După o pauză de aproape două decenii, numele Supra a revenit în portofoliul Toyota în urmă cu doi ani. Cea de-a cincea generație a celebrului model nipon a debutat cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, fiind dezvoltată pe o platformă comună cu BMW Z4.
De fapt, cele două modele sunt asamblate în Austria, la uzina Magna Steyr. Noua Supra împarte motorizarea cu versiunea Z4 M40i, iar aici ne referim la propulsorul de 3.0 litri turbo, cu șase cilindri în linie, care dezvoltă 340 de cai putere și 500 Nm cuplu.
Tot în 2019, Toyota GR Supra a debutat pe mai multe piețe, inclusiv în Japonia, Statele Unite ale Americii și Australia.
În curând, celebrul model sport va putea fi achiziționat și în România. Prețul de pornire, dar și startul vânzărilor vor fi dezvăluite în curând.
via Toyota România
Ce înseamnă?
Ajung la acelaşi standard al Europei, în care doar maşinile PHEV sau full EV pot să le atingă, ceea ce înseamnă că toate maşinile uzate moral nu se vor mai putea vinde în SUA.
Şi vedem ce va face Toyota :))
Cum va fi forţată să vândă doar versiunile Prime.
Ştirea este de 2 zile.
Era absolut previzibilă şi aduce schimbări şi la nivelul tuturor maşinilor americane, inclusiv SUV, trucks mai exact
Apoi ca idee, ca exemplu,
Tesla are pre vândute deja toate maşinile pe 2022.
Şi ieri au început producţia noilor baterii, cele "mari", cele mai bune din lume, la noua fabrică din Texas.
Asta în timp ce ceilalţi bâjbâie
La italieni în schimb pleacă de la 56K € și ajunge la 67K € fără opțiuni varianta 3.0 L6 / 340 CP.
În rest, nu mă surprinde plăcerea sadică a încălziriștilor de serviciu când vine vorba de interdicții, mandate, obligativități etc., toate promovate de ultra-demonocratul China-Joe, zis și Brandon. :-)
Ce nu stie Edikkk si altii ca el care juiseaza p'acilea la vestile despre taxe si restrictii e ca Brandon o va lua in freza masiv de tot anul asta, impreuna cu tot partidul ala de stanga-extrema care l-a cocotat acolo pe nedrept. Si prin furt, evident.