OFICIAL: Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 400 de kilograme
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi se poate lăuda în prezent cu o gamă de motorizări foarte variată, cu resurse apreciabile. Cu toate acestea, pentru a îmbunătăţi performanţele modelelor sale, constructorul din Ingolstadt trebuie să acorde o importanţă deosebită masei vehiculelor.
Audi şi-a propus să supună următoarele sale creaţii unui proces de slăbire intens, care va debuta odată cu noua generaţie a SUV-ului Q7. Michael Dick, director în cadrul departamentului de dezvoltare Audi, a declarat într-un interviu acordat unei publicaţii germane, că viitorul Q7 va pierde în greutate aproximativ 400 de kilograme, adică echivalentul a 20% din masa totală.
Cifra este una îmbucurătoare şi promite o masă totală de numai 1800 de kilograme pentru cea mai populară versiune diesel a momentului, 3.0 TDI, care cântăreşte în prezent aproximativ 2200 de kilograme. În aceste condiţii, performanţele vor creşte considerabil, iar consumul şi emisiile se vor reduce cu mult sub normele europene.
Pentru a putea scăpa de kilogramele în plus, Q7 va adopta platforma navei amiral A8 şi va folosi din abundenţă aluminiu la nivelul caroseriei.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Inafara de Audi (vezi A8 si A2) singurul producator care a mai folosit aluminiu la o asemenea "scara" pentru un model de serie a fost Jaguar, cu al sau XJ (vechiul model).
MInusul este in princiupiu unul singur si destul de important si anume costul ridicat al acestei tehnologii, care se reflecta direct proportional in pretul masinii.
Vezi Audi A2 care a fost un esec tocmai datorita pretului mare datorat in principal folosirii masive a aluminiului.
INsa fiind vorba de Q7, pretul nu va mai parea atat de mari si probabil ca implementarea ASF va fi un succes.
P.S.: Cand vorbim de aluminiu ganditiva la cel putin "duraluminiu" si nu la lingurile de aluminiu care se indoaie ca branza :)))