Modelele Toyota iQ si Urban Cruiser au fost lansate in Romania. Toyota iQ are un pret de pornire de 13.031 euro cu TVA, pe cand modelul Urban Cruiser are un pret de pornire de 15.725 euro.
Toyota a lansat astazi doua modele noi in Romania. Acestea sunt iQ si Urban Cruiser, si sunt propunerea japonezilor pentru stilul de viata agitat din orasele agglomerate. Cea mai ieftina versiune a modelului iQ are un pret de pornire de 13.031 euro, pe cand versiunea entry-level a modelului Urban Cruiser pleaca de la 15.725 euro, cu TVA inclus.
Toyota iQ este cea mai mica masina cu patru locuri din lume, lungimea acestui model fiind mai mica de trei metri. Premierele nu se termina aici, Toyota introducand primul airbag cortina din lume intre luneta si tetierele scaunelor din spate. Dezvoltarea proiectului iQ a inceput cu 5 ani in urma si reprezinta viziunea producatorului japonez asupra unei lumi curate, cu masini care au emisii scazute de CO2.
Modelul iQ este disponibil cu doua motoare pe benzina, de 1.0 si 1.33 litri. Unitatea de 1 litru dezvolta 68 CP si beneficiaza de tehnologia distributiei variabile VVT-I, pe cand propulsorul de 1.33 litri foloseste tehnologia Dual VVT-I si dezvolta 101 CP. Pe langa asta, unitatea de 1.33 litri este echipata cu un system Stop&Start, menit sa reduca emisiile de CO2 si consumul de carburant.
Versiunea de baza a modelului Toyota iQ are un pret de pornire de 13.031 euro, fiind echipata cu motorul de 1.0 litri, pe cand cea mai ieftina versiune iQ echipata cu motorul de 1.33 litri pleaca de la 16.011 euro, cu TVA inclus. Varful de gama al modelului iQ are un pret de pornire de 16.831 euro cu TVA inclus, si este echipat cu o transmisie CVT Multidrive. Versiunea de top a modelului iQ, echipata cu un motor Dual VVT-I de 1.33 litri va fi disponibila in Romania incepand cu luna viitoare.
Noul Toyota Urban Cruiser apartine segmentului B si promite a fi un all-roader pentru persoanele cu un stil de viata activ si aventuros. Modelul este disponibil atat in versiune cu tractiune fata, cat si in versiune cu tractiune integrala.
Gama de propulsoare a lui Toyota Urban Cruiser include o unitate Dual VVT-I si un motor D-4D de 1.4 litri. La fel ca in cazul lui iQ, Urban Cruiser a primit noul motor Dual VVT-I de 1.33 litri al constructorului japonez, care beneficiaza de sistemul Stop&Start.
Propulsorul diesel oferit in gama Urban Cruiser are o cilindree de 1.364 centimetri cubi si dezvolta 90 CP. Unitatea D-4D este echipata cu un filtru de particule, si are aceleasi caracteristici indiferent pentru ambele versiuni ale lui Urban Cruiser. Versiunea entry-level a gamei Toyota Urban Cruiser este echipata cu un motor Dual VVT-I de 1.33 litri si are un pret de pornire de 15.725 euro, pe cand pretul de pornire al versiunii diesel echipate cu tractiune fata este de 17.670 euro. Cea mai ieftina versiune cu tractiune integrala a modelului Urban Cruiser are un pret de pornire de 18.795 euro, cu TVA inclus, pe cand varful gamei Urban Cruiser pleaca de la 21.585 euro.
Motorul VVT-I de 1.0 litri dezvolta 68 CP la 6.000 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 91 Nm la 4.800 rpm. Aceasta unitate poate fi echipata atat cu o transmisie manuala cu cinci trepte, cat si cu o transmisie CVT Multidrive. Indiferent de transmisia aleasa, viteza maxima a modelului iQ este de 150 km/h, pe cand acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 14.7, respective 15.5 secunde.
Consumul lui iQ in versiunea cu transmisie manuala este de 4.9 litri in mediul urban si de 3.9 litri in mediul extra-urban. Noua unitate Dual VVT-I de 1.33 litri dezvolta 101 CP la 6.000 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 132 Nm la o turatie de 3.800 rpm. In cazul lui Urban Cruiser, aceasta motorizare este oferita doar alaturi de o transmisie manuala cu sase trepte.
Motorul de 1.33 litri poate propulsa Toyota Urban Cruiser pana la o viteza maxima de 175 km/h, pe cand acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 12.5 secunde. In mediul urban, modelul are un consum preconizat la 6.6 litri la 100 kilometri, pe cand consumul extraurban atinge pragul de 4.9 litri la 100 km.
Motorul diesel de 1.4 litri care este oferit pe modelul Urban Cruiser dezvolta 90 CP la 3.800 rpm si ofera un cuplu motor maxim de 205 Nm intre 1.800 si 2.800 rpm. La fel ca in cazul motorului de 1.33 litri, motorul D-4D de 1.4 litri este oferit doar alaturi de o transmisie manuala cu sase trepte, atat pentru versiunea cu tractiune fata, cat si pentru versiunea cu tractiune integrala.
Unitatea D-4D de 1.4 litri poate sa propulseze modelul Urban Cruiser pana la o viteza maxima de 175 Km/h, pe cand acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 11.7 secunde – pentru versiunea cu tractiune fata si 12.5 secunde pentru versiunea cu tractiune integrala.
Consumul de carburant al acestei unitati in mediul urban este de 5.3 litri pentru versiunea cu tractiune fata si de 5.5 litri la 100 kilometri pentru versiunea cu tractiune integrala. In mediul extraurban, propulsorul promite un consum de 4 litri la 100 km, respective de 4.4 litri la 100 kilometri pentru versiunea cu tractiune integrala.
Via | Toyota
Pe criza asta va fi coada la showroom-uri :)))))))))
ps:apropo stie cineva cam cate service-uri complete autorizate au baietii......sa nu va mirati (''le luam banii din ''nn'' locuri cand vindem masina dar cand imi gasesc masina lovita de cete vreun ametit incep sa dau ture prin toata Romania .....ASA NU MAI MERGE...BAIETI MAI INVESTITI SI VOI CA AVETI CU CE)
ai dreptate MARIUS
Aceeasi "prosti" care cumpara smart, fiat 500 sau ford ka individual, eu unul am vazut masina si la calitatea materialelor se bate cu oricare de mai sus, cautati preturi si vedeti ca sunt comparabile
@mAru
da, stiu eu, un singur showroom este in tara care nu are si service autorizat dar este in curs de...., in rest de acolo de unde iti cumperi masina acolo o si repari. Coada la showroom va fi tot atat ca si la competitie pe modele din aceeasi gama (mini premium), iar cat despre investitie, ca si in cazul multor alte multinationale, Romania e prea mica si insignifianta pentru ei (aici vorbesc de o cota de piata de maxim 4%)
Cat despre parerea mea personala, astept ziua in care piata auto din Romania va avea maturitatea (aici vorbind si de putere financiara) de a achizitiona astfel de masini, foarte populare in vest. Asteptam discount-uri :))))
In rest esti candidatul ideal de a circula pe banda de urgenta a autostrazii. De depasiri nu mai vorbim, o supernova sau un oltcit putand oricand sa-ti dea un flit de mai mare frumusetea.
fratilor, ati ramas cu sechele de pe vremea comunistilor, cumparati masina la kilogram?
Si cand te gandesti ce mandri sunt cate unii cu troacele astea.
Bua-ha-ha.
Doar pentru ca Toyota (sau vezi motoarele 1.4 TSI VW si premiul pt cel mai bun motor) obtine performante din cilindree mai mica nu inseamna ca masinile sunt puturoase
urban cruiser are 1200 kg si un motor ce dezvolta 101 CP, sunt sigur ca ajunge la 130 km/h pe autostrada si nu numai
La capitolul masini de teren iti pot da exemplu suzuki samurai / jimny cu motor de 1,3 , masini cu performante exceptionale in 4x4. Masina care se vindea si cu motor de 1,0 L
Astea asa ca si curiozitate din domeniul auto, sa nu-ti mai zic ca in Japonia masinile de genul asta sunt f populare.
In ceea ce priveste condusul, dupa ceea ce scrii, cred ca am mai multe ore de stat la semafor decat ai tu de condus masina.
Uite de ex. Aygo/107. Eu am varianta de la Peugeot (107), dar cum poate stii motorul si cutia de viteze sunt de la Toyota. Motor de 1l, 68cai, pentru oras e ideal, numai colegul cu Smart poate sa parcheze in locuri mai mici decat eu.
Si pe autostrada tine constant 130 fara probleme, am mers si cu 150 tot fara probleme (OK, asta in Germania si Belgia, nu acasa).
Faptul ca la viteza accea vantul bate cam tare, e zgomotos si putin ma pune pe ganduri, daca se intampla ceva (explozie de roata sau stiu si eu ce) ramane sa ma colecteze cu lingurita sau aspiratorul...
Dar asta e mai mult decat poti sa te astepti de la o masina de oras. Hei, mergand constant cu 130, doua persoane si ceva bagaje am scos un consum mediu de 5.4l/100. OK, celebrul VW cu TDI sau care o fii ala face acelasi lucru dar e o diferenta in oras.
Plus ca iQ e chiar super, te simti in ea ca si intr-o masina mare. Inca n-am fost la un testdrive, numai am stat in ea dar e ceva super.