Esential
10 | mii de euro este preţul de pornire aproximativ al lui Volkswagen Polo Sedan în Rusia. |
105 | CP dezvoltă motorul aspirat de 1.6 litri ce echipează Volkswagen Polo Sedan. |
10 | mii de euro este preţul de pornire aproximativ al lui Volkswagen Polo Sedan în Rusia. |
105 | CP dezvoltă motorul aspirat de 1.6 litri ce echipează Volkswagen Polo Sedan. |
Volkswagen a prezentat astăzi noul Polo Sedan în Moscova în faţa unui public de peste 200 de oficiali de rang înalt. Pentru prima dată în istoria mărcii din Wolfsburg, Volkswagen a creat un model special pentru piaţa din Rusia. Volkswagen produce deja versiunea hatchback a lui Polo în fabrica din Kaluga, iar versiunea Sedan a acestuia i se va alătura în curând în aceeaşi fabrică. Ampatamentul lui Polo Sedan este de 2.550 milimetri, cu 80 mai mult decât versiunea hatchback a acestui model.
Polo Sedan este echipat cu un motor otto de 1.6 litri ce dezvoltă 105 CP. Modelul poate fi echipat fie cu o transmisie manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie Tiptronic cu şase rapoarte. Volkswagen este singurul constructor care le oferă clienţilor ruşi un model atât de ieftin echipat cu o transmisie automată modernă în clasa respectivă. Pe piaţa din Rusia, Volkswagen Polo Sedan are un preţ de pornire de aproximativ 10.000 de euro.
Versiunea de bază a acestuia – Trendline – este echipată cu două airbag-uri frontale, tetiere şi centuri de siguranţă în trei puncte pentru toţi pasagerii. Începând cu nivelul de echipare Comfortline modelul beneficiază de sistemul ABS în standard, iar versiunea de top – Highline – beneficiază de sisteme de siguranţă adiţionale – cum ar fi airbag-uri frontale şi ESP în standard.
Cerinţele specifice ale pieţei din Rusia au fost luate în considerare, iar modelul a fost întărit pe cât posibil pentru a face faţă climei extreme din Rusia. Caroseria este galvanizată, suspensia este optimizată pentru drumuri proaste, iar vopseaua foloseşte solvenţi pentru a rezista la agenţi agresivi.
De la zonele cu vegetaţie, până în Siberia, toate condiţiile climaterice au fost luate în considerare.Via | Volkswagen
Bun pretu'
Tabla galvanizata, vopsea tratata, suspensie sa tina la gropi si bomboana de pe coliva : rezistenta la temperaturi extreme.
Ce nu inteleg eu este de ce dracu VW poate sa faca un lowcost si sa aiba tabla galvanizata,echipare clima + Esp si Renault nu ?
Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999.
Asta e diferenta fratilor Vw investeste intr-un an cat Renault in 10 pentru o fabrica auto. In plus la calitatea obtinuta cred ca e o diferenta de cel putin 50 de ani .
@ian: da-mi voie sa te contrazic, sedan-urile astea mici sunt mai cerute pe pietele emergente (ca sa nu zic in curs de dezvoltare: Romania, Bulgaria, CSI, Turcia, Iran, India), unde in general oamenii fac multe sacrificii ca sa-si poata lua o unica masina per familie si aia trebuie sa aiba suficient loc de bagaje. Din contra, hatchback-urile sunt mai de succes in Europa de vest, deoarece standardul de viata mai ridicat le permite in general sa fie a doua masina per familie.
O masina urata si scumpa, ca sa fiu civilizat.
Poate pentru ca un Renault entry level de aceeasi categorie este jumatate fata de acest Polo sedan.
Iar Polo nu este masina low-cost. VW nu face masini low-cost. Este o masina de categorie mica (cred ca se incadreaza in categoria super-mini daca nu ma insel, alaturi de Fiesta si Clio).
E o diferenta mare.
Cat despre masina, personal nu ma atrage. Nu sunt fan VAG, fac masini bune dar nu pe gustul meu.
Toate cele bune
Vor avea succes in rusia fara doar si poate! Noi ne-am aliat cu renault ei cu fiat, acum noi ne vom alia cu fordul, ei deja au dat drumul la treaba cu vw.
Daca punem la socoteala ca pretul pleaca direct de la versiunea 1.6 si 105 cai benzinari, e super!
Inca ceva: sunt curios daca in germania in loc sa se cumpere logan si san'dero se vor reprofila pe polo!?
BO-RING!
ia spuneti, nu e mai bine sa te dai cu o barca sh de minim 5 ani, la care te imprumuti sa platesti asigurarile, dar prin marca si model te vede lumea high-cost? :))
cand o sa faca vw low-costuri, promit sa-mi iau renauld :P
P.S. Ati ghicit, sunt fan vw ... conduc de 5 ani unul si nu l-as schimba cu nimic.
Never. Pentru ca Polo nu o sa fie niciodata o masina la fel de practica asemeni Loganului. E mica si...destul de scumpa...varianta din Rusia. Probabil ca in germania o sa fie mai ieftina ca ei au drumuri bune asa k nu le trebuie suspensie intarita si nici temperaturi extreme ca sa aiba nevoie de tabla galvanizata