OFICIAL: Volkswagen a prezentat noul Polo Sedan la Moscova

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 02.06.2010
Volkswagen a prezentat în Moscova noul Polo Sedan, un model destinat pieţelor emergente. Acesta a debutat în Rusia, dar ar putea fi lansat şi în India sau alte pieţe similare.

Esential

10 mii de euro este preţul de pornire aproximativ al lui Volkswagen Polo Sedan în Rusia.
105 CP dezvoltă motorul aspirat de 1.6 litri ce echipează Volkswagen Polo Sedan.

Volkswagen a prezentat astăzi noul Polo Sedan în Moscova în faţa unui public de peste 200 de oficiali de rang înalt. Pentru prima dată în istoria mărcii din Wolfsburg, Volkswagen a creat un model special pentru piaţa din Rusia. Volkswagen produce deja versiunea hatchback a lui Polo în fabrica din Kaluga, iar versiunea Sedan a acestuia i se va alătura în curând în aceeaşi fabrică. Ampatamentul lui Polo Sedan este de 2.550 milimetri, cu 80 mai mult decât versiunea hatchback a acestui model.

Polo Sedan este echipat cu un motor otto de 1.6 litri ce dezvoltă 105 CP. Modelul poate fi echipat fie cu o transmisie manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie Tiptronic cu şase rapoarte. Volkswagen este singurul constructor care le oferă clienţilor ruşi un model atât de ieftin echipat cu o transmisie automată modernă în clasa respectivă. Pe piaţa din Rusia, Volkswagen Polo Sedan are un preţ de pornire de aproximativ 10.000 de euro.

Versiunea de bază a acestuia – Trendline – este echipată cu două airbag-uri frontale, tetiere şi centuri de siguranţă în trei puncte pentru toţi pasagerii. Începând cu nivelul de echipare Comfortline modelul beneficiază de sistemul ABS în standard, iar versiunea de top – Highline – beneficiază de sisteme de siguranţă adiţionale – cum ar fi airbag-uri frontale şi ESP în standard.

Cerinţele specifice ale pieţei din Rusia au fost luate în considerare, iar modelul a fost întărit pe cât posibil pentru a face faţă climei extreme din Rusia.

De la zonele cu vegetaţie, până în Siberia, toate condiţiile climaterice au fost luate în considerare. Caroseria este galvanizată, suspensia este optimizată pentru drumuri proaste, iar vopseaua foloseşte solvenţi pentru a rezista la agenţi agresivi.

Via | Volkswagen

Comentarii (24)

  • Polo de Kaluga
    Fabricat in Rusia ....:) :)

    Bun pretu'
    18 4
  • pe cand si in romania.la pretul asta cred ca ar avea succes
    20 6
  • polo
    nu arata deloc rau si la pret sta binisor,mi-ar place sa-l vad si pe la noi sa le mai taie din elan carnatilor de la renault
    25 9
  • Daca ajunge pe piata din Romania, sa vezi atunci concurenta.
    Tabla galvanizata, vopsea tratata, suspensie sa tina la gropi si bomboana de pe coliva : rezistenta la temperaturi extreme.
    Ce nu inteleg eu este de ce dracu VW poate sa faca un lowcost si sa aiba tabla galvanizata,echipare clima + Esp si Renault nu ?
    23 8
  • La noi, modelul ar trebui comercializat cu vopsea rezistenta la vecini agresivi
    24 3
  • Slayer
    Vw a investit 774 milioane euro pentru realizarea fabricii din KALUGA.

    Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999.

    Asta e diferenta fratilor Vw investeste intr-un an cat Renault in 10 pentru o fabrica auto. In plus la calitatea obtinuta cred ca e o diferenta de cel putin 50 de ani .
    22 7
  • din cate stiu eu sedanurile astea mici au priza mai mare in europa de vest....modelul acesta arata ...sincer bine spre deosebire de altele care sunt naspa in general,ma refer la sedanurile de clasa mica .clio acela ...sedan e culmea urateniei atat modelu vechi cat mai ales cel nou.
    13 8
  • Design
    Spre deosebire de celelalte struto-camile sedan derivate din hatchback (Symbol, Fabia, 2006, fostul Polo Sedan), asta chiar are linie...parerea mea.

    @ian: da-mi voie sa te contrazic, sedan-urile astea mici sunt mai cerute pe pietele emergente (ca sa nu zic in curs de dezvoltare: Romania, Bulgaria, CSI, Turcia, Iran, India), unde in general oamenii fac multe sacrificii ca sa-si poata lua o unica masina per familie si aia trebuie sa aiba suficient loc de bagaje. Din contra, hatchback-urile sunt mai de succes in Europa de vest, deoarece standardul de viata mai ridicat le permite in general sa fie a doua masina per familie.
    14 3
  • @mircea1380 da asa e ai dreptate ...de fapt una gandeam si alta scriam..am incurcat estul cu vestul...scuze
    5 2
  • doar tabla "galvanizata" si 4 roti de 13''
    pret de pornire de 10 000 euro, si nu are nici ABS...asa stie vw sa faca un model lowcost :)) Deci un model echipat cat de cat bine o sa ajunga la 16000.La pretul asta inclin spre o Octavia sau de ce nu la "carnatii de la Renault" sau orezarii de coreeni ;)
    13 12
  • :))
    Carnatzarii se chinuie de 10 ani cu porcaria asta s-o faca sa arate macar decent. Au reusit cam 50%, partea din spate e aproape identica cu prima generatie de Chevy Kalos. Ma rog, aia a fost desenata de Giugiaro, deci proabil de-aici asemanarea.
    O masina urata si scumpa, ca sa fiu civilizat.
    12 13
  • Etienne
    Polo Sedan
    Masinuta e reusita, dar nu e nici pe departe low cost, dupa cum gresit au remarcat unii; nici in articol nu apare cuvantul nicaieri. Faptul ca e in 3 volume o face oarecum apropiata de preferintele esticilor, dar pretul nu e foarte competitiv pentru puterea de cumparare din zona: doar 2 airbag-uri la 10000 euro... In fine sa asteptam mai multe detalii, astazi au aparut doar cateva informatii mult prea generale pentru a da verdicte clare.
    8 0
  • @Eu,
    Poate pentru ca un Renault entry level de aceeasi categorie este jumatate fata de acest Polo sedan.
    Iar Polo nu este masina low-cost. VW nu face masini low-cost. Este o masina de categorie mica (cred ca se incadreaza in categoria super-mini daca nu ma insel, alaturi de Fiesta si Clio).
    E o diferenta mare.
    Cat despre masina, personal nu ma atrage. Nu sunt fan VAG, fac masini bune dar nu pe gustul meu.
    Toate cele bune
    5 1
  • un mic passat
    Eu consider ca arata bine mica limuzina, ce e drept pretul e mare pentru ceea ce ofera masina dar trebuie luat in considerare si motorul care nu are 70 de caluti ci 105.Vw se adreseaza unei alte clase de oameni care totusi castiga ceva bani. Dupa parerea mea nici o sansa sa bata DACIA pentru ca in primul rand loganul e aproape jumate la pret cat polo, deci dacia se adreseaza populatiei si pot sa zic ca este o marca de consum, iar pana la urma urmei cu masina iti faci treaba doar te deplasezi dintr-un punct in altul.
    7 2
  • GraveBlood
    hmm
    Zici ca e Fiat Albea... urat rau, iar la pretul de 10000 sa nu iti ofere chiar nimic ca dotari, e nasol.
    2 6
  • polo
    Am luat in 2007 un polo de Romania luat cu 13000(nou , ca este nemteasca) si este...vai de mama lui. La 14000 iti iei un lexus din 2007 incomparabil la dotari , motor , caroserie, etc..
    1 7
  • Coada
    Este un hatch cu coada reusit alaturi de Fiat Linea.Din pacate singurele.Faptul ca ofera automatic e un lucru bun,DSG ar fi fost ideal dar este foarte scump.
    3 2
  • chiar arata bine
    Masina asta chiar arata bine! Calitatea interiorului este buna, linile exterioare sunt placute, spatele un pic cam micut, dar se intelege de ce. Stopurile mi-ar fi placut sa fie ceva mai lungi, eventual extinse pe tabla portbagajului, parca dadea mai bine.
    Vor avea succes in rusia fara doar si poate! Noi ne-am aliat cu renault ei cu fiat, acum noi ne vom alia cu fordul, ei deja au dat drumul la treaba cu vw.
    Daca punem la socoteala ca pretul pleaca direct de la versiunea 1.6 si 105 cai benzinari, e super!
    Inca ceva: sunt curios daca in germania in loc sa se cumpere logan si san'dero se vor reprofila pe polo!?
    4 1
  • mda
    doua cuvinte am de spus:
    BO-RING!
    1 7
  • Circotasul auto
    ce misto Hyundai
    Ce misto Hyundai
    2 8
  • frumoasa masina si are pret bun.
    2 4
  • ce sufera unii ...
    cum vad o masina mica o incadreaza la low-cost :))
    ia spuneti, nu e mai bine sa te dai cu o barca sh de minim 5 ani, la care te imprumuti sa platesti asigurarile, dar prin marca si model te vede lumea high-cost? :))

    cand o sa faca vw low-costuri, promit sa-mi iau renauld :P

    P.S. Ati ghicit, sunt fan vw ... conduc de 5 ani unul si nu l-as schimba cu nimic.
    5 6
  • anonimmus
    :)
    Cum nu ofera VAG nimic de 10.000Eur??? Ofera!!!! Calitate ;)))
    4 5
  • @ironR
    Never. Pentru ca Polo nu o sa fie niciodata o masina la fel de practica asemeni Loganului. E mica si...destul de scumpa...varianta din Rusia. Probabil ca in germania o sa fie mai ieftina ca ei au drumuri bune asa k nu le trebuie suspensie intarita si nici temperaturi extreme ca sa aiba nevoie de tabla galvanizata
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru