Esential
2 | centimetri este înălţimea cu care creşte garda la sol a noului CrossTouran. |
Deşi noul Touran a debutat relativ recent, Volkswagen se grăbeşte să introducă pe piaţa europeană deja un derivat de caroserie. Este vorba despre varianta CrossTouran, alternativa pentru teren accidentat a monovolumului din Wolfsburg. Aşadar, familia Cross, gândită de VW, se lărgeşte cu un nou membru, după ce în trecut am asistat la variante asemănătoare pentru Polo şi Golf.
Cum era de aşteptat, varianta Cross preia toate elementele faceliftului prezentat în primăvară, dar îi adaugă o serie de accesorii estetice, care individualizează mai bine modelul. Vorbim despre protecţii din plastic pentru bosaje şi praguri, de o gardă la sol mai înaltă cu 2 centimetri şi de jante din aliaj cu dimensiune de 17 inch.
Viitorii clienţi vor avea la dispoziţie o gamă largă de motorizări, identică cu cea regăsită şi sub capota MPV-ului. Noutăţile vor fi motoarele pe benzină şi diesel de 1.2 litri TSI şi 1.6 litri TDI, capabile să ofere 105 cai putere. Nu va lipsi nici versiunea Ecofuel, cu motorul de 1.4 litri TSI şi 170 de cai putere, alimentată cu gaz.
Dacă în Germania noul CrossTouran este deja în showroom-uri, cu un preţ de pornire de 27.000 de euro, în România vor mai trece câteva luni până la debutul modelului, aşteptat cel mai probabil în toamnă.
via | Volkswagen
Si ptr ce ai avea nevoie de un monovolum cu 2 cm mai inalt?
Scenic RX4 arata mai bine pe vremuri (macar avea ceva garda la sol), Touran mi se pare o aiureala nereusita...