Comentarii (25)

  • .....
    scuzati-m expresia dar cine e prost sa dea atatia bani pe toyota iQ...pai cu banii aia gasesti o gramada de masini mai bune.......
    15 3
  • toyota
    cam "piperate" preturile......
    5 0
  • valeleeeuuu
    Astea sunt preturile de criza ale toyotei in rromanica?! e clar...sa stea cu ele in showroom-uri
    6 0
  • marius
    arde`o focu` ...
    de banii aia iti iei Lancer de 140 cp :))
    8 2
  • ce preturi mari!
    5 0
  • Chiar si asa, cu aceste preturi mari, se potriveste cu X6-le din garajul lui taticu. Sa nu le plangem noi de mila celor de vand masinutze.
    7 0
  • asta'i moda
    Metoda motoarelor down-size devine din ce in ce mai des folosita .Oare vom vedea 250.000-300.000 km la bordul vreunei masinute de acest tip ....cred ca nu ,ce-i drept e masina de oras pai atunci ce cauta tractiune integrala(urban criuser)....AAAAA m-am prins vor sa ia clientii de Suzuki SX4,pai ,mai las-o mai usor cu pretul ...sau ''calitatea si perfectiunea toyota'' e nepretuita.
    Pe criza asta va fi coada la showroom-uri :)))))))))
    ps:apropo stie cineva cam cate service-uri complete autorizate au baietii......sa nu va mirati (''le luam banii din ''nn'' locuri cand vindem masina dar cand imi gasesc masina lovita de cete vreun ametit incep sa dau ture prin toata Romania .....ASA NU MAI MERGE...BAIETI MAI INVESTITI SI VOI CA AVETI CU CE)
    2 0
  • tupeu de criza
    preturi prea mari!!!!!!!!!!!!!!
    ai dreptate MARIUS
    3 1
  • e un mini mai premium asa
    Asta se bate cu Smart, asa ca nu cred ca preturile sunt prea mari. Eu nu as da atat pe o astfel de masinuta dar sunt unii care dau deja pe Smart de ceva timp.
    1 1
  • reply
    @GARU
    Aceeasi "prosti" care cumpara smart, fiat 500 sau ford ka individual, eu unul am vazut masina si la calitatea materialelor se bate cu oricare de mai sus, cautati preturi si vedeti ca sunt comparabile

    @mAru
    da, stiu eu, un singur showroom este in tara care nu are si service autorizat dar este in curs de...., in rest de acolo de unde iti cumperi masina acolo o si repari. Coada la showroom va fi tot atat ca si la competitie pe modele din aceeasi gama (mini premium), iar cat despre investitie, ca si in cazul multor alte multinationale, Romania e prea mica si insignifianta pentru ei (aici vorbesc de o cota de piata de maxim 4%)

    Cat despre parerea mea personala, astept ziua in care piata auto din Romania va avea maturitatea (aici vorbind si de putere financiara) de a achizitiona astfel de masini, foarte populare in vest. Asteptam discount-uri :))))
    4 0
  • Autogreen.ro
    jenant
    O masina de dimensiunile Urban Cruiser cu motoare atat de mici nu este indicata decat pentru oras, acolo unde nu poti depasi 60km/h. Preturile sunt mari, motoarele mici si depasite, iar calitatea nu se ridica pe masura asteptarilor.
    In rest esti candidatul ideal de a circula pe banda de urgenta a autostrazii. De depasiri nu mai vorbim, o supernova sau un oltcit putand oricand sa-ti dea un flit de mai mare frumusetea.
    1 9
  • pt autogen
    Not very bright, are you?
    2 1
  • mici si puturoase
    masini mici si puturoase
    0 3
  • incubus
    pentru garu
    garu la banii astia iti iei doua loganuri, daca mai puica un logan este cat doua iq-uri, poti lejer sa spui ca iti iei de patru ori mai multa masina.

    fratilor, ati ramas cu sechele de pe vremea comunistilor, cumparati masina la kilogram?
    0 0
  • INCUBUS
    mici si puternice
    gica, autogreen ati mers cu ele? ca sunt curios cum v-ati dat voi seama ca sunt puturoase !?!?
    4 0
  • Simplu
    Simplu: daca are 3m lungime inseamna ca e mica, daca are motor de 1.3 litri inseamna ca e puturoasa. Faptul ca ei dau acolo niste cifre fanteziste e din cauza plasticului ieftin folosit in exces ce face ca greutatea masinii sa fie mica. Tu ai mai vazut SUV cu motor de 1.3litri?! Inteleg ca pretul si masina sunt de neam prost dar motorul prea slab. Tu ai condus o masina vreodata? ai vazut cum se comporta o masina? de ce ai nevoie pentru o depasire, pentru a rula pe autostrada, etc. Tu ce zici poti sa tii cu 130km/h urban cruiser-ul pe autostrada cu motorul ala de 1.3litri? dar daca vrei sa faci o depasire? Si ce e cel mai al naiba e ca astia de la Toyota ii ia pe clienti de prosti cu preturi pentru snobi.
    1 6
  • zarnesteanu
    Cu alte cuvinte
    Toyota Low iQ.

    Si cand te gandesti ce mandri sunt cate unii cu troacele astea.

    Bua-ha-ha.
    1 3
  • nu chiar asa de simplu
    @Gicu
    Doar pentru ca Toyota (sau vezi motoarele 1.4 TSI VW si premiul pt cel mai bun motor) obtine performante din cilindree mai mica nu inseamna ca masinile sunt puturoase
    urban cruiser are 1200 kg si un motor ce dezvolta 101 CP, sunt sigur ca ajunge la 130 km/h pe autostrada si nu numai
    4 0
  • urban shit
    Dane! stii cumse scot caii putere dintr-un motor mic, prin supra alimentari si turbina. Masina aia are 1200kg pentru ca in loc sa foloseasca metal si structura solida asa cum e normal pt un SUV au folosit mult plastic. Coeficientul aerodinamic conteaza f. mult la viteza mare iar motorul scoate putere din turatia mare. Tu la 3000 de ture vei avea aproximativ aceiasi putere ca unul cu loganul (ala chel ca prestijul le da clasa?. Fac pariu ca nu se simte bine la 130km/h pe autostrada. Dar vorba lui zarnesteanu trebuie sa fii mandru cu troaca si mai ales sa nu stii ca esti doar un fraier ce pune botu' la vrajeli de marketing.
    0 3
  • incubus
    pt gica
    ai auzit de VW Polo de 1,2 / 64 cp? iti spun din experienta ca merge cu 150 km/h fara probleme, masina la fel de grea precum Urban Cruiserul.
    La capitolul masini de teren iti pot da exemplu suzuki samurai / jimny cu motor de 1,3 , masini cu performante exceptionale in 4x4. Masina care se vindea si cu motor de 1,0 L
    Astea asa ca si curiozitate din domeniul auto, sa nu-ti mai zic ca in Japonia masinile de genul asta sunt f populare.

    In ceea ce priveste condusul, dupa ceea ce scrii, cred ca am mai multe ore de stat la semafor decat ai tu de condus masina.
    1 0
  • andrei
    300 la ora
    ca daca nu prinde atat, e puturoasa masina. si mai ales ca iti trebuie masina de cursa sa te plimbi prin oras. eu azi am faut 2 ore intre bucuresti si ploiesti, dar ma gandesc ca daca aveam masina de raliuri poate scoteam o ora 50. si chiar era important. ce ar fi sa comentati si voi macar un pic pertinent. adica, astea sunt masini pentru oras, nu pentru circuit. nu conteaza ca nu prind 200 la ora in 3 secunde. conteaza sa le poti parca in spatii inguste. sai ai tu loc in ele si ceva sacose. sa nu consume mult. sa nu se strice des. prostii din astea, pentru ignoranti.si ia sa le comparati cu masini din aceleasi clase. nu cu lancer. ca nu pentru a concura cu lancer au fost facute.
    1 1
  • bogdan
    tico
    mergeti cu tico de 0.8 si 35cp si atunci nu o sa mai ziceti ca 1.3 e puturos
    1 1
  • vrajeala
    pret cam mare .......4x4 ...deja suna a strategie de luat bani pe durata reviziilor..
    1 1
  • Marius
    macane
    Nu vad niciun motiv pentru care sa platesc 20000 pe o masina din plastic cu motor de 1.3litri. De ce sa nu-mi cumpar totusi o masina de banii astia? Gica are dreptate, mai conduceti si voi prin Europa si nu mai stati la semafor in Bucuresti ca nu asta inseamna soferie.
    1 2
  • @Gica si restul
    Nu te supara ca zic asta dar nu stii ce vorbesti.
    Uite de ex. Aygo/107. Eu am varianta de la Peugeot (107), dar cum poate stii motorul si cutia de viteze sunt de la Toyota. Motor de 1l, 68cai, pentru oras e ideal, numai colegul cu Smart poate sa parcheze in locuri mai mici decat eu.
    Si pe autostrada tine constant 130 fara probleme, am mers si cu 150 tot fara probleme (OK, asta in Germania si Belgia, nu acasa).
    Faptul ca la viteza accea vantul bate cam tare, e zgomotos si putin ma pune pe ganduri, daca se intampla ceva (explozie de roata sau stiu si eu ce) ramane sa ma colecteze cu lingurita sau aspiratorul...
    Dar asta e mai mult decat poti sa te astepti de la o masina de oras. Hei, mergand constant cu 130, doua persoane si ceva bagaje am scos un consum mediu de 5.4l/100. OK, celebrul VW cu TDI sau care o fii ala face acelasi lucru dar e o diferenta in oras.

    Plus ca iQ e chiar super, te simti in ea ca si intr-o masina mare. Inca n-am fost la un testdrive, numai am stat in ea dar e ceva super.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru