OFICIAL: Volkswagen are propria divizie de performanta - R
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa dezvaluirea modelelor Scirocco R si Golf R, anuntarea oficiala a infiintarii unei divizii separate de performanta in cadrul Volkswagen era doar o chestiune de timp.
Constructorul german nu a mai prelungit asteptarea fanilor si a confirmat zvonurile: cele doua modele sportive inaugureaza divizia R Gmbh, responsabila de viitoarele versiuni de performanta ale modelelor Volkswagen si de pachetele sportive. Pe viitor, in interiorul atelierului de performanta vor lua nastere viitoarele pachete sportive R Line si viitoarele kituri personalizate Volkswagen Exclusive.
Noua infiintata R Gmbh va fi autonoma, la carma diviziei, in fotoliul de general manager mai exact, urmand sa se instaleze Ulrich Riestenpatt gt. Richteer. Acesta va conduce amplasamentul de la Warmenau, situat in apropiere de Wolfsburg, unde va activa o echipa compusa din 350 de oameni, special instruiti pentru programele de personalizare si modificare.
Richter a declarat, cu ocazia investirii, ca vehiculele ce vor lua nastere la Warmenau "vor contribui la emotionalizarea si cresterea brandului Volkswagen".
Nasterea diviziei Volkswagen R este rezultatul unei cresteri a cererii inregistrate pe segmentul vehiculelor de performanta si pe cel al modelelor personalizate. Pe viitor, constructorul german intentioneaza sa adauge liniei R o serie de modele noi, precum Polo, Jetta, Touareg si poate chiar Beetle.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
cred ca si testul cu Iveco Massif e mai interesanta decat stirea asta
Pentru ce le trebuie 350 de oameni cand ei tot ceea ce fac este sa ia motoarele terminate si depasite tehnologie de la Audi si sa le puna pe VW?
cum ziceam, haideti mai repede cu Iveco Massif.
Stai jos si nu mai face pe desteptul.
Astia de la VW-Audi impart pana si butoanele de la geamurile electrice (ex. butoanele de pe golf le gasesti pe r8, cauta la imagini in google) si tu vrei sa faca 2 motorizari diferite, astia care nu sunt in stare sa faca un interior nou, sau ceva inovator....cate inventii au amaratii astia si cate inventii au alte marci, fi serios.
Pana la urma ii recomand un 458 Italia, pe credit, si cu ceva noroc o sa apuce macar nepotii sa sa plateasca rata reziduala.
...hai pa
Si chiar daca nu ma intereseaza stirea trebuia sa tac si sa nu o citesc nu sa comentez aiurea...dar sunt prost si nu am facut asa.
si R-line pentru masinile personalizate puteau sa schimbe ceva sa-l faca mai atractiv, mai musical, orice, daca faceau din GTI divizie de peroformanta era mai reusit desi nu era complet a lor (au mai fost si alte masini GTI inafara de VW),
VW parca sunt prea conservatori, desi eu nu sunt clientul clasic de VW deci nu e pentru mine.
nu zic ca sunt singurii , doamne fereste, sunt destule exemple de masini si versiuni de performata sau chiar divizii de performata numite aiurea, dar VW sunt europeni, si eu in ignorata mea fata de alte continente, consider ca masinile europene sunt cele mai tari, deci si companiile europene sunt cele mai tari.
N-ai nici o vina pentru asta...Nu te scuzam insa ca esti prost de gura, lucru pe care l-ai recunoscut tu insuti...Si daca tot te-a lovit sinceritatea, macar ai putea sa recunosti ca esti foarte foarte prost...
Tu nici nu citesti stirea bine si iti pui intrebari din astea de gradinita de copii cu nevoi speciale: "Pentru ce le trebuie 350 de oameni cand ei tot ceea ce fac este sa ia motoarele terminate si depasite tehnologie de la Audi si sa le puna pe VW?”
350 de oameni se ocupa cu “programele de personalizare si modificare” (echivalentul pretentious pentru “tuning”) a unui numar de modele din gama VW, nu fac doar transplant de motoare!...In caz ca nu stiai, pe langa motor, o masina de performanta are nevoie, de exemplu, si de niste frane destepte, de niste suspensii dibace, o aerodinamica smechera si niste setari speciale ale motorului si cutiei de viteze. Asta ca sa vorbim de partea functionala. Daca intram si pe partea de estetica, deja ne pierdem in detalii...
“Motoare terminate si depasite tehnologic de la Audi si sa le puna pe VW”...Daca nu spuneai chiar tu ca esti prost, te suspectam de rea vointa...Pai daca VW detine Audi, dupa cum tu insuti afirmai un pic mai sus, cum se face ca VW ia motoare de la Audi?!?!? Pana la urma, cine de la cine ia si ce? Si, concret, de ce este un motor de 2000 cmc de 270 CP EURO 5 terminat si depasit tehnologic?
@ Sorin
Clientul de « R » cauta ceva anume la masina respectiva…Daca nu-l deranjeaza pretul (nu exagerat fata de concurenta dar mare fata de masini mai cuminti), suspensia relativ rigida si scaunele tari si destul de inconfortabile la drum lung, cu siguranta lipsa unei dungi colorate pe botul/fundul masinii nu va fi o problema. Daca tu vrei fluturasi si dantele pe masina, ia-ti un Beetle. Are si vaza la bord in care poti sa-ti pui floricele...
poate ma insel insa e foarte ciudat momentul anuntului
Si au gasit motiv de publicitate gratis.
Pentru ca unii frustrati de VW si AUDI au gura mare iar unii fani VW nu pot sa comenteze fara sa se ia de Logan.
serios. chiar astept
pe mine nu ma deranjeaza ce ofera "diviza R" ba chiar apreciez, nu am scris ca vreau dantela sau floricele, pur si simplu mi se pare numele de diviza R fara nici o noima.
am fost fan al vechiului R32 si sunt fan al golf R dar nu vad nici o creativitate de marketing in a adauga un R la placuta de identificare a modelului. discutia despre de culori e tot una de marketing (tie ce ti se pare mai interesant, o masina neagra sau una albastra) stiu ca n-are logica imediat ce citesti, dar cand te gandesti o masinia neagra pare mai agresiva, una albastra pare mai cuminte (exceptie subaru impreza STI care arata genial cu albastru dar si cu negru), iar in cazul unei divizii de performanta cred ca trebuie sa te orientezi catre ceva ce ii excita pe potentialii cumparatori.
De obicei, 1000 sunt cei care injura VW iar "avocatii" sunt mai putini. Oricum, astia care au aparat VW acum au fost destul de potoliti...Sa-i vezi pe avocatii lu` Honda si ai japonezelor, in general...UAU...
Poate n-o sa crezi ce spun dar asta e parerea mea: VW nu e cel mai bun la motoare! Nu e rau de loc, dar pana la locul 1 mai are ceva...
@ Sorin
Si tie ti-a dat cu virgula...
Once again: ceea ce-i "excita" pe cumparatorii de asa ceva este, inainte de toate, demarajul care te lipeste de spatar, frana care iti disloca umarul cu centura si "amprenta faciala" de pe geamul lateral cand te bagi in viraje...Restul (culori exterioare, tapiterii, logo-uri brodate pe te miri unde) e mai putin important...
Important este faptul ca Volkswagen-urile R ar putea sa fie ceva mai mult decat niste masini cu niste inscriptii dragute si niste motoare sutite de la tovarasii de haita. S-ar putea ca divizia R sa tinda spre statutul pe care il are AMG la Mercedes...
Cand am facut comparatia de mai sus m-am referit la faptul ca divizia R va fi un fel de "tuner de casa" al lui VW. Daca pastrezi proportiile, nu-i nici o exagerare. Diferenta dintre M-klasse 320 CDI si M-klasse AMG e cam aceeasi ca intre Golf 1.4 si Golf R...
Uite cu ce se ocupa divizia M de la BMW.
http://www.automarket.ro/stiri/divizia-m-de-la-bmw-a-creat-prima-sa-bicicleta-29145.html
Trebuie ca este mult mai tare decat Golfu` R, nu-i asa?
In lipsa de argumente, si tu incerci sa ma subordonezi prin diminutivarea numelui? Ce jenant...ce penibil...
Cu extrem de putine exceptii, eu n-am curajul sa dau scris despre viitorul constructorilor auto. In cel mai rau spun ca "are mari sanse sa...". Daca n-ai fi asa de pafarist, poate ca ti-ai da seama ca Volkswagen nu are nici o problema sa faca divizia R mare si tare daca vrea. Bani sunt, tehnologie asijderea...
Prin urmare, nu stiu daca esti indreptatit sa-ti dai cu presupusul referitor la cine e deasupra dintre R si OPC...Asta in cazul in care ai auzit la viata ta de masini gen R36 si R50...