OFICIAL: Un nou Bugatti Veyron: Sang Bleu
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Bugatti a pregatit o noua surpriza pentru celebrarea celor 100 de ani de existenta a companiei. In cadrul prestigiosului eveniment Pebble Beach, care se desfasoara zilele acestea in California, Bugatti va lansa modelul Veyron Sang Bleu Grand Sport, ca un tribut oferit companiei pentru munca depusa in toti acesti ani.
Modelul ce urmeaza a fi prezentat reprezinta un amestec intre valorile de baza care guverneaza politica de piata a constructorului. Arta, forma si tehnica sunt valorile esentiale pe care Bugatti le-a urmat in ultimii ani, reusind sa dea nastere unor automobile impresionante atat ca putere, cat si ca design.
Inginerii au folosit in procesul de fabricatie al noului model materiale revolutionare, acestia realizand o combinatie intre fibra de carbon si aluminiu. Caroseria automobilului a fost fabricata din fibra de carbon de culoarea albastra si, mai apoi, unele parti ale acesteia au fost acoperite cu aluminiu. Prizele de aer montate in partea din spate au fost si ele vopsite in acelasi albastru inchis, integrandu-se complet in filozofia designul acestui model unic.
Jantele au fost inspirate de la modelul cabrio Grand Sport si reprezinta o adevarata opera de arta in ceea ce priveste designul. Interiorul masinii completeaza materialele utilizate la fabricarea exteriorului, italienii utilizand piele Gaucho, element care mareste gradul de exclusivism al noului Sang Bleu.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Daca ma intreaba cineva daca imi place, eh... mi se pare super. Singura problema este ca daca mi-as lua aceasta masina este ca nu am ce sa fac cu ea. Nici timp sa merg cu ea, nici strazi si nici nu cred ca se merita si nu cred ca motorul rezista la mai mult de 50k de km.
Oricum stiu 2 modele care au mers 5k de km ceea ce mi se pare cam putin pentru cata publicitate se face in jurul ei.
Desi cu un Enzo m-as plimba, as vizita toata lumea dar cu asta nu.
Si apoi ce sa faci cu chestia asta? Normal ca au 5k la bord, nici in afara nu prea ai un'sa te pre umbli cu ea. Adica asta nu e de mers asaaa.....o scoti la ceas de seara la o plimbare pe o sosea ca in palma si libera de trafic. Apoi vii acasa te asezi langa prietena si sorbi un rom admirand luminile orasului. Asta in cel mai bun caz, ca altfel o tin astia in garajul ala super-mega pe care au luat nus'ce premiu si cam atat.
Evident daca nu exista vreo "americana" plina de elocventa cum ar fi....cum ar fi....Pontiak Aztek. Cea mai tare masina care este chiar mai sus decat Veironu