Anul trecut, Volkswagen a retras din producție varianta sedan a actualei generații Passat. Astfel, modelul de clasă medie, care a fost și cel mai bine vândut model în Europa, în segmentul său, este disponibil doar în varianta de caroserie break Variant.
În 2023, Passat urmează să primească o generație nouă, ultima care va fi oferită cu motoare termice. Toate detaliile despre viitorul model pot fi citite aici. Acum, constructorul din Wolfsburg a confirmat că viitoarea generație va fi disponibilă exclusiv în varianta break Variant. Informația a fost confirmată chiar de către CEO-ul mărcii, Thomas Schafer.
Viitoarea iterație a lui Passat va fi dezvoltată împreună cu noua generație Skoda Superb, și aceasta programată să apară în acest an. Astfel, cele două modele vor fi și mai apropiate din punct de vedere tehnic. Modelul cehilor va fi oferit în variante de caroserie break și liftback. De asemenea, atât viitorul Passat, cât și următorul Superb vor fi asamblate la aceeași uzină din Bratislava, Slovacia.
La final, Schafer a mai confirmat că livrările noului Passat vor începe în septembrie.
Așadar, ne putem aștepta ca lansarea noului model să aibă loc la sfârșitul primăverii sau chiar la început de vară.
Pe de alta parte sunt tari cu muuulte masini si nu vezi un combi, sau foarte, foarte rar. Chiar nu văd rostul avidității tale in contextul in care in România sunt destul de multe combi si nu doar SH.
WV a făcut a alegere cerută de piața ca asta vor producătorii sa vândă.
in schimb aia care pornesc un motor diesel doar ca sa duca pana la lidl sau la job, ca au auzit ei ca dieselul consuma putin si le pica blazonul sa urce in tramvaiul care le trece chiar pe sub geam, aia categoric au ales masina gresita si o exploateaza gresit. in situatia asta, o electrica s-ar impune ca solutie logica.
iar pentru cine se regaseste intre cele 2 situatii de mai sus: o hibrida.
zic asta in exemplificarea ideii tale de ieri-alaltaieri, cum ca suntem diferiti si avem nevoi diferite. sper ca si crezi in ea, n-ai zis-o doar ca sa dai bine.
Sunt foarte multi oameni care lucreaza in exteriorul orasului si transportul in comun nu ii ajuta cu nimic.
Acum ca sunt unii care se duc la paine cu masina 1 km, aia e partea a doua, nu ai cum sa fii atat de comod.