- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial o nouă ediție specială de adio pentru modelul Jimny. Noua ediție se anunță a fi cea care va duce la sfârșit actuala generație a modelului pe piața europeană. Noul model va fi limitat la 150 de exemplare. (05.11)
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Volkswagen a prezentat noul Polo Sedan la Moscova
Bun pretu'
Tabla galvanizata, vopsea tratata, suspensie sa tina la gropi si bomboana de pe coliva : rezistenta la temperaturi extreme.
Ce nu inteleg eu este de ce dracu VW poate sa faca un lowcost si sa aiba tabla galvanizata,echipare clima + Esp si Renault nu ?
Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999.
Asta e diferenta fratilor Vw investeste intr-un an cat Renault in 10 pentru o fabrica auto. In plus la calitatea obtinuta cred ca e o diferenta de cel putin 50 de ani .
@ian: da-mi voie sa te contrazic, sedan-urile astea mici sunt mai cerute pe pietele emergente (ca sa nu zic in curs de dezvoltare: Romania, Bulgaria, CSI, Turcia, Iran, India), unde in general oamenii fac multe sacrificii ca sa-si poata lua o unica masina per familie si aia trebuie sa aiba suficient loc de bagaje. Din contra, hatchback-urile sunt mai de succes in Europa de vest, deoarece standardul de viata mai ridicat le permite in general sa fie a doua masina per familie.
O masina urata si scumpa, ca sa fiu civilizat.
Poate pentru ca un Renault entry level de aceeasi categorie este jumatate fata de acest Polo sedan.
Iar Polo nu este masina low-cost. VW nu face masini low-cost. Este o masina de categorie mica (cred ca se incadreaza in categoria super-mini daca nu ma insel, alaturi de Fiesta si Clio).
E o diferenta mare.
Cat despre masina, personal nu ma atrage. Nu sunt fan VAG, fac masini bune dar nu pe gustul meu.
Toate cele bune
Vor avea succes in rusia fara doar si poate! Noi ne-am aliat cu renault ei cu fiat, acum noi ne vom alia cu fordul, ei deja au dat drumul la treaba cu vw.
Daca punem la socoteala ca pretul pleaca direct de la versiunea 1.6 si 105 cai benzinari, e super!
Inca ceva: sunt curios daca in germania in loc sa se cumpere logan si san'dero se vor reprofila pe polo!?
BO-RING!
ia spuneti, nu e mai bine sa te dai cu o barca sh de minim 5 ani, la care te imprumuti sa platesti asigurarile, dar prin marca si model te vede lumea high-cost? :))
cand o sa faca vw low-costuri, promit sa-mi iau renauld :P
P.S. Ati ghicit, sunt fan vw ... conduc de 5 ani unul si nu l-as schimba cu nimic.
Never. Pentru ca Polo nu o sa fie niciodata o masina la fel de practica asemeni Loganului. E mica si...destul de scumpa...varianta din Rusia. Probabil ca in germania o sa fie mai ieftina ca ei au drumuri bune asa k nu le trebuie suspensie intarita si nici temperaturi extreme ca sa aiba nevoie de tabla galvanizata