Oficial: Toyota Land Cruiser 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi Salonul Auto de la Frankfurt si-a epuizat toate premierele, Toyota pregateste publicul pentru urmatorul mare eveniment auto care se va desfasura la Sydney, in Australia. Fanii brandului japonez vor putea admira in premiera mondiala noua Toyota Land Cruiser 2009 cu doua optiuni noi de motorizare.
Japonezii au publicat deja un comunicat cu informatii si imagini oficiale din care reiese ca noul Land Cruiser este construit pe o platforma complet noua "body-on-frame" imprumutata de la modelul Lexus LX 570.
Lungimea generatiei 2009 a crescut la 4950 mm iar ampatamentul si latimea au fost pastrate la dimensiunile actualului model (2850 mm respectiv 1970 mm). Inaltimea variaza intre 1865 si 1910 mm, in functie de pachetul de suspensii cu care este echipat off-roader-ul de lux.
In Europa, Australia si Japonia, Land Cruiser 2009 va fi disponibil cu o noua motorizare, un propulsor V8 pe benzina de 4.7 litri VVT-i care dezvolta 288 de cai putere la 5400 de rpm si un cuplu motor de 445 Nm la 3400 rpm.
Aceasta versiune va conectata la o cutie automata cu 5 rapoarte. Propulsorul inregistreaza un consum mediu de 14.4 litri/100 km, ceea ce reprezinta o imbuntatire cu 12% a ciclului combinat.Toyota va oferi in Europa si o noua versiune pe motorina, un propulsor V8 de 4.5 litri D-4D conectat la o transmisie automata cu sase rapoarte. Performantele motorului sunt remarcabile: 286 de cai putere la 3600 de rpm si un cuplu motor de 650 Nm intre 1600 si 2800 de rpm. Consumul inregistrat de noul propulsor diesel este de 10.2 litri/100 km, cu 4% mai putin decat versiunea de 4.2 litri TD L6.
A opta generatie a SUV-ului japonez a fost creata dupa cele mai stricte norme de securitate si a fost echipata cu cea mai noua tehnologie off-road. La interior pasagerii vor beneficia de 14 airbaguri iar soferul va fi ajutat printre altele de sistem de distributie a fortei de franare, suspensii adaptabile, un sistem de tractiune integrala si unul care conecteaza toate suspensiile automobilului, ESP si ABS Multi Terrain.
Desi lansarea oficiala va avea loc la Sydney pe 11 octombrie, publicul european va avea parte de o prezentare oficiala a modelului abia pe 28 octombrie in cadrul Salonului Auto de la Sankt Petersburg. Vanzarile noii generatii vor incepe in Europa la mijlocul lunii decembrie, anul acesta.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ofera motoare cu o compresie mica pt o viata de folosinta cat mai mare dar si cu o putere si economie de invidiat.
Este un exemplu concret cum un motor mai mare poate avea un consum mai mic decat un motor de capacitate mai mica. Zbarnaitorile de turatie mare facute in europa sunt bune doat pt 5 ani de zile in comparatie cu motoarele Toyota, Honda, GM, Ford, Chrysler care merg suste si sute de mii de km fara o uzura prematura.
In rest ... japonez cu ochii mici... iti face masini de pici ... ca n-am gasit alta rima ...
o masina demna de respect !
si pt cel de mai sus cu economia.. nu te mai lua dupa ce spun constructorii de masini.. a mea e motor de 4000 benzina si cand nu ma dau la ea mai putin de 22-23 nu imi consuma.. cand ii dau imi ia kiar peste 30 l/100km .. asta e singurul dezavantaj..
in rest masina e mult prea tare.. peste orice ML si X%.. ca dotari e mai tari ca orice masina din clasa ei.. sunt super multumit de ea.. am bagat-o in off-road de fiecare daca cand am avut ocazia si nu m-a lasat.. fata de ML unui prieten care a ramas suspendat pe zapada imediat.. isi merita toti 64000 care i-am dat pe ea..
Toyota trebuia sa aiba un concurent pentru fitze, care sa coste cat un X5, ML sau Range Rover. De dus la servici prin Bucuresti tocmai buna !!
Altfel cea "mica" de 3L Diesel face toti banii. La interior cam acelasi loc, mai simpla si implicit mai fiabila, foarte confortabila pe drum si imbatabila in off-road.
Nicidecum OFF-ROAD. Nimeni nu produce si vinde OFF-ROAD cu exceptia la Hummer 1. Restul sunt pt drumuri neamenajate dar NU pt unde nu sunt drumuri de loc. Scrie si in cartea technica. Masinile OFF-ROAD sunt facute unicat.
Europa inca nu a vazut modelul Toyota SUV Sequoia care este vandut numai peste ocean si il consider personal cel mai aspectuos.
in alta ordine de idei, land rover discovery nu cred ca e un model neaparat off-road, doar defender se poate lauda cu asta, si range rover este... compromisul acceptabil pentru lux.