Esential
170 | de cai putere dezvoltă versiunea pe benzină entry-level a Passat-ului american. |
20.000 | de dolari este preţul estimat pentru noul Passat american. |
170 | de cai putere dezvoltă versiunea pe benzină entry-level a Passat-ului american. |
20.000 | de dolari este preţul estimat pentru noul Passat american. |
Prima zi a Salonului Auto de la Detroit aduce un val important de premiere la standul principalilor constructorilor. Volkswagen a dat startul dezvăluirilor cu noul sedan anticipat îndelung de specialişti şi teasere. Văzut ca o berlină de clasă medie capabilă să se bată cu rivalul Toyota Camry, noul model german primeşte numele omolugului său european, Passat.
Cu toate acestea, între versiunea europeană şi cea de peste Ocean există diferenţe majore. Modelul vândut în Statele Unite măsoară cu 10 centimetri mai mult în lungime şi este de asemenea mai lat. Pregătit să debuteze în producţie vara aceasta la uzina din Tennessee, noul Passat beneficiază de o suspensie multi-link pe spate, similară cu cea a modelului vândut pe Bătrânul Continent.
Deşi la exterior doar grila şi stopurile amintesc de apartenenţa la o piaţă diferită, modificări importante au fost observate şi la interior, unde VW a modificat panourile uşilor, planşa de bord şi nivelul de echipare.
Passat-ul american vine cu trei motorizări.
Propulsia versiunii entry-level va fi asigurată de un motor pe benzină de 2.5 litri, cu cinci cilindri, capabilă să ofere 170 de cai la 5700 de rotaţii. Cuplat la o cutie manuală, Passat-ul poate atinge 100 de km/h în 8.2 secunde. Cutia automată va creşte acest timp la 8.7 secunde.Cealaltă versiune pe benzină este un motor cu şase cilindri, de 3.6 litri, capabil să ofere 278 de cai putere la 6200 de rotaţii. Asistat de o transmisie DSG, propulsorul poate asigura un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 6.2 secunde.
Publicul american va primi şi o versiune diesel, TDI-ul de 2.0 litri, cu patru cilindri şi tehnologie common-rail, capabil să ofere 140 de cai putere. Resursele sunt suficiente pentru a asigura o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 9.3 secunde. Consumul se va opri la numai 5.4 litri, un rezervor fiind suficient pentru parcurgerea a 1280 de kilometri. Passat devine astfel singurul model din segment care oferă o opţiune diesel pe piaţa din SUA.
Producerea noului sedan la uzina din Tennessee va ajuta Volkswagen să reducă costurile şi să propună astfel un preţ atractiv pe piaţa americană, estimat deja la 20.000 de dolari.
via | Volkswagen
Camry va avea un concurent serios, anyway. Daca red-necks-ii vor pune botu si la TDI atunci noul passat va avea vanzari foarte bune
si da, blocurile optice de pe spate au fost furate cu nerusinare de la BMW ... doar ca le-au marit un pic :)
Ce sa inteleg de aici? Ca europenii sunt mai bogati ori mai "darnici" (tantalai)? Sau poate ca americanii sunt saraci si nu-si pot permite un VW Passat la pret de Europa?
O fi in categoria LUX :))
unde ai tu in europa in oferta motor 2.5benzina cu 170cai ? in europa se ofera 2.0tsi de 200 cai sau 1.8tsi de 160 cai care sunt motoare superioare tehnic si mult mai scumpe , ma intreb daca , cutia automata pentru state este aceeasi dsg din europa . si atentie , 2,5 este entry-level , urmatorul fiind v6 de 3,6 un motor mic pentru americani , sunt foarte curios cum se va vinde dieselul acolo .
Am vazut-o live zilele astea. Nu e cu nimic mai spectaculoasa decat in poze. E o masina banala. Exact cum trebuie. Genul de masini cumparate de omul de rand, care nu pune mare pret pe "linii moderne", "design futurist", crom la tot pasul sau mai stiu eu ce. Nu degeaba are succesc in segment, si nu degeaba acesta e cel mai de succes segment. Daca va amintiti, porecla Ford-ului Mondeo era "mondane-o". Buton verde celor care isi dau seama de ce.
Asta l-as numi VW (no, thanks, I'll) PASS IT (putin fortat).
Cu toate astea insa e un passat , dar cand a fost passat-ul frumos sau interesant ? Si totusi isi domina segmentul in vanzari .
Iar mie unu nu mi se pare atat de urat pe cat spun unii.
Scuze :)
Masina e o necesitate si nu un lux!