Esential
70.000 | de unitati este tinta de vanzari a modelului Etios in India pentru anul 2010. |
Japonezii de la Toyota au prezentat un nou concept la Salonul Auto de la New Delhi. Modelul este un low-cost care va debuta pe piata din India si va intra ulterior pe pietele din Rusia, Africa de Sud si Brazilia. Toyota a adus ambele versiuni de caroserie ale acestui viitor model la salonul auto indian. Potrivit primelor informatii, noul low-cost de la Toyota va costa circa 7.000 de euro
Exemplarele Toyota Etios prezentate la Salonul Auto de la New Delhi sunt in stadiul de pre-productie, iar lansarea versiunilor de productie va avea loc in decursul acestui an, odata cu debutul pe piata indiana. Toyota Etios va fi disponibil cu doua motorizari pe benzina, de 1.2 si 1.5 litri, in timp ce propulsorul diesel a fost amanat pe o perioada nedefinita de timp. Lowcost-ul de la Toyota nu are sanse de debut pe piata din Europa, iar rivalul principal al acestuia este Maruti Swift, alaturi de alte modele similare, printre care si Logan - in cazul pietelor din Rusia si Brazilia.
Avand in vedere ca noul Etios este un low-cost, cei de la Toyota au eliminat o parte din antifonarea utilizata la celalte modele, precum si numeroase alte elemente de confort.
Interiorul va utiliza materiale mai ieftine, iar calitatea finisajelor nu va putea fi comparata cu cea a modelelor vandute pe pietele din Occident. Cu toate acestea, cei de la Toyota vor face un control al calitatii extrem de strict pentru Etios, pentru a nu avea probleme de fiabilitate.Via | Autoblog
P.S.: Facand o comparatie cu ce exista in prezent, Etios imi aminteste puternic de Fiat Albea inainte de facelift.
Dar nu pot să nu observ, mai ales din unghiul din care este făcută poza berlinei albe, o asemănare cu Logan.
Concură la această senzaţia linia generală, calandrul plonjat în vormă de V, farurile trapezoidale ascuţite la interior, stopurile pe verticală (cel puţin aşa se vede din unghiul respectiv).
Dacă ai stiliza puţin această maşină şi ai pune unghiuri mai drepte ai obţine ceva extrem de apropiat de Logan.
Un Symbol e 7.300 euro.Cred ca asta va fi principalul concurent, nu Logan.
1.000 euro conteaza pentru o persoana modesta.
Sincer, abia astept un rival adevarat pt Logan! Noua, cumparatorilor, aceasta concurenta ne face bine (la buzunare).
Cea mai buna masina low-cost ar putea fi solenza cu motorul asta de vor sa-l puna pe san'dero 1.2 16V 75CP resuscitata, eventual un face-lift ar sparge piata la 6500-7000 Euro, si in banii astia sigur se duce intr-o varianta full!(airbag-uri, ABS, servo, AC, geamuri el). DAS AUTO!
O sa se faca tot felul de cazaturi ieftine ca sa imite Loganul,nu vor reusi,masina din Mioveni este imbatabila,avem traditie sa facem masini ieftine si care sa duca ,asa, cat duc ,dar duc,vorba neamtului...este usor sa faci o maisna scumpa dar fff greu una ieftina si buna,ne place sau nu ne place Loganul este lovitura mondiala...daca ar face ceva la tabla si niste piese mai de calitate am pune in bot multe fitze cu nume,despre OREZARI ..sa-i ia dracu de furaciosi si de perfizi cu masinile lor fara sarmsi scumpe la piese calculate sa cada la anumiti km si sa te prajeasca la buzunar,sa auzim de bine.