Esential
8 | modele sunt afectate de recall-ul european Toyota. |
1.8 | milioane de masini sunt asteptate in service-urile europene Toyota. |
8 | modele sunt afectate de recall-ul european Toyota. |
1.8 | milioane de masini sunt asteptate in service-urile europene Toyota. |
Oficialii Toyota Romania analizeaza numarul si modelele autovehiculelor produse si vandute de constructorul nipon care sunt afectate de recall-ul operat la nivel european. Pentru moment, cei de la Toyota trebuie sa genereze o baza de date a clientilor care au cumparat un model Toyota cu aceasta potentiala problema si sa ii contacteze pe acestia in vederea efectuarii reparatiilor necesare in service-urile autorizate. La nivel european, numarul de exemplare care vor fi rechemate in service va fi, conform ultimelor informatii venite dinspre oficialii japonezi, de pana la 1.8 milioane. Recall-ul afecteaza generatiile noi ale modelelor Auris, Avensis, Aygo, Corolla, iQ, RAV4, Verso si Yaris construite intre februarie 2005 si ianuarie 2010.
Motivul acestui recall este o problema la nivelul pedalei de acceleratie, care ar putea sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala. Acest comportament este cauzat de probabilitatea aparitiei uzurii la mecanismul pedalei de acceleratie.
Uzura progresiva, in combinatie cu anumite conditii de functionare si de mediu pot genera o frecare mai mare la nivelul mecanismului, astfel incat pedala de acceleratie sa poata fi apasata mai greu, sa revina incet la pozitia normala, sau, in cel mai rau caz, sa ramana partial apasata.In Romania nu s-au semnalat pana acum plangeri referitoare la aceasta problema si nu s-au raportat accidente care sa fie legate de aceasta posibila defectiune. Detaliile actiunilor corective si procedurile de implementare ale acestora vor fi communicate direct clientilor care conduc autovehicule posibil vizate de aceasta campanie. Toyota asigura clientii ca face toate eforturile pentru remedierea acestei situatii cat mai repede posibil. Tocmai de aceea, in Europa s-a operat deja o modificare a liniei de productie in ceea ce priveste elementele ce stau la baza acestei campanii de service. Astfel, nu exista motive pentru oprirea productiei in Europa.
Cu toate ca incidenta acestei probleme este foarte redusa, Toyota recomanda clientilor care sunt ingrijorati in legatura cu aceasta problema sa contacteze cel mai apropiat service Toyota pentru a solicita asistenta inainte ca instructiunile de organizare a campaniei de service sa fie emise.
Via | Toyota
Nu toata lumea e proasta si se ia dupa stirile astea de 2 lei, da-mi posibilitatea si o sa le arat cititorilor ca un VW sau Audi e de 100 de ori mai problematic decat orice Honda sau Toyota.
Poate trageti cu ochiul peste stire daca tot o comentati ca fraierii. Problema nu e la pres.
draga castravete, esti varza, nu mai jigni oamenii k stiu si ei ce zic, problema a pornit de la pres si a evoluat pana la pedala de acceleratie. off, bunul simt asta, unde o fi?
P.S. Ma adresam unui alt comentariu care intre timp observ ca a fost sters. Asa ca daca nu pricepi, nu incerca sa te bagi in seama. Mai bine vorbesti cu nevasta daca suferi de lipsa de atentie...
Cat despre faza cu pedala de acceleratie, sa stii ca problema explicata de Toyota este cam simpla in general: in timp din cauza pozitionarii presurilor, pedala de acceleratie poate ramane intr-o pozitie gresita, iar mecanismul acesteia poate suferi negativ. Adica prima etapa este presul, a doua etapa este pedala. Ambele evenimente sunt legete singura problema este cat de des se intampla.
Stiu ca la varsta ta iti este greu sa scri asa ca nu pot decat sa-ti urez, multa sanatate in continuare, leguma!