapid care pleaca de la 12-13.000 de Euro
2. In China masinile VW au motoare Euro 1-2 deoarece chinezii nu au norma de poluare impusa ca in Europa ca Euro 5 si Euro 6 iar ca sa respecti aceste standarde in Europa te costa .
Prietene, citeste mai atent! Nu e vorba de un VW low-cost ci de un Brand al lui VW, ceea ce nu inseamna ca se va numi VW. Si daca Renault a reusit sa faca o masina low-cost suficient de moderna ca sa se vanda pe piata euopeana, de ce nu ar reusi si VW? Sunt foarte marci care au avut ceva traditie si care au incetat sa mai existe. Trebuie doar sa considere nemtii ca merita sa resusciteze o asemnea marca si s-a dus cu suprematia Dacia in segmentul asta!
Prietene oricum s-ar numi Nu conteaza, Skoda este brandul low cost al VW, acum ca sa scoata si sub Skoda care spuneam ca pleaca de la 12-13 mii ar insemna sa afecteze destul de serios vanzarile acestui brand deja low cost. Singura sansa de reusita este sa scoata ceva cu echiparea lui logan cu un design poate ceva mai frumos la 10.000 Euro in varianta full options insa pana atunci va iesi generatia a 3-a de Logan.
Prietene, esti intr-o eroare vadita. Doar pentru ca produce cele mai ieftine masini din cadrul grupuui VAG, Skoda este departe de a fi o masina low-cost. Nu are cum sa fie din moment ce este mai scumpa decat multe dintre masinile europene din aceeasi gama, masini pe care nimeni nu le incadreaza ca fiind low-cost. Desigur daca vorbim de aceeasi echipare!Cat despre confort si calitatea materialelor din interior este mult peste concurenta. Cel putin noua Octavia ofera ceea ce la alte marci gasesti doar la clasele superioare. Daca VW nu va lansa un brand cu adevarat low-cost in Europa, decizia sa de datoreaza faptului ca va considera ca nu are de ce. Oricum pe Batranul Continent sta cel mai bine la vanzari. Daca insa va dori sa o faca sunt absolut sigur ca nu se va impiedica in generatia a III-a de Logan.