- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Toyota Etios, sedanul ieftin care va concura cu Logan
P.S.: Facand o comparatie cu ce exista in prezent, Etios imi aminteste puternic de Fiat Albea inainte de facelift.
Dar nu pot să nu observ, mai ales din unghiul din care este făcută poza berlinei albe, o asemănare cu Logan.
Concură la această senzaţia linia generală, calandrul plonjat în vormă de V, farurile trapezoidale ascuţite la interior, stopurile pe verticală (cel puţin aşa se vede din unghiul respectiv).
Dacă ai stiliza puţin această maşină şi ai pune unghiuri mai drepte ai obţine ceva extrem de apropiat de Logan.
Un Symbol e 7.300 euro.Cred ca asta va fi principalul concurent, nu Logan.
1.000 euro conteaza pentru o persoana modesta.
Sincer, abia astept un rival adevarat pt Logan! Noua, cumparatorilor, aceasta concurenta ne face bine (la buzunare).
Cea mai buna masina low-cost ar putea fi solenza cu motorul asta de vor sa-l puna pe san'dero 1.2 16V 75CP resuscitata, eventual un face-lift ar sparge piata la 6500-7000 Euro, si in banii astia sigur se duce intr-o varianta full!(airbag-uri, ABS, servo, AC, geamuri el). DAS AUTO!
O sa se faca tot felul de cazaturi ieftine ca sa imite Loganul,nu vor reusi,masina din Mioveni este imbatabila,avem traditie sa facem masini ieftine si care sa duca ,asa, cat duc ,dar duc,vorba neamtului...este usor sa faci o maisna scumpa dar fff greu una ieftina si buna,ne place sau nu ne place Loganul este lovitura mondiala...daca ar face ceva la tabla si niste piese mai de calitate am pune in bot multe fitze cu nume,despre OREZARI ..sa-i ia dracu de furaciosi si de perfizi cu masinile lor fara sarmsi scumpe la piese calculate sa cada la anumiti km si sa te prajeasca la buzunar,sa auzim de bine.